ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال و طالع بینی امروز دوشنبه آخرین روزهای سال 1394

فال روز متولدین فروردین:

شاید در حالت عادی کمی سرکش باشید، اما امروز حسابی لجباز خواهید بود. امروز احساساتتان غیر قابل کنترل و جنبه پرخاشگر وجودتان فعال خواهد تر خواهد بود. گاهی اوقات بهتر است ساکت بمانید و وارد بحثی که می دانید برنده آن نخواهید بود نشوید، اما امروز دست خودتان نیست و نمی توانید سر به سر دیگران نگذارید. اما این را هم بدانید که بالاخره یکی پیدا می شود که بتواند حرفی بزند که اوقات شما را تلخ کند. امروز شاید وسوسه خرید یک چیز گران ذهنتان را درگیر کند، اما واقعا لازم است آن را بخرید؟ اصلا پول کافی برای خریدن آن را دارید؟ این روزها برای خجالتی بودن شما از لحاظ وضعیت کاری و زندگی اجتماعی اصلا زمان خوبی نخواهد بود. ممکن است در محل کارتان فرصتی برای پیدا کردن شریک زندگیتان پیدا کنید.

حافظ می گوید :

غم زمانه که هیچش کران نمی بینم***دواش جز می چون ارغوان نمی بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت***چرا که مصلحت خود در آن نمی بینم

تعبیر: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید. انشاالله

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

حافظ می گوید :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

حافظ می گوید :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال ها و ایرادهای مداومی که از شما می گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت های دیگران باعث ناراحتی و نا امیدی شما از زندگی تان می شوند به صحبت هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی تان را اداره کنید.

حافظ می گوید :

خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم***شطح و طامات به بازار خرافات بریم

سوی رندان قلندر به ره آورد سفر***دلق بسطامی و سجاده طامات بریم

تعبیر:  عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید، علیرغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هر چند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانیتان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

این را به یاد داشته باشید که شادی شما به دیگران وابسته نیست. این بزرگ ترین اشتباهی است که در زندگی دارید. شما با افکار و نگاه خود به زندگی شادی یا غمگین بودن را تعیین می کنید. دوستان خوب بسیار مهم هستند و بهتر هم این است که اطراف خود را با انسان های شاد و خوش بین پر کنید. اما زندگی به آن سادگی که تصور می کنید نیست. در برخی از ارتباط ها باید فاصله را رعایت کرد. با عشقتان برای یک بعدازظهر عالی برنامه ریزی کنید. در کنار او می توانید تصمیمات درست تر و بهتری اتخاذ کنید.

حافظ می گوید :

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین امروز برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد.

حافظ می گوید :

سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد***به دست مرحمت یارم در امیدواران زد

چو پیش صبح روشن شد که حال مهر گردون چیست***برآمد خنده خوش بر غرور کامگاران زد

تعبیر: مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. نکند زمانی که به تمام حاجاتت رسیدی خدا را فراموش کنی و منش و اخلاقت تغییر کند که در این زمان خداوند همه چیز را از تو خواهد گرفت.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

دوستی که در روزهای سختی در کنار شماست یک دوست واقعی است، اما دوستی که برای شما چیزی جز مشکلات و سختی به همراه ندارد چیزی جز بار اضافه ای بر دوش شما که باید از شر آن خلاص شوید نیست. امروز بد نیست دوستی هایتان را مورد بررسی قرار داده و در مورد آنها تجدید نظر کنید. هرکسی لیاقت آن را تدارد که از تمامی جزئیات زندگی شما باخبر باشد، به ویژه اگر بتواند از دانسته هایش بر علیه شما استفاده کند. امروز برای تقویت اعتماد به نفستان روزی بسیار مناسب است، چرا که روزی خوب برایتان خواهد بود. بخاطر داشته باشید که کسی ارزش عشق شما را دارد که شما را همانگونه که هستید و بی هیچ نقابی بپذیرد.

حافظ می گوید :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده هایتان را برای خودتان نگه دارید می توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

حافظ می گوید :

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می رود***وین بحث با ثلاثه غساله می رود

می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت***کار این زمان ز صنعت دلاله می رود

تعبیر: خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه ی مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز می کنی که سرشار از شادی و خوشی است.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

حافظ می گوید :

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

تعبیر: بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

هشدار: جنگ قدرت در پیش رو دارید! اصلا دلتان نمی خواهد به هیچکس اجازه بدهید با کارهای احمقانه جلویتان را بگیرد یا شما را محدود کند و با چنین وضعیتی به شدت برخورد خواهید کرد. اما پیش از بیرون کشیدن شمشیرتان خوب به حرف های طرف مقابل گوش کنید، شاید آنها دلیل خوبی برای حرف هایشان داشته باشند، سیاستمندانه رفتار کنید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید بنشینید و کمی به مسائل اقتصادیتان فکر کنید و داشته ها و نداشته هایتان را بسنجید و برای آنها برنامه ریزی کند. امروز هم از لحاظ عاطفی خیلی روز خوبی برای شما نخواهد بود، به ویژه برای شروع یک رابطه پایدار بهتر است کمی دیگر دست نگه دارید. نگذارید شخص سومی بین شما و عشقتان را به هر دلیلی بهم بزند.

حافظ می گوید :

گر می فروش حاجت رندان روا کند***ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند

ساقی به جام عدل بده باده تا گدا***غیرت نیاورد که جهان پربلا کند

تعبیر: وجدانت ناراحت است. در پی این باش تا گناهت را جبران کنی خداوند نیز تو را می بخشد و نجاتت می دهد. خبر خوبی در راه است که فرصتی دوباره به تو داده می شود تا به عهد خود وفا کنی. عمرت به بطالت می گذرد. عقل و دانش خودت را اضافه کن تا این چند صباح را بتوانی با آرامش زندگی کنی.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

امروز بسیار دوست دارید به آینده خود فکر کنید و برای آن برنامه های ایده آلیستی بچینید. اما همه چیز در هاله ای از ابهام هستند. هیچ دید روشنی به آینده ندارید و حتی نمی دانید دقیقا چه می خواهید. اما خیلی نگران نباشید. با مطالعه و مشورت گرفتن می توانید افکار خود را سامان دهید. این را در نظر داشته باشید که آهسته و پیوسته باید به جلو پیش بروید. قدم های بزرگ ممکن است انتهای خوشایندی نداشته باشند. امروز به جای کار کردن، فقط به فکر و رویاپردازی مشغول باشید و هیچ تصمیمی هم نگیرید. جزئیات رویاها را نیز به روزهای آینده موکول کنید.

حافظ می گوید :

گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود***تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود

رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است***حیوانی که ننوشد می و انسان نشود

تعبیر: دورنگ نباش و با هر کشی طرح دوستی ریختی رنگ عوض نکن که اینکار هنر نیست. فکر نکن که خیلی زرنگ هستی. برای اینکه اسمت همه جا برده شود دست به هر کاری نزن. عشق ورزیدن و محبت کردن هنر است اگر به حیله های خود ادامه دهی پشیمان می شوی. همت کن و راهت را عوض کن

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 17 اسفند 94

 

 

فال روز متولدین اسفند:

چشم انداز بلندی برای خود تعریف کنید. سعی کنید آینده را طور دیگری برای خود ترسیم کنید. آیا دوست دارید مدیریت همه بخش های زندگی را به دست بگیرید و خودتان در صدر همه چیز قرار داشته باشید. امروز زمانی اسن که شما از یک تنبلی یا رخوت چهارماهه بیرون می آیید و می توانید آغاز دوره جدیدی در زندگی را تجربه کنید. برای خود اهداف بلندمدت داشته اباشید. حتی برای بیان عشق به فرد علاقه تان نیز نوآوری داشته باشید و با روشی تازه و هیجان انگیز در مورد خودتان به او بگویید.

حافظ می گوید :

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند***محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید***هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

تعبیر: به مقصود خودت نمی رسی.مگر با خدا باشی. حاجات تو زمانی برآورده می شوند که نماز حاجات بخوانی. تو باید خوبی خودت را به همگان ثابت کنی. حس خودت را نشان بده اگر در عین نداری به مستمندان کمک کنی مردی.

 

مطالب مرتبط با فال و شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با عطر

شخصیت شناسی از روی مدل مو!!

شخصیت شناسی از روی رنگ لباس

طالع بینی و شخصیت شناسی واقعی با پنیر

شخصیت شناسی علمی مردان از روی ریش و سبیل!

شخصیت شناسی جالب آهنگ


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان