حل معمای جسد خانم مهندس در بزرگ راه کلانتری

مجموعه : اخبار حوادث
حل معمای جسد خانم مهندس در بزرگ راه کلانتری

جزئیاتی از کشف جسد خانم مهندس در کنار بزرگ راه کلانتری

 

 

 شناسایی جسد زن مطلقه ای که پس از قتل در ساعت 8 شب چهارشنبه درحاشیه بزرگراه شهید کلانتری مشهد رها شده بود، با بازداشت همکار مرد او ابعاد تازه ای پیدا کرد.

 

ساعت ۲۱:۵۰ چهارشنبه گذشته ماموران کلانتری در جریان کشف جسد یک زن جوان در حاشیه بزرگ‌راه کلانتری قرار گرفتند. با حضور تیمی از ماموران کلانتری نجفی در محل و کشف جسد زنی جوان که به‌شکلی مشکوک جان باخته بود، این موضوع به بازپرس جنایی گزارش شد.

 

به گزارش ناز وب، با حضور قاضی سید‌جواد حسینی، بازپرس ویژه جنایی، در بزرگراه کلانتری نرسیده به میدان جمهوری اسلامی مشخص شد که زنی مجهول‌الهویه حدودا ۳۰ساله به‌وسیله کمربند یقه پیراهنش به قتل رسیده و این احتمال وجود داشت که جسد پس از مرگ به این نقطه منتقل شده است.

 

فرضیه سرقت از مقتول نیز با توجه به وجود طلاها و ساعتش که همراه جسد بود، درحالی منتفی شد که جسد برای تشخیص هویت به پزشکی‌قانونی منتقل شد. با حضور ماموران انتظامی در محل و بازپرس جنایی، یکی از خدمه شهرداری حاضر در محل توانست گوشی تلفن‌همراه مقتول را نیز در همان حوالی کشف کند. با اعلام نتیجه آزمایش‌ها و بررسی‌های پزشکی‌قانونی مشخص شد که مقتول خانمی ۳۲ساله، مهندس عمران و مطلقه است. با به‌ دست‌ آمدن این اطلاعات، خانواده مقتول نیز در جریان حادثه قرار گرفتند و پرونده وارد فاز بعدی یعنی شناسایی قاتل یا قاتلان شد.

 

 

اظهارات خانواده مقتول نشان داد که مقتول در یک شرکت مشغول‌ به‌ کار بوده و مثل تمام روزهای دیگر درحال بازگشت به خانه بوده است که در نزدیکی خانه به قتل رسیده است.

 

طبق بررسی‌های صورت‌ گرفته آقایی با مقتول در یک شرکت و روی یک پروژه مشغول کار بوده‌اند و چندباری نیز از این خانم جوان تقاضای ازدواج کرده است که با جواب رد او مواجه شده است. این فرد به‌عنوان اولین مظنون پرونده دستگیر شد. بر اساس بررسی های مقدماتی پزشکی، زن جوان حدود ساعت 20 به قتل رسیده است و عامل یا عاملان جنایت، جسد او را در نزدیکی منزل محل سکونت نزدیکانش رها کرده اند. این در حالی است که اثری از کفش های کتانی مقتول نیز در محل کشف جسد وجود  نداشت.

 

به دستور قاضی حسینی، کارآگاهان با چک‌  کردن دوربین‌های کنترل ترافیک در محدوده مدنظر و همچنین استخراج اطلاعات دیجیتالی از تلفن‌همراه مقتول به سرنخ‌های مهمی دست یافته‌اند که نتیجه این پرونده به دستور مقام قضایی تا ۲ روز دیگر اعلام می‌شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان