ramazan
ramazan

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

بین خدمت کردن به دیگران و فراموش کردن خود در حین یاری کردن دیگران یک دنیا تفاوت وجود دارد. کمک کردن به افراد نیازمند و فدا کردن انسان دو مقوله جدا از هم هستند. اگر با انگیزه‌ای نهانی از مشکلاتتان فرار می‌کنید، نمی‌توانید به طور کامل در زمان حال به سر ببرید. مطمئن باشید که با صداقت فعالیت می‌کنید نه با خودخواهی.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

با وجوداینکه دیگران امروز تلاش می‌کنند تا با ایجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند این نیاز آنها را نشان می‌دهد نه شما! برنامه و روش شخص دیگری را برای خودتان قبول نکنید به خاطراینکه باعث می‌شود که شما تصمیم احمقانه‌ای بگیرید. زمان خود را از دست ندهید و درباره انتخاب‌های ممکن فکرکنید. زمانیکه ماه وارد نشان مرموز شما می‌شود شما تازه مسیر خود را بروشنی و وضوح می‌بینید. قبل از اینکه قدم بعدی را بردارید تا آن زمان صبر کنید.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنیت شما را تضمین می‌کند.

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 11 اسفند 95

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان