دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در یک خانه ! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در یک خانه ! عکس

جنجال دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در خانه فساد! فرقی نمی کند در کجای دنیا این خبرها به گوش می رسد مهم این است که چرا به سادگی انقلاب های جنسی بدون توجه به عواقب مرگبار در دنیا رخ می دهد !

 

 

جزئیات دستگیری این عوامل کثیف

به گزارش نازوب به نقل از خبرگزاری پلیس در این عملیات نادر شبکه‌های زیرزمینی این صنعت مخوف را سرکوب کرد و پسران و دختران عریان و نیمه عریان را در اتاق‌ها و سالن‌ها حضور داشتند بازداشت کرد.هزاران تن از افراد پلیس در یک عملیات ویژه در شهر دانگوآن واقع در گوآندوگ  در چین با دستگیر کردن 67 تن از اعضای تجارت جنسی خانه فحشا به منظور انتشار ویروس مرگبارHIV در 12 سالن واقع در یک ساختمان ویژه به منظور به انجام رساندن اهداف پلید و غیرانسانی این باند شدند.
 

 

فحشا در چین پس از انقلاب کمونیستی در سال 1949 غیرقانونی اعلام شد اما پس از اصلاحات اقتصادی برای ایجاد یک بازار آزاد از سه دهه پیش فعالیت گسترده خود را آغاز نمود.منطقه دانگوآن به عنوان یک قطب صنعتی جنسی شناخته شده است.طبق گزارش مقامات درچین افزایش قربانیان مبتلا به بیماری ایدز و دیگر بیماری‌های ویروسی از طریق روابط جنسی موجب نگرانی های مسوولین در چین شده است.

 

 

 

دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در یک خانه ! عکس

دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در یک خانه ! عکس

دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در یک خانه ! عکس

 

 

در همین رابطه بخوانید باز هم ماجرای جنجالی پسری که به اشتباه عکس های دهها دوست دخترش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و پس از رفع این اشتباه به چه ترفندهای کثیف تری که چنگ نزد ! اما به مجازات شدید خود رسید. ماجرای این اقدام احمقانه را در بخش زیر دنبال کنید …

 

چند روز پیش بود که تصاویر زیادی از یک پسر در آغوش دخترها در تلگرام منتشر شد و در پی آن کلیپی از آن پسر که ادعا میکرد آن دختران از بستگان وی هستند و باعث شده که این پسر و دخترهایی که در عکس بوده اند بی آبرو شوند و حتماٌ از طریق پلیس فتا پیگیری خواهد کرد جنجال به پا کرد. حالا عامل اصلی انتشار عکس های این پسر با دختران شناسایی و بازداشت شدند.

 

یک مقام آگاه به گزارش نازوب اعلام کرد متهم انتشار عکس یک پسر با دختران جوان در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام، توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در یک خانه ! عکس  

 

 

انتشار تصاویر یک پسر با ده‌ها دختر، خبر جنجالی این روزهای فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی است به گونه‌ای که در چندین ساعت این تصاویر دست به دست میان مردم چرخید و منتشر شد.

 

سه روز بعد از انتشار این عکس‌ها، ویدئویی از پسر مشترک در تمامی عکس‌ها منتشر شد که در آن دلایل انتشار آنها را توضیح می‌داد و ادعا کرد از چرایی انتشار این تصاویر اطلاعی ندارد.این فرد، از پخش تصاویر شخصی خود در گروه‌های تلگرامی ابراز نارضایتی و اذعان کرده به دنبال منبع انتشار تصاویرش است و مساله را از طریق پلیس فتا پیگیری می‌کند.پلیس فتا پلیسیِ که حواسش به همه چیز هست

 

همزمان با انتشار این عکس‌ها در تلگرام و شکایت پسر جوان در این رابطه تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری عامل انتشار عکس‌ها آغاز شد و تیمی از کارآگاهان پلیس فتا به سرپرستی سرهنگ محمدمهدی کاکوان تحقیقات تخصصی را در این زمینه آغاز کردند.

 

ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند، بر خلاف ادعاهای مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره آقازاده بودن پسر جوان او فردی پولدار نیست. او همچنین عکس‌هایی با یک خودروی میلیاردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که این خودرو نیز متعلق به خودش نبوده است.

 

از سوی دیگر عامل انتشار عکس‌ها برای این‌که ردی از خود بر جای نگذارد، عکس‌ها را با کمک ربات در تلگرام منتشر کرده بود. سرانجام پس از تحقیقات گسترده متهم اصلی پرونده شناسایی شد و ماموران با دستور قضایی او را دستگیر کردند.

 

متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: تصور نمی‌کردم پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری من و افشای نقشه‌ام شود. با این کار قصد خودنمایی داشتم. دوست داشتم به چهره‌ای معروف تبدیل شوم و بهترین راه، انتشار این عکس‌ها بود.یک مقام آگاه در این زمینه اظهار کرد: تحقیقات از متهم در پلیس فتا ادامه دارد و شایعه دستگیری دخترانی که در این عکس‌ها هستند، صحت ندارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان