ramazan
ramazan

ارتباط جالب جوش صورت با بالش را بدانید

مجموعه : دانستنی ها
ارتباط جالب جوش صورت با بالش را بدانید

 

بررسی ها نشان می دهند ارتباط نزدیکی بین ملحفه و بالشت با جوش ها وجود دارد و این در حالی است که دانشمندان با انجام آزمایشات به این پر بردند که ارتباط مستقیمی بین جوش های صورت و بالش وجود دارد.

 

موها آغشته به چربی هستند و این چربی سریعا با هر پارچه و یا ملحفه ای که در ارتباط باشند جذب آن می شود و محیطی برای “رشد میکروب ها” فراهم می کند.

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد عامل اصلی دیر بهبود یافتن جوش ها و لکه های صورت را باید در لا به لاي موهايتان جستجو کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ موها آغشته به چربی هستند و این چربی  سریعا با هر پارچه و یا ملحفه ای که در ارتباط باشند جذب آن می شود و محیطی برای “رشد میکروب ها” فراهم می کند.
 
بررسی ها نشان می دهند ارتباط نزدیکی بین ملحفه و بالشت با جوش ها وجود دارد و این در حالی است که دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی هزاران افرادی که از جوش های چرکی روی صورت خود رنج می برند دریافتند علت اصلی بروز آنها و وقفه طولانی مدت در بهبود نیافتن آنها بالشت است.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند بالشت ها هر 2 هفته یک بار باید با “شوینده های بهداشتی” و مواد ضد عفونی شسته شوند و اگر موهای چربی دارید زمان حمام رفتن‌هایتان را بازهای کوتاه تری کنید تا از شر جوش های صورت خلاص شوید.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان