ramazan
ramazan

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه

 

وب سایت تفریحی نازوب در این بخش به شخصیت شناسی بسیار مهم در خصوص نوع هدیه دادن مردان به خانم ها اشاره می کند با مطالعه دقیق این بخش شخصیت مردان را در هدیه دادن به خوبی بشناسید.

 

طلا و جواهر

 

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها

قبل از اینکه به رازهایی که پشت این هدایای گران قیمت و با ارزش نهفته است اشاره کنیم، باید بدانید که طلا و جواهر مدنظر ما شامل وسایل تزئینی مثل ساعت، انگشتر، گردنبند و… است.

 

اگر هدیه ای که شما از همسر یا نامزدتان گرفتید جزو این گروه است، اجازه دهید پیش از هرچیز به شما تبریک بگوییم و اگر هنوز ازدواج نکرده اید وقت آن رسیده که لباس عروسی تان را آماده کنید. مردی که این نوع هدایا را انتخاب می کند به هیچ وجه خسیس نیست و خیلی دست و دلباز است.

 

این دست و دلبازی ریشه در علاقه اش نسبت به شماست و بالطبع علاوه بر علاقه ای که به شما دارد، ارزش خیلی زیادی هم برای شما قائل است و از همه مهم تر اینکه این رابطه برایش خیلی ارزشمند است.

 

البته این به آن معنا نیست که فردی مادی گراست و شما را با مادیات مقایسه می کند بلکه سعی و تلاشش این است که ارزش این رابطه را حفظ کند و در یک مقایسه تطبیقی می توان به این نتیجه رسید که حاضر است بهای گزافی را برای این رابطه بپردازد.
 

شاخه گل

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها

شاخه گل را مردانی به عنوان هدیه انتخاب می کنند که خسیس هستند و این خساست شان را پشت یک ادعای رمانتیک مملو از عشق و علاقه پنهان می کنند. او مردی است که می خواهد همه چیز را به راحتی به دست بیاورد و حاضر نیست برای پیش رفتن این رابطه، هیچ از خودگذشتگی ای نشان دهد.

 

مردی است که بیشتر حرف می زند و اهل عمل نیست و آنقدرها هم که ادعا می کند به شما علاقه ندارد. علاوه بر این، فردی است که ذاتا تنبل است و نمی توانید روی او حساب باز کنید. اینگونه مردان در زمانی که شما ناراحت باشید فقط شما را سرزنش می کنند و برای احساسات شما ارزشی قائل نیستند.

 

بهتر است به این مرد دل نبندید، چون هرقدر هم برایش فداکاری کنید، باز هم تغییری در او ایجاد نمی شود. او دارای یک اعتمادبه نفس کاذب است و خودش را تافته جدابافته می داند. بسیار چرب زبان است و قابل اعتماد نیست.

 

دسته گل

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها

کسی که برای شما سبد گل را به عنوان یک هدیه انتخاب می کند یک مرد مبادی آداب، متشخص و در عین حال مهربان است.

 

این مرد برای شما و رابطه ای که دارید ارزش قائل است اما خیلی رسمی است و این رسمی بودن نشان از صمیمیت کم رابطه تان دارد. رابطه شما روبه سردی است و باید بیشتر از گذشته به آن توجه کنید.

 

علاوه بر این، اینگونه مردها، اهل حساب و کتاب هستند و محتاطانه برخورد می کنند، کمی هم زرنگی در خونشان جریان دارد و علاوه بر اینها، بی گدار به آب نمی زنند و تمام واکنش هایشان بستگی به عمل شما دارد، یعنی به نوعی تمام واکنش هایشان، عکس العملی است که در مقابل عمل های شما نشان می دهند.

 

عروسک

 

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها 

مردی که برای شما یک عروسک به عنوان کادو و هدیه انتخاب کرده شما را خیلی جدی نگرفته و بالطبع رابطه تان را هم خیلی جدی نمی بیند و فقط برای اینکه مسئولیت هدیه خریدن را از سر خودش باز کرده باشد این هدیه را انتخاب کرده است. به نظر او شما هنوز به بلوغ فکری نرسیده اید.

 

او به هیچ عنوان قصد ندارد این رابطه را جدی کرده و احساسات مابین شما و خودش را عمیق تر کند. او به همین حد صمیمیتی که وجود دارد، قانع است و درضمن تلاشی هم برای به دست آوردن دل شما نمی کند.
 

 

وقتی از کادو خبری نیست
مردی که به بهانه های مختلف از خرید هدیه خودداری می کند اصلا به شما فکر نمی کند و برای رابطه ای که بین شما وجود دارد ارزشی قائل نیست.

 

 

بهانه هایی که این گروه از مردان برای نخریدن هدیه می آورند به 3 بخش تقسیم می شود:
1-مردانی که علاوه بر اینکه هدیه ای برایتان نمی خرند این موضوع را به روی خودشان هم نمی آورند؛ این گروه از مردان خیلی پرتوقع هستند و به قول معروف آنها را مردان «پررو» می نامند.

 

مردانی که حتی وظیفه خودشان نمی دانند که به شما ابراز علاقه کنند و خیلی به ندرت ممکن است که به شما ابراز علاقه کنند این دسته از مردان بسیار مغرور هستند و هیچ چیز برایشان مهم تر از غرورشان نیست.

 

2- مردانی که به بهانه اینکه این بچه بازی ها را دوست ندارند از خرید هدیه طفره می روند؛ این گروه به هیچ وجه مردانی نیستند که احساس مسئولیت داشته باشند و بهانه جو هستند و به بهانه های مختلف سعی می کنند که شانه از بار مسئولیت خالی کنند. این گروه از مردان اصولا در سنین بالا ازدواج می کنند و بچه دار می شوند.

 

3-مردانی که هدیه نخریدن شان را نشات گرفته از فراموشی یا شلوغ بودن سرشان می دانند. اینها به طور کلی افرادی بهانه جو و بهانه گیر هستند و پیشرفت در زمینه های کاری برایشان خیلی مهم تر از پیشرفت در رابطه احساسی شان است.

 

عطر

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها

کسی که به شما عطر هدیه می دهد از رابطه با شما راضی است اما این رابطه هنوز خیلی شکل نگرفته است. به طور کلی این یک رابطه معمول است و نه نقطه قوت خیلی محکمی در آن وجود دارد و نه ضعفی قابل توجه! این رابطه خیلی جای پیشرفت دارد. او مردی است که نسبت به رشد این رابطه و قوی تر شدن پیوندهای عاطفی میان شما امیدوار است و تلاش می کند.
 

وقتی میگویدعزیزم چی احتیاج داری تا همون ر و برات بخرم…
این افراد با شما خیلی احساس راحتی و صمیمیت می کنند و دوست دارند تکیه گاه محکمی برایتان باشند. آنها سعی می کنند به شما کمک کنند تا پیشرفت کنید و نقاط ضعف شما را به نقطه قوت تان تبدیل کنند.

 

از هیچ کمکی برایتان دریغ نمی کنند و خوبی و خوشی طرف مقابلشان برابر با خوبی و خوش بودن خودشان است. همسر خود را دوست دارند که این حس دوست داشتن برایشان یک مشوق است.

 

او به شما و کارهایی که قصد دارید انجام دهید اطمینان دارد و شما بیش از اینکه یک همسر ایده آل برایش باشید یک دوست خیلی صمیمی هستید. به طور کلی این مردان، انسان های آینده نگری، علاوه بر اینکه صرفه جو هستند اما این صرفه جو بودن آنها دلیل بر خساست شان نیست.

 

این مردها اصلا قصد آزار و اذیت کردن تان را ندارند و به راحتی شما بیش از هر چیز دیگری فکر می کنند.

 

 

شکلات

شخصیت شناسی مردان با نوع هدیه به خانم ها

شکلات تلخ:
کسانی که برایتان شکلات تلخ می خرند افراد بدبینی هستند که نسبت به خیلی از مسائل شکاک اند. علاوه بر این، بارزترین ویژگی شان این است که انسان های منطقی هستند و تلاش می کنند منطق شان بر احساس شان غالب شود.

 

شکلات شیرین:
این گروه از افراد انسان هایی احساساتی هستند و به هیچ عنوان دوست ندارند منطقی نسبت به قضایا فکر کنند. اهل شادی هستند و از زندگی لذت می برند. این مردان خوش سلیقه و عاشق خواب هستند.

 

شکلات سفید:
مردان خاصی هستند که سلیقه آنها با سلیقه عموم مردم متفاوت است. خودشان از این متفاوت بودن شان مطلع هستند و آن را از خصوصیات خوب خود می دانند که موجب منحصربه فرد بودن شان می شود.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان