ramazan
ramazan

گفتگوهای جنجالی سحر قریشی با رضا رشید پور + عکس

گفتگوهای جنجالی سحر قریشی با رضا رشید پور + عکس

ماجرای گاف عجیب بازیگر معروف خانم سحر قریشی در برنامه دید شب با مجری گری رضا رشید پور

 

 

واکنش یک روزنامه نگار به حضور سحر قریشی در “دید در شب”

امید توشه، روزنامه نگار، در واکنش به گاف های سینمایی سحر قریشی در گفتگویی که با رضا رشیدپور داشت واکنش تندی نشان داد و از او خواست به حرفه ای که دارد احترام بگذارد. متن کامل اینستا پست امید توشه را بخوانید:

 

از شب گذشته که بخشی از گفت‌وگوی رضا رشیدپور با  سحر قریشی را دیدم، نتوانستم حیرتم از این حجم بی‌سوادی و بی‌اطلاعی را کم کنم.

 

یک بازیگر مثلن پرکار و مورد توجه شاید پذیرفتنی باشد که یوکیانو آمانو و با اغماض، رییس سازمان صدا و سیما را نشناسد، اما نشناختن کوئینتین #تارانتینو و بدتر از آن بجا نیاوردن فرانسیس فورد کاپولا و اشتباه گرفتنش با ال #پاچینو و شاید هم مارلون #براندو شگفت‌آور است.

 

مثل آنکه فوتبالیستی مشهورترین مربیان فوتبال جهان را نشناسد و با اعتماد به نفس، مزه هم بپراند.
نخواستیم که بازیگران ما با سواد و اهل کتاب و مطالعه باشند، اما برای آنکه یک وقت این‌طور ضایع نشوید، حداقل به حرفه‌ای که از آن به نان و نوا رسیدید، احترام بگذارید و کمی هم فیلم ببینید؛ که اگر دیده بودید نمی‌گفتی تارانتینو شبیه #سرافراز است و فورد #کاپولا را با بازیگران فیلمش اشتباه نمی‌گرفتی.
شگفتا…

 

نکته:
رضا رشیدپور، مجری قابل و باهوشی است که فکر نشده وارد مصاحبه نمی‌شود.

 

پی‌نوشت:
در میان بازیگران و به خصوص زنان بازیگر، هستند هنرمندان فرهیخته‌ای که تجلی زیست هنری و رنج عاشقانه این حوزه محسوب می‌شوند.

 

 

گفتگوهای جنجالی سحر قریشی با رضا رشید پور + عکس

 

واکنش به سخنان سحر قریشی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان