زن معروف به گِره بازکن جهانی شد ! + عکس

زن معروف به گِره بازکن جهانی شد ! + عکس

زنی با علاقه بسیار عجیب به یک شغل نادر در دنیا به همین سادگی مشهور شد و درآمد و سفارشات زیادی هر روز در ایمیل خود دریافت می کند! شغل عجیب و جالب این زن را در ادامه همین بخش دنبال کنید.

 

 

 اگر سیم‌های در هم گره‌خورده‌ی شارژر موبایل و هدفون اعصابتان را به هم می‌ریزد پس حتماً دلیل علاقه‌ی این گروه به باز کردن گره‌ها را درک نخواهید کرد.

 

 

این «افراد گره بازکن» عضوی از یک گروه اینترنتیِ آنلاین به نام «Knot a Problem» هستند و کارشان باز کردن بدترین و پیچیده‌ترین گره‌های کلاف کاموا است. بعضی از اعضای این گروه آن‌قدر به این کار علاقه دارند که حتی حاضرند در عوض باز کردن بدترین گرهی کلاف‌هایتان به شما پول هم بدهند!

 

 

زن معروف به گِره بازکن جهانی شد ! + عکس

 

دافنه بَسنِت اهل ملبورن استرالیاست. او یک‌بار فقط به خاطر آنکه سرگرم شود برای خرید یک جعبه پر از طناب‌های گره‌خورده، در سایت «ای بِی»، 50 دلار پرداخت کرد. او 5 هفته برای باز کردن گره‌های 120 گلوله‌ی کاموایی درون جعبه صرف کرد، البته این مسئله به‌پیش از آشنایی‌اش با گروه گره بازکن‌ها برمی‌گردد.

 

جالب است بدانید افرادی که از باز کردن گره‌های کاموای گران‌قیمتشان ناامید شده‌اند، برای این گروه پیامی می‌فرستند. سپس آن‌ها را درون جعبه‌ای برایشان ارسال می‌کنند. افراد عضو این گروه هم تا زمانی که هزینه‌ی ارسال جعبه‌ها بر عهده‌ی مشتری باشد، باکمال میل به‌صورت رایگان روی سفارش کار می‌کنند.

 

گاهی رقابت برای گرفتن سفارش آن‌قدر شدید می‌شود که اعضای گروه چندین بار در روز برای کنترل سفارش‌های جدید پست الکترونیکی گروه را چک می‌کنند.

 

مطالب مرتبط

 

عجیب ترین هدیه ممکن این زن به شوهرش! +(عکس)

هدیه عجیب این زن معتاد به جراحی زیبایی به دخترش!

ماجرای جنجالی زنی که معتاد ازدواج کردن است (عکس)

سرگرمی عجیب و دیدنی این زن و شوهر! (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان