عکس های بی نظیر و دیدنی نقاشی های جنین !

عکس های بی نظیر و دیدنی نقاشی های جنین !

مختصری از وضعیت جنین در هفته هشتم و شروع حرکات به تصویر کشیده جنین !

 

 

اکنون اندازه کودک شما حدود 1.6 سانتی متر (در حدود اندازه یک لوبیا قرمز) است. او مرتبا حرکت می کند و تغییر مکان می دهد، هر چند شما تا چند هفته دیگر هم نمی توانید حرکتهای او را در داخل رحم خود حس کنید. دنبالچه جنینی او در حال ناپدید شدن است و پلکهای او تقریبا به طور کامل چشمهایش را می پوشانند. هرچند هنوز هم پرده نازکی بین انگشتهای پا و دست او وجود دارد، اما این انگشتها در حال بزرگ شدن هستند.

 

بازوهای او بزرگتر شده اند و دستهای او از مچ خم شده و به طرف قلبش قرار گرفته اند. مفصل زانوهای او شکل گرفته اند و احتمالا پاهای او به اندازه ای بزرگ شده اند که بتوانند در جلوی بدن او به یکدیگر برخورد کنند. با صاف شدن بدن، سر او صافتر و عمودی تر می ایستد. مجاری تنفسی از حلق تا بخشهای ریه در حال رشد او کشیده شده اند. هر کدام از سلولهای عصبی مغز او هم شاخه هایی ایجاد می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اعصاب ابتدایی را ایجاد کنند. هرچند ممکن است شما دائما درباره جنسیت کودک خود فکر کنید، اما اندامهای تناسلی او آنقدر رشد نکرده اند که جنسیت او را نشان دهند.

 

 

 

طی تحقیقات و بررسی های به عمل آمده بر روی مادران باردار با دستگاهی جدید می توان حرکت های داخل شکم توسط جنین را به تصویر کشید! شگفتی نقاشی جنین و نوزادهای متولد نشده دیدنی است .

 

 

هزاران نوزاد متولد نشده نتوانسته‌اند پا به دنیا بگذارند. تعداد چنین مرگ‌ومیرهایی باید کاهش یابد و ازآنجایی‌که از عهده‌ی مادران باردار و دست‌تنها در این زمینه کار چندانی بر‌نمی‌آید بنابراین عده‌ای از هنرمندان دست‌به‌کار شدند. آن‌ها باهدف جمع‌آوری کمک‌های مالی و خیریه برای جنین‌های متولد نشده‌ی آفریقایی این بار از جنین مادر باردار کمک گرفتند! این هنرمندان قلم‌موهایی را به شکم مادران باردار بستند و سپس مادران روبروی بوم نقاشی قرار گرفتند.

 

هر زمان که جنین تکان می‌خورد تصادفاً تصاویری بر روی تابلو کشیده می‌شد و این‌گونه بود که این هنرمندان ظریف اولین شاهکار هنری‌شان را کشیدند. نهایتاً این  تابلوها در طی یک حراجی در نمایشگاه کودکان به فروش رفت. تمام عواید حاصل از این فروش به کودکان دهکده‌ی SOS  اهدا شد.

 

 

 

عکس های بی نظیر و دیدنی نقاشی های جنین !

نقاشی های شگفت انگیز جنین در شکم مادر

عکس های بی نظیر و دیدنی نقاشی های جنین !

نقاشی هایی از حرکات به تصویر کشیده نوزادان متولد نشده

عکس های بی نظیر و دیدنی نقاشی های جنین !

عکس های دیدنی حرکات جنین

عکس های بی نظیر و دیدنی نقاشی های جنین !

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان