فال حافظ و طالع بینی روز یکشنبه 13 تیر 95

فال حافظ و طالع بینی روز یکشنبه 13 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز احتمال دارد کمی عصبی یا کلافه باشید. اما از اینکه در مورد برنامه ها یا افکار خود حرف بزنید، شکی به دل راه ندهید. خیلی راحت و بدون ترس یا استرس در مورد خواسته ها و اعتقادات خود صحبت کنید و مطمئن باشید مورد توجه اطرافیان نیز قرار خواهد گرفت. فقط این را در نظر داشته باشید بیشتر از توان خود کار قبول نکنید تا به تجربه حرفه ایتان آسیبی وارد نشود.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز شهامت داشته باشید و از صمیم قلب حرف بزنید. از اینکه عقاید خود را به زبان بیاورید، نترسید. هیچ انسانی بی عیب نیست. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید.

امروز بهتر است روی کارهای گروهی یا روی برنامه های خیریه وقت بگذارید. در مورد تمایلات خود هم خیلی راحت صحبت کنید و هر چه می خواهید را به عشقتان بگویید تا او نیز از خواسته های درونی شما آگاه شود. ورزش یا کمک در کارهای خانه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز می توانید وجهه دیگری از گفت وگوها و موضوعات مختلف را ببینید. امروز خیلی هیجان زده و شاد هستید و دایم دلتان می خواهد حرف بزنید. اما از هر نوع بحث و مشاجره ای پرهیز کنید. هیچ کسی از انرژی منفی خوشش نمی آید. سعی کنید حرف دیگران را نیز بشنوید و از آنها درس بگیرید. لازم نیست حرف دیگران را تاکید کنید اما گوش کردن به آن ضرری ندارد. گوش کردن به آن سختی که تصور می کنید، نیست.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین تیر:

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی خیزد می تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس گونه نسبت به دنیای درونی تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر:  خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید.

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

 فال روز متولدین مرداد:

از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید، اما یادتان باشد که همه مسائل زندگی خود را با آنها در میان نگذارید، سعی کنید تعادل برقرار کنید.

از امروز تا سه هفته دیگر به حرف هایی که می زنید، پیام ها و یا ایمیل هایی که می فرستید توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که امکان سوء برداشت و یا سوء تفاهم بسیار زیاد است. تا جایی که می توانید حرف هایتان را صریح و بدون ابهام بگویید و خوب به آنچه می گویید فکر کنید.

اگر نیاز به عشق و توجه همسرتان دارید و نمی توانید این نیاز را به زبان بیاورید با کارهایتان او را متوجه این مسئله کنید، البته که می دانید که شما هم باید به او عشق بورزید. یک چیز را در هر حالتی به یاد داشته باشید، به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارید

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین شهریور:

وقت آن رسیده است که از خودتان بپرسید آیا این همه مشغولیتی که برای خودتان ایجاد کرده اید از انرژی فراوانی است که دارید یا این که می خواهید خودتان را غرق کرده و از واقعیت ها فرار کنید؟ امروز ممکن است شخصی که حتی فکرش را هم نمی کنید از شما به خاطر اشتباهش عذرخواهی کند.

چنانچه در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید امروز ممکن است در جمع آوری اطلاعات به مشکل بر بخورید. برخی از اطلاعات و حقایق مبهم به نظر می رسند و بهتر است این پروژه را چند روزی تعطیل کنید و خودتان را بیهوده درگیر کای که نتایج ناچیزی برایتان خواهد داشت نکنید. حداقل امروز را دست نگه دارید و از روز جمعه خود لذت ببرید و به ذهنتان استراحت دهید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین مهر:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت های افراد دیگر را بهشان یادآوری می کنید اعصابتان به هم می ریزد!! شما امروز می خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید.

اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می رفت رفتار می کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین آبان:

شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید.

در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. آخر هفته خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد.

بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. احتمالا فرد خاصی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین زمانی که بیرون از خانه هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین آذر:

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می گیرد و به شما گرما می بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی شود که به خاطر این انرژی های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید.

از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین دی:

این که مثل خود واقعیتان رفتار کنید بسیار ارزشمند است اما مواظب باشید در تلاش برای بی ریا بودن رفتارهای نامناسب از خودتان بروز ندهید و از خط قرمزها عبور نکنید.

امروز ممکن است بی آن که بخواهید یا متوجه باشید با احساسات کسی بازی کنید. بهتر است بجای اینکه خودتان را گرفتار چیزی وضعیتی کنید که رهایی از آن مشکل است، خودتان را از درگیری کنار بکشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید.

برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

امروز را با انرژی مثبت و طرز فکری سالم شروع کنید. اگر به خودتان سخت بگیرید تنها پیشروی و موفقیت را برای خودتان سختتر کرده اید. نگرش شما مهمترین چیز است و امروز از آن روزهایی است که اهمیتی ویژه دارد. در زمانی مناسب برای بررسی وضعیت اقتصادی خودتان به سر می برید.

اگر بدهی هایی که دارید ذهنتان را درگیر کرده اند برنامه ای برای باز پس دادن آن بچینید و برای تشویق خود به عمل به این برنامه برای خودتان جایزه ای بگذارید.

اگر پس انداز کردن را بلد نیستید وقت آن رسیده است که این کار را یاد بگیرید. اگر متاهل هستید برای زندگی جنسیتان وقت بیشتری بگذارید و چنانچه مشکلی وجود دارد آن را حل کنید، اهمیت این جنبه از زندگی زناشویی را نادیده نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر: صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

 

💞💖💞💞💖💞💞💖💞

 

فال روز متولدین اسفند:

برای این که کارها را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید بنابراین بهتر است برای همکاری از دیگران کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای دیگران بازگو کنید. امروز غیر ممکن ها برایتان ممکن می شود و پس از مدتی احساس آزادی می کنید.

آیا زندگی برایتان شیرین تر شده است؟ بله، شما عاشق شده اید! پس زمان خود را با محبوب تان بگذرانید و از این لحظات نهایت لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید و دنبال شریک زندگی خود می گردید، قبل از اقدام به هر کاری خوب تحقیق کنید

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان