ramazan
ramazan

زنی که 3 فرزندش از رابطه جنسی نامشروع را کشت! (عکس)

زنی که 3 فرزندش از رابطه جنسی نامشروع را کشت! (عکس)

اقدام تکان دهنده زنی که از حاصل رابطه های نامشروع 3 فرزند داشت . زن جوان فرزندان نامشروع را که حاصل رابطه جنسی ناخواسته (تجاوز جنسی) بود را خفه کرد!

 

ناز وب، زن 24 ساله ای که در سن 17 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته بود، دست به اقدام هولناکی زد. این زن پس از تجاوز صاحب یک پسر شد و این تجاوز های از سوی مرد 38 ساله ادامه داشت تا اینکه وی در مدت 7 سال صاحب دو پسر دیگر شد.

 

جورف پیلکینگتون 44 ساله پس از کشته شدن سه فرزندش و اعترافات تکان دهنده زن 24 ساله بازداشت شد. او در حال حاضر به دلیل تعرض به مادر فرزندانش آن هم بدون ازدواج بازداشت شده‌است.

 

 

زنی که 3 فرزندش از رابطه جنسی نامشروع را کشت! (عکس)

 

به گزارش ناز وب، هنگامی که جوزف اقدام به تجاوز به مادر بچه هایش کرده است او  تنها 17 سال داشته و جوزف هم به او تعرض می‌کند که باعث بارداری وی می‌شود. نام این مرد از روز بازداشت  در لیست افراد متجاوز قرار گرفته است، اما دادستان گفته است که قرار نیست وی به این جرم زندانی شود.

 

در همین حین، همسرش بریتنی پیلکینگتون که اکنون 24 ساله است، ممکن است به دلیل خفه کردن 3 پسرش اعدام شود. به گفته دادستان، بریتنی به دلیل عدم توانایی روحی به خاطر تجاوز های مرد 44 ساله هر سه پسرش که دو تن از آن‌ها نوزاد بودند را به قتل رسانده‌است.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان