ramazan
ramazan

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

مجموعه : جالب ترین ها
کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

کائنات چیست؟ آیا کائنات همان خدایی که است که هرانسانی به شکلی او را می بیند! و درک می کند؟ چرا تمام انساهای موفق در دنیا اولین حرف آنها کائنات است! اگر تمایل به داشتن اطلاعات بسیار جالب، حقیقی و کارآمد هستین این بخش از جالبترین های مجله تفریحی نازوب را با دقت مطالعه کنید و از این پس هر لحظه از زندگیتان را از دست ندهید.

 

کائنات و راز و رمز آن چیست؟

راز و رمز کائنات به مجموعه اسرار و رازهایی گفته میشود که به وسیله آنها می‌توانید به تمام اهداف و خواسته‌هایی که دارید برسید و در تمام جنبه های زندگی خود موفق و پیروز شوید.

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

موفقیت و پیشرفت شما اصلا به شرایط الانتان ربطی ندارد، اگر وضع مالی، سلامتی، روابط و… مناسبی ندارید دلیل نمی‌شود که دیگر نتوانید در زندگی خود پیشرفت کنید و به رویاهایتان برسید.

میتوان گفت دلیل این همه مشکلات و ناخواسته‌ها درون زندگیتان، ارسال ارتعاش و فرکانس نامناسب به کائنات است. خداوند کائنات را طوری آفریده،که انسان ها با استفاده از قدرت آنها میتوانند به تمام اهداف و خواسته‌هایی که دارند برسند. تنها وظیفه کائنات دریافت ارتعاش و فرکانس ذهن و افکارتان و پاسخ دادن به آن ارتعاش میباشد.

اگر این موضوع را بخواهم به زبان ساده برایتان شرح بدهم، یعنی افکار شما دارای انرژی و ارتعاش میباشد، این انرژی از ذهنتان به سمت کائنات فرستاده شده و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت کرده‌اند ناخواسته یا خواسته‌ای را وارد زندگیتان خواهند کرد.

به عنوان مثال اگر دارید به بی‌پولی و بیکاری فکر میکنید درحال ارسال ارتعاش بی‌پولی و بیکاری به کائنات هستید، و کائنات بی‌پولی و بیکاری بیشتری را وارد زندگیتان خواهند کرد. شما باید ارتعاش افکار و ذهنتان را در اختیار بگیرید و کنترل کنید.

وقتی ارتعاشی که به کائنات میفرستید در جهت خواسته‌ و اهدافتان باشد کائنات خواسته‌هایتان را به ساده‌ترین شکل ممکن وارد زندگیتان خواهند کرد.

قدرت این را دارید که شرایط الانتان را به یک شرایط ایده آل تبدیل کنید. کائنات قدرت این که شما را به تمام خواسته‌هایتان برسانند را دارند، همه چیز به خود شما برمیگردد که چطور از کائنات در جهت خواسته‌هایتان استفاده کنید. رسیدن به بزرگترین چیزها از طریق کائنات مسئله سخت و دشواری نیست و برای کائنات فرقی نمیکند که خواسته‌هایتان چقدر بزرگ و کوچک است.

مهم ترین رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوها، هم ارتعاش شدم با خواسته‌هایتان میباشد، تا با اهدافتان هم ارتعاش نشوید هرگز نمیتوانید به آنها برسید

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

آیا اگر اسرار و راز کائنات را بدانیم میتوانیم به همه خواسته هایمان برسیم ؟

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد در این مورد از من می پرسند این است که “آیا اگر راز و رمز کائنات را بدانیم میتوانیم به تمام خواسته و اهدافی که داریم برسیم یا نه  (منظور این افراد اینکه آیا فقط برای رسیدن به اهداف و خواسته های کوچکمان باید از این اسرار و راز کائنات استفاده کنیم یا اینکه می توانیم برای تمام اهداف و خواسته های بزرگ مان نیز استفاده کنیم)

من در اوایل همین مطلب گفتم که شما با راز و رمز کائنات می توانید به بزرگترین خواسته ها به آرزوهایتان برسید، البته زمان رسیدن به خواسته ها را کسی نمی داند چون برای کائنات چیزی به نام زمان وجود ندارد همه چیز به انرژی و ارتعاشی که ذهنتان به کائنات ارسال می کند بستگی دارد، هر چه ارتعاشی که به سمت کائنات میفرستید قویتر باشد زودتر به آرزوهایتان میرسید.

اگر بدانید که تنها با چند قدم ساده می توانید به بهترین موفقیت مالی،رسیدن به شغل مورد نظر، پیشرفت در زندگی، روابط عالی، زندگی آرام و در کل به تمام خواسته ها اهدافتان فاصله دارید خیلی هیجان زده می شوید.

 

راز کائنات : قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها تضمینی است

باور کنید که رسیدن به خواسته ها و اهداف از راه های فیزیکی امکان پذیر نیست، شما تا به کائنات درخواست هدفتان را درست ارسال نکنید و در مدار آن قرار نگیرید هرگز موفق نخواهید شد.

خیلی از افراد رسیدن به هدفشان را غیر ممکن می دانند چون بر این باورند که رسیدند به آرزوها فقط از راه های فیزیکی امکان پذیر است، اگر فکر و ذهنتان درست انرژی و ارتعاش خواسته‌تان را به کائنات ارسال نکند کائنات جوابتان را نخواهند داد.

تمام جهان و یا کائنات از انرژی تشکیل شده‌اند و ذهن ما در حال فرستادن انرژی به جهان هستی و کائنات می باشد، در اصطلاح به این انرژی که ذهن به کائنات می فرستد ارتعاش یا فرکانس گفته می شود که در قسمت قبل با آن اشاره کردیم. بر اساس این قانون، انرژی های یکسان همدیگر را جذب می کنند.

اگر این مورد را کامل درک کنید که ذهن ما در حال فرستادن انرژی به کائنات است و کائنات خودش از انرژی تشکیل شده است به شما قول می دهم که به تمام خواسته ها و اهدافی که دارید خواهید رسید. در ادامه راههای اصلی برای کنترل فکر و افکار منفی را کامل توضیح داده ایم.

راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته ها و اهداف

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

ذهن شما هر لحظه در حال فرستادن انرژی و ارتعاش به کائنات است و وظیفه کائنات دریافت انرژی و پاسخ دادن به آن میباشد. برای آنکه بتوانید به خواسته‌ها و هدف‌هایی که دارید برسید باید ذهن و افکارتان را کنترل کنید.

در کل افکار به دو دسته تقسیم می شود:

۱_ افکار منفی که باعث ارسال انرژی منفی به کائنات می شود.

۲_ افکار مثبت که باعث ارسال انرژی و فرکانس مثبت به کائنات می شود.

اگر از شرایط مالی الان‌تان راضی نیستید و فقط به این فکر می کنید که چرا وضع مالی من این گونه است و تغییر نمی کند در حال فرستادن انرژی منفی به کائنات هستید و کائنات با دریافت آن ناخواسته های بیشتری را وارد زندگیتان می کنند.

شاید برایتان پیش آمده باشد که یک روز حالتان بد است و عصبی هستید در آن روزها مشکلات بیشتری برایتان اتفاق می افتد و یا شاید هم در روز احساسات خوبی داشته باشید همان روز اتفاقات خوبی برایتان می افتد.

درکل یکی از راز و رمز کائنات این است که، کائنات ارتعاشی که از ذهنتان دریافت می کنند را بعد از مدتی پاسخش را برایتان ارسال می کنند.

از کجا بفهمیم ذهن‌مان در حال فرستادن انرژی منفی میباشد؟

برای اینکه بفمید ذهنتان در حال فرستادن ارتعاش و انرژی منفی یا مثبت به کائنات است باید به احساسات‌تان توجه کنید، باید ببینید که احساس بدی دارید یا نه؟

اگر احساس بدی داشتید نشانه این است، ارتعاشی که به کائنات ارسال میکنید در جهت ناخواسته هایتان می باشد و اگر احساساتتان خوب بود به این معناست که ارتعاش مثبتی را دارید ارسال میکنید.

تمرین کردن بهترین و موثرترین راه در جهت کنترل ذهن و افکارتان میباشد، کنترل ذهن و افکار به تنهایی ممکن است سخت و دشوار باشد اما با انجام تمارین خیلی راحت میتوانید ذهن و افکارتان را کنترل کنید و ارتعاش خواسته و اهدافتان را به کائنات بفرستید.

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

 

چگونه از کائنات درخواست کنیم

اگر دقت کرده باشید میبینید که خیلی از افراد خیلی راحت به اهداف و خواسته هایشان میرسند و یا مشکلاتشان خیلی راحت تر از چیزی که فکرش را کنند حل میشود این افراد میدانند که چگونه از کائنات درخواست کنند و خیلی سریع هم نتیجه میگیرند .

در این مطلب به صورت کاملا جامع یاد میدهیم که چگونه با درخواست کردن از کائنات به اهداف و خواسته های خود برسید پس تا انتها همراه ما باشید .

 

چگونه از کائنات درخواست کنیم و نتیجه بگیریم؟

در خواست کردن برای چیزی فقط از یک فرد و یا شخص خاصی نیست، برای رسیدن به اهداف و خواسته ها فقط نباید از افراد بخواهیم که در خواست ما را گوش بدهند و ما را به آن چیزی که میخواهیم برسانند اصلا چنین نیست.

شما میتوانید از جهانی که در آن زندگی میکنید در خواست هایی داشته باشید و کائنات با توجه به درخواست و اهدافی که شما دارید شما را به آن خواسته و اهداف خواهند رساند .

به هر چیزی که در جهان وجود دارد کائنات گفته میشود که این کائنات میتوانند در خواست ما را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند . اما باید چگونه درخواست کنیم؟ چرا هر چی درخواست میکنیم به نتیجه مطلوبی نمیرسیم؟ مشکل دقیقا میتونه از چی باشه ؟

در کل باید روش درخواست از کائنات را بدانید . اگر درخواست هایی که از کائنات دارید ضعیف باشد مطمئن باشید که خیلی دیر به هدف و خواسته هایتان خواهید رسید پس لازم است که یادبگیرید چگونه از کائنات درخواست کنید .

خداروشکر که تا به الان من به هرچیزی که از کائنات میخواستم خیلی زودتر از چیزی که فکرش کنم رسیدم یا اینکه اگر ملاک زمان را حذف کنید من تا به الان به تک تک خواسته هایی که دارم رسیدم .

دلیل این همه موفقیت من این است که با قدرت بالایی از کائنات خواسته هایم را درخواست میکنم و کائنات هم بدون مشکل من را به آن خواسته و هدفی که دارم میرسانند .

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

کائنات چه چیزی هستند؟

هر چیزی که در این دنیا وجود دارد میتوان گفت جزء کائنات حساب میشود , درختان , کوه ها , جنگل ها , ستارگان , اسمان , اتومبیل شخصی خود , گوشی موبایل شما و… همه و همه جزء کائنات حساب میشود .

کائنات هم همانند انسان ها دارای روح میباشند . شما اگر کائنات را درست درک کنید و از آنها خواسته ها و اهداف خودتان را بخواهید 100 درصد به آن خواسته و هدف خواهید رسید به عنوان مثال :

تصور کنید 2 نفر از شما خواسته ای را دارند , نفر اول برای آنکه شما خواسته اش را برطرف کنید با اراده و قدت بالا آن خواسته را از شما میخواهد و به دلیل اصرار زیان آن شخص شما آن را به خواسته اش خواهید رساند , اما نفر دوم بدلیل برای رسیدن به خواسته اش کم تلاش میکند یا اصلا تلاش نمیکند در همین حال است که کائنات آن را به اهدافش نمیرساند .

دقیقا مانند مثال بالا اگر خواسته ای را دارید باید با اراده و اصرار بالا آن خواسته و هدف را از کائنات بخواهید که در ادامه بیشتر شما را با این اصول آشنا خواهم کرد . رسیدن به خواسته ها از آنچه که تصور میکنید راحت تر است هر چه احساس و حس شما نسبت به خواسته بهتر باشد خیلی زودتر به خواسته ی خود خواهید رسید.

برای آنکه به چیزی که میخواهید برسید باید درخواست کنید به قول معروف بخواهید تا به شما داده شود . اگر فردی را میبینید که در زندگی خود بسیار موفق است پول و ثروت بسیار زیادی دارد به این دلیل است که درخواست کرده اند و کائنات جوابشان را داده است .

 

درخواست کردن یعنی چه؟

خیلی از افراد تصور میکنند درخواست کردن از چیزی یعنی نالیدن , شکایت و گدایی کردن که این یک اشتباه بسیار بزرگ است که باعث شده افراد نخواهند و به چیزی که میخواهند نرسند .

برای آنکه بدانید چگونه از کائنات درخواست کنید باید اصول درخواست کردن را بدانید و رعایت کنید تا به اهداف و خواسته های خود برسید . برای درخواست از کائنات مراحل زیر را مو به مو انجام بدهید و تمرین کنید :

1_ خواسته ی خود را مشخص کنید و در دفترچه اهداف خود بنویسید , خواسته ی شما میتواند هرچیزی که میخواهید باشد مثل یک گوشی آیفون, فلان ماشین , یک شغل مناسب و یک همسر خوب با آن ویژگی که شما میخواهید .

2_ حستان را با خواسته ی خود خوب کنید , طوری رفتار کنید که واقعا حس خوبی در شما ایجاد کند طوری که وقتی به خواسته و اهداف خود فکر میکنید دچار نگرانی و استرس نشوید ,داشتن حس خوب یک معیار مهم برای رسیدن به خواسته های خودتان توسط کائنات میباشد .

3_ راجب خواسته ی خود صحبت کنید (چه با خودتان و چه با دیگران) : زبان ما اهداف ما را به نوعی خواسته بیان میکند , وقتی ما راجب اهداف خودمان صحبت میکنیم این یک درخواست بسیار قوی از کائنات میباشد که کائنات ما را به آن اهداف خواهند رساند. هر چه بیشتر راجب خواسته های خود صحبت کنید زمان رسیدن به خواسته های شما نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

4_ خواسته ی خود را در زندگی خود احساس کنید, طوری رفتار کنید که انگار به خواسته ی خود رسیده اید و الان دقیقا ان خواسته را دارید .

5_ هرگز تسلیم نشوید: زمان رسیدن به خواسته هایتان را کسی نمیداند و همه و همه چیز به خود شما بستگی دارد پس باید تا رسیدن به خواسته ی خود تلاش کنید و دستبردار نباشید .

این 5 مرحله, مرحله اصلی برای درخواست کردن از کائنات میباشد , این مراحل را حتما در تمام جنبه های زندگی خود رعایت کنید و مطمئن باشید که به اهداف خود خواهید رسید .

همان طور که من به خواسته ها خودم رسیده ام و هنوز در حال تلاش کردن هستم شما هم میتوانید به تک تک اهداف و خواسته های خود برسید .
برای اینکه بتوانید راحت تر درخواستتان را به کائنات ارسال کنید، اگر مایل بودید میتوانید در بخش اعضا ویژه ثبت نام کنید. ما در این بخش تمارین قدرتمند قانون جذب قرار داده ایم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به تمارین دسترسی داشته باشید. اگر تمارین را همان طور که گفتیم انجام دهید در همان روزهای اول نتایج فوق العاده ای میگیرید.

 

راز و رمز کائنات برای رسیدن به اهداف: (6 روش مهم و عملی)

در این بخش به صورت کامل شما را با 6 راز کائنات و ارسال درخواست درست به کائنات آشنا میکنیم. شما با این 6 روش میتوانید درخواست اهداف و خواسته‌هایتان را خیلی دقیق و واضح به کائنات بفرستید و نتایجش را بعد از مدتی درون زندگی خود ببینید.

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

1_راضی بودن از شرایط حال خود:

اولین رمز و راز کائنات در جهت رسیدن به رویاها و آرزوها، راضی بودن از شرایط فعلی و حالتان است. باید از شرایط الان خود راضی باشید و رضایت کاملی داشته باشید، ممکن است از نظر مالی، روابط، سلامتی و… دچار یک سری مشکل شده باشید ولی هرگز نباید به ناخواسته‌هایتان توجه کنید.

توجه کردن به ناخواسته‌ها باعث ایجاد و پیدایش ناخواسته‌های بیشتری وارد زندگی‌تان میشود. برای کائنات فرقی ندارد که به چه چیزی فکر میکنید و یا ارتعاش چه چیزی را میفرستید‌، اگر انرژی منفی دریافت کنند یک ناخواسته و چیز منفی را وارد زندگیتان می کنند، اما اگر انرژی مثبت دریافت کنند یک خواسته و چیز را درون زندگیتان پدید می‌آورند.

اگر به ناخواسته‌های خود توجه کنید هیچ کمکی به خودتان نخواهید کرد و با توجه به قانون جذب کائنات مشکلات بیشتری وارد زندگیتان میشوند. احساس و حس رضایت‌مندی در شما باعث فرستادن انرژی به کائنات و ضمیر ناخودآگاه‌تان می‌شود و در نهایت کائنات رضایتمندی بیشتری را در شما ایجاد میکنند.

2_درست و مثبت فکر کنید:

رمز کائنات درست فکر کردن است

دومین راز و رمز کائنات درست فکر کردن و مثبت فکر کردن است، افکار مثبت باعث فرستادن ارتعاش مثبت در جهت خواسته‌ها به کائنات می‌شود پس بهتر است همیشه مثبت اندیش باشید و به چیزهای خوب تمرکز و توجه کنید.

همانطور که گفتیم افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم‌بندی می‌شود. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است افرادی که به موفقیت‌های عظیمی رسیده اند در گذشته بیشتر مثبت فکر می‌کردند و افرادی که بیشتر شکست های پی در پی در زندگی خود تجربه کرده اند تفکرات منفی و گرایش منفی در زندگی خود داشته‌اند.

همیشه به جای منفی فکر کردن، فکرتان را در جهت مثبت عادت دهید، افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و در نهایت دریافت چیزهای منفی در زندگی شما می شود پس همیشه به جای منفی فکر کردن مثبت فکر کنید. بهترین راه، توجه به چیزهای مثبت درون زندگیمان میباشد.

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

هر جور فکر کنید همانطور می شود این یک حقیقت محض است … گاهی زمان می برد اما به طرز عجیبی به آن می رسید! حتی اگر بسیت و اندی سال از آن بگذرد! خدایا بی نهایت سپاسگزارم.

3_کنترل درست کلام:

یکی دیگر از راز و رمز کائنات کنترل درست کلام میباشد. کلام و قدرت حرف زدن باعث شده که انسان نسبت به بقیه موجودات برتری داشته باشد. یکی از قدرتمند‌ترین راه‌ها در جهت درخواست از کائنات صحبت کردن در مورد اهداف و خواسته‌هایی که دارید میباشد. شما با صحبت کردن راجب هر آنچه که میخواهید میتوانید ارتعاش به شدت قوی در جهت رسیدن به خواسته‌هایتان به کائنات ارسال کنید.

درواقع کلام مانند یک شمشیر دولبه در زندگیتان است که می تواند زندگی شما را به بهترین شکل ممکن بسازد یا اینکه زندگیتان را به یک جهنم سوزان تبدیل کند. پر قدرتمندترین راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به چیزهایی که میخواهید داشته باشید صحبت کردن در مورد آنها میباشد.

قدرت کلام را بسیار جدی بگیرید‌‌، شما با کنترل کلامتان می توانید افکار و ذهنتان را کنترل کنید، من در بخش اعضای ویژه سایت یک فایل آموزشی کامل در مورد رسیدن به خواسته ها از طریق کلام و صحبت کردن برایتان قرار دادند که میتوانید با ثبت نام در قسمت اعضای ویژه به آن فایل ارزشمند دسترسی پیدا کنید.

4_نوشتن اهداف و آرزوهایتان:

چهارمین راز و رمز کائنات در جهت Achieve dreams رسیدن به آرزوها، نوشتن اهداف و خواسته‌ها است. به صورت کامل هر هدف وخواسته‌ای که دارید را با تمام جزئیات و به صورت کامل بنویسید. این را بدانید که هر چیزی که روی کاغذ بیاورید به حقیقت تبدیل می شود.

شما اهداف و خواسته هایتان را با جزئیات کامل و دقیق بنویسید، البته نوشتن به تنهایی کار ساز نیست و باید در هنگام نوشتن احساستان خوب باشد، در این مورد کامل در قسمت اعضا ویژه سایت توضیح داده‌ایم که در انتهای همین صفحه میتوانید در آن بخش ثبت‌نام کنید.

5_ شکر گذاری کنید (شکر گذاری را هرگز فراموش نکنید)

یکی از مهمترین رمز و راز کائنات، شکرگزاری می‌باشد. بابت هر چیزی که در زندگی خود دارید شکرگزار باشید. شکرگزاری باعث می‌شود که انگیزه به شدت قوی در جهت رسیدن به اهدافتان پیدا کنید. شکرگزاری می تواند در جهت نعمت ها و داشته های فعلی شما باشد یا اینکه میتواند بابت اهداف و خواسته‌هایی که دارید باشد.

توصیه میکنم همیشه و در همه‌جا شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک تک نعمت‌هایی که دارید شکرگزاری کنید، بابت تمام خواسته و اهدافی که دارید شکرگزار خدا باشید. با شکرگزاری راه رسیدن به اهدافتان مشخص میشود. اگر اصول شکرگزاری را رعایت کنید و هر روز بابت نعمت‌هایی که دارید شکرگزاری کنید نتایج فوق‌العاده‌اش را خواهید دید.

6_احساس کردن خواسته و هدفتان:

The most important password in the universe مهمترین رمز کائنات جهت رسیدن به خواسته‌ها، احساس کردن هدف و خواسته‌هایتان می‌باشد. باید هدفتان را در زندگی خودت احساس کنید، احساس کردن خواسته مهمترین مرحله در قانون جذب است، باید وقتی که خواسته‌تان را احساس می کنید به آن حس خوبی داشته باشید. خیلی از افراد وقتی به خواسته و هدفشان فکر می کنند احساس بدی در آنها ایجاد می شود که همین حس بد مانع رسیدن به خواسته و اهداف‌شان می‌شود.

 

 

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

 

7_همیشه تمرین کنید:

تمرین کردن یکی از مهمترین بخش‌ قانون جذب در جهت رسیدن به آرزوهایتان میباشد. در اختیار گرفتن و کنترل کردن ذهنتان به تنهایی کار بسیار سختی است و ساده ترین راه ممکن برای آن که ذهنتان را در اختیار خود بگیرید تمرین کردن به صورت روزانه میباشد. شما اگر ذهنتان را در برابر افکار منفی کنترل کنید مطمئن باشید که به طور کامل می توانید سوار برزندگی‌تان شوید و به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید.

تمرین کردن را هرگز فراموش نکنید، برای ذهنتان حداقل روزانه چندین دقیقه زمان بگذارید، افرادی که با قانون جذب توانسته‌اند به تمام اهداف و خواسته‌هایشان برسند تمرین کردن را در برنامه روزانه خود قرار داده‌اند. تمام افراد مشهور در دنیا مثل بیل‌گیتس، استیوجابز و… با استفاده از قانون جذب توانسته‌اند به موفقیت های عظیمی برسند. اگر آنها موفق شده‌اند مطمئن باشید شما هم میتوانید.

پس به طور چکیده: اول باور داشته باشید، تکرار و تمرین برای درخواستتان، تلاش، نوشتن جزء به جزء آرزوها و اهدافتان. اینک با رعایت این چند نکته خیلی راحت بهشت دنیوی را بدست میآورید تا به بهشت اخروی هم برسید.

خدای بزرگ و منان به انسانهایی که زیبا زندگی کنند و بهشتی کوچک داشته باشند بهشتی برتر از آن در سرای آخرت عنایت می کند.

نه این که با تمام زیبایی ها و شگفتی های این جهان در بدترین شرایط زندگی کنیم به امید آن که در سرای آخرت بهشتی داشته باشیم!!!!؟ کمی تفکر بیشتر…

 

کائنات چیست؟ فلسفه کائنات و قانون جذب

فردا خاص ترین اعداد تقویم ایران+ توالی اعداد فرشتگان و کائنات

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 
 
What is the universe? The laws of the universe and the fulfillment of desires

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان