ramazan
ramazan

ازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
ازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکس

ازدواج های احمقانه ای که هر روز رو به گسترش است !! پسرانی که در اقدام جدید با بالش های باربی ازدواج می کنند که حتی با این بالش ها رستوران می روند غذا میخورند و … خیلی احمقانه است !!

 

به گزارش بخش اختصاصی ناز وب مرد کره ای به نام لی، بالش مورد علاقه خود را با تصویری از” دختر جادویی  سری انیمیشن محصولی از گروه Shoujo  Nanoha ” به همسری انتخاب کرد! به گزارش ناز وب وی با این بالش که عکس دختری روی آن نقش بسته بود ازدواج کرد!

 

ازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکس

بالش در یک مراسم ویژه، بعد از این آن را با یک لباس عروسی پوشاندند در مقابل یک کشیش محلی آورده شد تا پیمان زناشویی بین این بالش و مرد کره ای برقرار شود !. این مرد کره ای به شدت به بالشش وابسته است و او را همه جا با خود میکشد و میبرد !

 

ازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکس

 

وی گفت: یکی از دوستان آنها از او خواسته تا به پارک بروند و ترن هوایی سوار شوند وقتی او می رود بالش را نیز با خود برده و هنگام غذا خوردن برای بالش نیز غذا سفارش داده و او را سوار ترن هوایی نیز کرده است !

 

ازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکس

 

ازدواج با بالش اولین ازدواج غیر معمول در زمان های اخیر نیست ! یک اوتاکو( وسواسی خنثی ) ژاپنی نیز دوست دختر خود را از بین شخصیتهای مجازی یک بازی انتخاب کرد او باا Nene Anegasaki، یک شخصیت مجازی بازی های کامپیوتری در ماه نوامبر گذشته ازدواج کرد!

 

ازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکسازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکسازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکسازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکسازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکسازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکسازدواج جنجالی مردی با بالش باربی ! عکس

 

بیشتر بخوانید و ببینید …

ازدواج احمقانه و عجیب این مرد با گوشی ! عکس

ارتباط جالب جوش صورت با بالش را بدانید

احمقانه و مسخره ترین ازدواج این زن را ببینید

احمقانه ترین پیوندهای زناشویی دنیا را ببینید + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان