ramazan
ramazan

مراسم عروسی در تهران به آتش کشیده شد + جزئیات

مجموعه : اخبار حوادث
مراسم عروسی در تهران به آتش کشیده شد + جزئیات

مراسم عروسی در تهران به آتش کشیده شد + جزئیات

 

جزئیاتی از آتش سوزی در مراسم عروسی و نجات 100 مهمان توسط نیروهای آتش نشانی … به گزارش ناز وب، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده‌ یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در تهرانسر خبر داد و گفت: در پی این حادثه آتش‌نشانان 100 نفر از مهمانان یک مراسم عروسی را که در سالن پذیرایی این مجتمع برگزار شده بود نجات دادند.

 

سید جلال ملکی در گفت‌وگویی با شبکه خبر در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در بلوار گل‌های تهرانسر در ساعت 23:29 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را با تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه اظهارکرد:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک مجتمع فرهنگی تفریحی به مساحت حدود 5000 متر مربع رخ داده و کانون آن سالنی پذیرایی و رستورانی سنتی به مساحت حدود 300 متر مربع بود که در مجاورت چندین باب مغازه قرار داشت.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش‌ تمام این سالن را در بر گرفته و در حال سرایت به مغازه‌های مجاور و دیگر بخش‌های این مجتمع بود، ادامه داد:‌ در مجاورت این رستوران فضای روبازی قرار داشت که یک مراسم عروسی در آن برگزار شده بود. که وقوع حریق سبب وحشت این افراد شده و بیم آن وجود داشت که این افراد هنگام فرار به داخل استخری که در این محل قرار داشت سقوط کنند که آتش‌نشانان وارد عمل شده و ضمن محافظت از این افراد، بیش از 100 نفر از افراد حاضر در این محل را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.

 

ملکی با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش نشانان نیز همزمان عملیات اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند، اظهارکرد: شعله‌های آتش به سقف‌ و این سالن پذیرایی نیز سرایت کرده بود و علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت آتش‌نشانان شعله‌های آتش‌را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دو نفر از کارگران این سالن پذیرایی دچار دودگرفتگی شدند، گفت: این افراد در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 1:27 امروز به مأموریت خود خاتمه دادند.

مراسم عروسی در تهران به آتش کشیده شد + جزئیات


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان