رابطه جنسی دختر معروف در 14 سالگی + عکس

مجموعه : جالب ترین ها
رابطه جنسی دختر معروف در 14 سالگی + عکس

معرفی خواننده سرشناس دختری به نام ریتا اورا و پرده برداری از رابطه جنسی در 14 سالگی !

 

 

ریتا اورا خواننده سرشناس و بازیگر محبوب که با وجود سن ۲۴ ساله اش توانسته است محبوبیت زیادی را در دنیای هنرمندان کسب کند، در گفتگویی بیان داشت که در سن ۱۴ سالگی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

 

به گزارشنازوب، ریتا اورا خواننده ۲۴ ساله که محبوبیت زیادی کسب کرده است, درمورد تجاوز جنسی و آزار و اذیت در سن ۱۴ سالگی اش صحبت کرد! ریتا اورا rita ora خواننده و بازیگر جوانی است که در چند سال اخیر به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته و در انگلستان زندگی می کند. ریتا اورا در خانواده جالبی بزرگ شده است به گونه ای که پدرش مسلمان و مادرش مسیحی می باشد.

 

او در مصاحبه ای اعلام کرد که به خدا اعتقاد دارد و با فرهنگ مسلمانان کاملا آشناست و آن فرهنگ بزرگ شده است. این خواننده ۲۴ ساله مدتی پیش در مصاحبه ای که انجام داد, درمورد آزار و اذیت جنسی در گذشته اش صحبت کرد!

 

 

 

رابطه جنسی دختر معروف در 14 سالگی + عکس

 

 

ریتا می گوید: در ۱۴ سالگی با یک پسر ۲۶ ساله دوست شده بودم.
رابطه ما خوب بود و او همیشه به حرف های من گوش می داد اما حالا که درباره این رابطه فکر میکنم متوجه می شوم که او از من چندبار سوء استفاده جنسی کرده است.

 

 

 

رابطه جنسی دختر معروف در 14 سالگی + عکس

 

در آن موقع سن من کم بود اما حالا که درمورد سوء استفاده از کودکان اطلاعات کاملی دارم, می توانم درک کنم که چرا آن پسر آنقدر با من خوب بود و به حرف های من گوش می کرد. او چندین بار مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود.

 

مطالب مرتبط

جنجال رابطه جنسی این زن و مرد مقابل 40 نفر

عجیب ترین رابطه جنسی این خانم! + (عکس)

برقراری رابطه جنسی به روش یک زن روانی!+ عکس

دختری لخت در خیابان در حال تقاضای رابطه جنسی (عکس)

اسکلت هایی که این زن با آن ها رابطه جنسی داشت! + عکس

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان