ماجرای بوتاکس احمدی نژاد توسط همسر شیلا خداداد !

ماجرای بوتاکس احمدی نژاد توسط همسر شیلا خداداد !

ماجرا و جزئیات بوتاکس محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دوره قبل توسط همسر بازیگر معروف شیلا خداداد ….

 

 

فرزین سرکارات دکترِ احمدی نژاد نبوده!

در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی‌نژاد بود که او چند روزی در محافل عمومی دیده نشد و وقتی سرکارش بازگشت مشخص بود که صورتش تفاوت‌هایی کرده است. نظر خیلی‌ها این بود که احمدی‌نژاد تزریق بوتاکس کرده است.

 

مدت‌ها بود که دیگر کسی درباره بوتاکس احمدی‌نژاد صحبت نمی‌کرد اما چند روز پیش در برنامه «دید در شب» که رضا رشیدپور مجری آن است، دوباره این بحث مطرح شد. مهمان این برنامه شیلا خداداد بود.

 

در بخشی از این گفت‌و‌گو فرزین سرکارات، جرح و متخصص فک و دهان هم به این جمع اضافه شد. سرکارات که همسر خداداد است، روی خط تلفنی برنامه حاضر شد.

 

رشیدپور از او پرسید کدام یک از هنرمندان و بازیگران پیش او عمل جراحی انجام دادند. جواب سرکارات این بود: «طبق تعهدات اخلاقی پزشکی نمی‌توانم آمار دقیقی بگویم اما می‌توانم بگویم این تعداد از 10 بیشتر و از صد هم کمتر است، چهره‌های مختلفی از قبیل هنرمندان و خوانندگان برای تزریق بوتاکس، ژل و کارهای زیبایی دیگر پیش من می‌آمدند. حتی یک شخصیت سیاسی نیز برای بوتاکس پیش من آمد.»

 

این جمله آخر سرکارات شروع گمانه‌زنی‌ها بود. آنهایی که با سیاسیون در ارتباط بودند، پیش خودشان دنبال کسی بودند که بوتاکس کرده باشد. تنها اسمی که به ذهن آنها رسید، نام محمود احمدی‌نژاد بود. او تنها کسی بود که بوتاکسش رسانه‌ای شد.

 

با این حال سرکارات در گفت‌وگویی این موضوع را تکذیب کرد: «بهتر است اصلا وارد این موضوع نشویم. این گمانه‌زنی‌هایی است که بعضی از سایت‌های خبری انجام داده‌اند و من آن را تکذیب می‌کنم.»

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان