ramazan
ramazan

اکبر عبدی از چه کسی کلیه گرفت ؟

اکبر عبدی از چه کسی کلیه گرفت ؟

اکبر عبدی پیشکسوت سینما و تلوزیون یکی از برجسته ترین بازیگران ایرانی پیوند کلیه شد. چه کسی به اکبر عبدی کلیه داد؟

 

 

پیوند کلیه اکبر عبدی

اکبر عبدی کمدین سینما و تلویزیون که این روزها “رسوایی۲” با بازی وی در نقش یک روحانی روی پرده است به خاطر نارسایی کلیه تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفت.

 

به گزارش سایت سرگرمی نازوب گویا این بازیگر به خاطر از کارافتادگی کلیه هایش که ناشی از عوارض دیابت یا بیماری قند او بوده، به توصیه پزشک معالج برای پیوند کلیه در بیمارستان بستری شد.

 

عمل پیوند کلیه این بازیگر صبح پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با موفقیت انجام شد و خوشبختانه حال عمومی این بازیگر کشورمان خوب است.

 

اکبر عبدی تمامی ماههای اخیر درگیر دیالیز بود و در یک سال و نیم قبل حداقل هفته ای سه روز دیالیز می کرد و این وضعیت به شدت او را ناراحت کرده بود.

 

روحیه اش قبل از جراحی در حد المپیک بود

یکی از حاضران در بیمارستان محل پیوند عبدی درباره شرایط او قبل از جراحی گفت: روحیه اش در حد المپیک بود، می گفت و می خندید اما خودش نمی خواهد بعد از جراحی کسی را ببیند.

 

علی عبدی برادر اکبر عبدی درباره جراحی عبدی بیان داشت: خوشحالم عمل اش موفقیت آمیز بود؛ حالش هم بعد از جراحی خوب بود.

 

وی ادامه داد: اکبر چند ماهی دنبال کلیه بود. خدا را شکر که کلیه مناسب پیدا شد و از همه مهمتر اینکه مادرمان که در این مدت از درد کشیدن اکبر خیلی ناراحت بود به این خاطر خیلی خوشحال شد. خوشحالی مادر وقتی دوچندان شد که اکبر بعد از عمل با مادر صحبت کرد.

 

چه کسی به اکبر عبدی کلیه داد؟

ناصر عبدی دیگر برادر این بازیگر درباره کسی که به اکبر عبدی کلیه داده بیان داشت: چون ما سن مان رفته بود بالا و نمی توانستیم این کار را کنیم برای همین مدتی دنبال کلیه برایشان بودیم.

 

وی افزود: کسی که به ایشان کلیه داد؛ مرد جوانی بودند که خیلی لطف کردند و این زحمت را کشیدند.  انشاءا.. هر کاری که از دستمان برآید برایشان انجام خواهیم داد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان