طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

 

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین فروردین ماه

  اقامت ماه در سومین خانه شما یعنی محیط اطراف‌تان یک موهبت است چرا که بخشی از زندگی شما را آرام می‌کند. بعضی چیزها ممکن است در طی هفته های گذشته بسیار پیشرفت کرده باشد و باز هم ممکن است خارج از کنترل شوند. خدا را شکر، الان به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل باشد و اگر شما درگیر ناخواسته درگیر مسئله‌ای شدید مطمئن باشید که به زودی تمام می‌شود. امیدتان به خدا باشد!

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

 

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شاید امروز کمی احساس ناراحتی و آشفتگی بکنید، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خیلی سخت کار کرده باشید. حتی اگر تازگیها در کارتان پیشرفت هم کرده باشید، ولی از اتفاقات نه چندان جالبی که روی داده نیز آگاه هستید. شما واقعا خسته شده‌اید  و وسوسه می‌شوید که به شکستان اعتراف کنید. اما این کار را نکنید!! مدتی است که شما تحت فشارهای سنگینی بودید و حالا بهتر است صبر کرده و ببینید کارهای که قبلا انجام دادید به کجا رسیده است.

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین خرداد ماه

    همچنانکه روز آغاز می‌گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده‌اید و الان آماده‌اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین تیر ماه

    شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

 

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین مرداد ماه

    شما امروز به دنبال این هستید که حرف خود را به کرسی بنشانید به خاطر اینکه ممکن است در آغاز به طور جدی به مطلب خود کاملا مسلط باشید ولی قبل از اینکه شروع بکار کنید دیگران را فراری می‌دهید. سپس، همچنانکه سخت کار می‌کنید تا شکست خود را جبران کنید، بسیار آسان گیر و بی‌قید جلوه می‌کنید که انگار برای نخستین بار موضوع را مطرح می‌کنید. حتی اگر احساس می‌کنید تحت فشار هستید و بوسیله عطارد حقه باز به جلو رانده می‌شوید، می‌توانید موثر باشید؛ پس باید از وقت خود خوب استفاده کرده و قبل از اینکه شروع به صحبت کنید درباره آنچه می‌خواهید بگویید خوب بیندیشید.
     

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

 

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین شهریور ماه

     امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

 

 

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین مهر ماه

    شما می‌دانید که چیزی در زندگی‌تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌کند.

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین آبان ماه

     امروز ممکن  است یکی از دوستان یا همکارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یک گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یک نفر دیگر آشکار کنید. اگر به نظر می رسد که این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی که دور خود کشیده اید را خراب کنید. سعی کنید که منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید که ادامه بحث به کجا می کشد.

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین آذر ماه

     در حالیکه ماه به بهرام ملحق می‌شود شما با برنامه های کاریتان درگیر شده‌اید. اما خوشبختی زمانی فرا می‌رسد که شما خودتان را مجبور کنید که با دقت کارهایتان را انجام دهید. هر دفعه که شما یکی از برنامه های قدیمی‌خود را اجرا می‌کنید، شما برای شاد بودن و تفریح کردن آماده تر می‌شوید. اگر کسی به شما فرصت کاری را پیشنهاد داد خیلی راحت به او جواب مثبت بدهید.

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

 

فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین دی ماه

     شما روشی کاربردی و عملی دارید که با آن می‌توانید روزتان را تغییر داده و به روزی توأم با لذت و خوشی تبدیل کنید. فقط شما دوست دارید اطمینان حاصل کنید که همه چیز روبراه است یا نه و همین موضوع باعث می‌شود خودتان را موقتاً از لذت بردن محروم کنید. شما نسبت به همه احساس مسئولیت می‌کنید، اما فقط شما اینگونه هستید. اگر دیگران نمی‌خواهند در کارها با شما همکاری کنند، شاید آنها نباید در خوشی ها هم با شما شریک شوند.

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

 

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین بهمن ماه

    هم اکنون توجه کردن به رژیم غذایی تان از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی شما دوست دارید برنامه منظم روزانه خود را ادامه دهید. شاید برخی برنامه‌های غیرقابل پیش بینی در محل کار شما را مجبور کند رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی تان را تغییر دهید و در نتیجه این تمرینات خیل سختی خواهید کشید. خوشبختانه شما می‌توانید در مشکلات و سختی‌ها به یک دوست و یا همسر خود تکیه کنید و شاید فرصت کافی برای مواظبت کردن از خود را نیز پیدا کنید.

 

 

طالع بینی روز جمعه 13 اسفند 95

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1395 برای متولدین اسفند ماه

     شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان