جزئیات انفجار مهیب در زنجان

مجموعه : اخبار حوادث
جزئیات انفجار مهیب در زنجان

شدت انفجار به حدی بود که سه نفر از حاضران در این خوار و بار فروشی دچار سوختگی شدید شده و در دم فوت می کنند به طوری که چهره آنان، قابل شناسایی نبود.

 

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: انفجار ناشی از نشت گاز در یک خوار و بار فروشی، سه کشته و هفت مصدوم بر جا گذاشت.

 

جواد مرادی افزود: این حادثه نزدیک ساعت 22 شب گذشته (یکشنبه) در روستای چورزق واقع در جاده زنجان – بیجار رخ داد.

 

وی با بیان اینکه این حادثه در یک خوار و بار فروشی اتفاق افتاده است، یادآورشد: شدت انفجار به حدی بود که سه نفر از حاضران در این خوار و بار فروشی دچار سوختگی شدید شده و در دم فوت می کنند به طوری که چهره آنان، قابل شناسایی نبود.

 

مرادی اظهار کرد: چهار دستگاه خودروی آمبولانس از اورژانس مرکزی و پایگاه های فاتح، پاپایی و زرین رود به محل اعزام شدند و پس از اقدامات پیش بیمارستانی، هفت مصدوم این حادثه را به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل کردند.

 

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: همه مصدومان مرد و دارای سنین 17 تا 30 سال بوده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد، انفجار ناشی از نشت گاز کپسول بوده است

 

هم چنین در یک گزارش رسیده این چنین بیان شد که :

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: انفجار ناشی از نشت گاز در یک خواروبار فروشی، چهار کشته و هفت مصدوم بر جا گذاشت.

 

علی طاهری با بیان اینکه انفجار کپسول گاز در یک مغازه خوابار فروشی چهارکشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت افزود: این حادثه نزدیک ساعت ۲۲شامگاه یکشنبه در روستای چورزق واقع در جاده زنجان – بیجار رخ داد.

 

وی ادامه داد: این حادثه در یک خواروبار فروشی اتفاق افتاد که بر اثر شدت انفجار سه نفر از حاضران در این فروشگاه دچار سوختگی شدید شده و در دم فوت کردند و به علت سوختگی شدید چهره آنها قابل شناسایی نیست.

 

طاهری با بیان اینکه به محض وقوع انفجار نیروهای امدای جمعیت هلال احمر در محل حاضر شده و به امدارسانی پرداختند ادامه داد: همه مصدومان مرد و دارای سنین ۱۷ تا ۳۰ سال هستند.

 

حادثه ای دیگر در جنوب پایتخت در آغازین روزهای شروع سال

 حریق مرگبار بنز راهور در جنوب تهران

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با سایت نازوب، دراین باره، اظها‌رکرد: در ساعت 10:5 صبح امروز یک دستگاه بنز پلیس راهنمایی و رانندگی در حال حرکت از مسیر غرب به شرق بلوار “شقایق” در محدوده خلازیل واقع در منطقه 19 تهران بود که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با تیر برق واژگون شده و آتش گرفت.

 

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ا‌ضافه‌ کرد‌: راننده بنز که کارمندان پلیس راهور بود در دم جان خود را از دست داد.

 

عابدی درباره علت این حادثه به ایسنا گفت: بررسی اولیه کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی حاکی از این بود که ترکیدگی لاستیک جلو و نقص فنی علت این حادثه بوده است.

 

به گفته وی این نخستین حادثه منجر به فوت در سر صحنه تصادفات در پایتخت است که امسال رخ داده است، اما آمار نهایی در این خصوص را پزشکی اعلام خواهد کرد.

 مطالب مرتبط

عکس 16+ انفجار مهیبی که پایتخت ترکیه را لرزاند

18+ عکس: تکان دهنده ترین انفجار چهارشنبه سوری در اسلامشهر

عکس های وحشتناک انفجار شکمی که پر از اسپرم بود!

تصاویری از انفجار و آتش سوزی در اسکان زائران مشهد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان