دعوت به رستوران ایتالیایی ستاره والیبال ایران (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
دعوت به رستوران ایتالیایی ستاره والیبال ایران (عکس)

ستاره والیبال ایران هم رستوران دار شد جزئیات شغل جدید این ستاره ایرانی را در ادامه همین بخش خبری از سایت نازوب مشاهده کنید.

 

 

 سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان تاکنون حرفی از شغل خود نزده است و تقریبا همه فکر می کنند که او تنها والیبال بازی می کند اما جامعه والیبال از شراکت معروف با مجتبی داورزنی پسر رئیس فدراسیون خبر دارند و اینطور که شنیده می شوند این دو با هم شریک شدند و رستوران مغرب را در خیابان نیاوران راه انداخته اند.

 

رستوران دار بعدی کسی نیست جز محمد موسوی ستاره سرشناس والیبال ایران و مدافع بلندقامت تیم ملی، این بازیکن هم تصمیم گرفته است به گزارش نازوب راه کاپیتان را در پیش بگیرد و با احسان بابایی دوست خود رستوران ایتالیایی چیچو را به راه اندازی کرده است.

 

دعوت به رستوران ایتالیایی ستاره والیبال ایران (عکس)

 

موسوی چندی پیش در مصاحبه با ما اعلام کرده بود که وارد کار خورد و خوراک شده است و حالا چند شب پیش با دوستان صمیمی خود غذاهای ایتالیایی را تست کرد و افتتاحیه کوچکی را به راه انداخت اما افتتاحیه اصلی رستوران موسوی در هفته های آینده خواهد بود که با حضور چهره های سرشناس برگزار خواهد شد.

 

خیلی ها چنین می پنداشتند که رستوران موسوی در کرج خواهد بود اما او پاسداران را انتخاب کرده است و کارش را از این نقطه تهران استارت زد، شاید در آینده یک شعبه هم در کرج زد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان