این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

 ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا

 

 

وب سایت نازوب، نگاهی داریم به افرادی که ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند. این بخش به بیماران قلبی توصیه نمی شود.

 

 

بعضی از عارضه ها و مریضی ها میباشند که می‌توانند روی چشم ها تاثیرات بسیار وحشتناکی داشته باشند مثل مثال هایي که در زیر خواهید دید. افرادی که چشم هاي عجیب غریبی دارند نظره همه ي مردم را در دنیا به خود جلب می نمایند این افراد به صورت مادرزادی دچار مریضی هاي چشمی شده اند و یا بعضی دچار مریضی عفونت چشمی شده هست

 

چشم اصلی ترین عضو صورت می باشد و با تغییر در چهره همۀ فوری متوجه می‌شوند بدن ما انسان ها می‌تواند ماهیت دیدنی و عجیب غریبی پیدا کند. تنوع در بین نسل انسان به دلیل تفاوت هاي جغرافیایی، اجتماعی و فاکتورهای ژنتیکی به وجود آمده هست. ما انسان ها همه ي شبیه هم هستیم و گرچه با هم نیز متفاوتیم!

 

چشم هاي عجیب و غریب

شاید بتوان گفت که چشم، مهم‌ترین و پیچیده ترین عضو بیرونی بدن انسان هست و داشتن ناهنجاری در این عضو از بدن می‌تواند مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کند اما بعضی از افراد به طور روزمره و دائمی با مشکلات این عضو حیاتی خود دست و پنجه نرم میکنند. گرچه بعضی نیز عمداً دستکاری هاي عجیبی را در ساختار بینایی خود انجام می‌دهند

 

یا میتوانند با بهره گیری از چشم هاي خود کارهای خارق العاده اي انجام دهند. در ادامه ي این مقاله قصد داریم به ۱۰ موضوع نادر و عجیب در مورد چشم انسان اشاره کنیم که خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

 

عکس هاي عجیب ترین چشم هاي دنیا
۱- مردمک مودار

 

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

پزشک علی مهدوی فرد و پزشک لیلی پورافکاری با مریضی مواجه شدند که یک ناهنجاری نادر و عجیب در چشمان خود داشت و یک بافت مویی در داخل یکی از چشم هاي او رشد کرده بود. این جوان ۱۹ ساله با یک توده ي سفید رنگ مویی در کلینیک چشم پزشکی این دو حاضر شد و ادعا کرد که از کودکی این توده را در چشم خود داشته

 

اما با مرور زمان این توده بزرگ تر شده هست. او دردی را در چشم خود احساس نمیکرد اما این توده بر بینایی او تاثیر منفی گذاشته بود و هنگام بستن چشم وی را آزار می داد. همین طور حس میکرد که یک جسم خارجی در چشم وی فرو رفته هست. در نهایت این توده از طریق جراحی برداشته شد.

 

 

۲- چشم هایي با دو مردمک

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

چشم دو مردمکی « Pupula duplex» یک ناهنجاری نادر چشمی هست که در آن شخص دارای دو مردمک در یک چشم خود هست. عبارت «Pupula duplex» در زبان لاتین به معنای «دو مردمکی» هست ولی هیچ چیزی در مورد این ناهنجاری در نوشتجات چشم پزشکی دیده نمی‌شود. تنها در افسانه ها گفته شده که لیو چوانگ،

 

وزارت داخله امپراطوری چین در سال ۹۹۵ گذشته از میلاد مسیح از این ناهنجاری رنج می برده هست.تصویری که می‌بینید یک مجسمه ي مومی هست که از وی در قصر مومی لوییس توسو قرار دارد.

 

۳- مردی بدون چشم راست

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

چشم هاي عجیب و غریب

در فوریه سال ۲۰۰۹ بیلی اوون یک مکانیک موتورسیکلت معروف و پیروز بود که همراه با همسر و پسر شش ماهه اش زندگی می‌کرد که ناهنجاری هاي سینوسی زندگی وی را به کلی تغییر داد.

 

 

در ۱۳ فوریه سال ۲۰۰۹ دکترش به بیلی خبر داد که وی به کارسینومای تمایز نیافته ي سینوسی «sinonasal undifferentiated carcinoma «SNUC»»، نوعی نادر از سرطان که حفره ي سینوسی بینی را تحت تاثیر قرار می‌دهد،

 

مبتلا بوده و احتمال زنده ماندن او تنها ۱۰ درصد هست. این مورد نادر سرطانی به سرعت پیشرفت میکند از این رو پزشکان مجبور شدنن نیمی از صورت او از جمله چشم راست، عضلات و عصب هاي آن را تخلیه کنند. اکنون در جای چشم راست بیلی یک سوراخ بسیار بزرگ قرار دارد که میتواند از طریق دهانش انگشتش را از داخل آن بیرون بیاورد.

 

به همین علت وی با بازی کردن در نقش زامبی در موزیک ویدیوها برای خود کاسبی می‌کند و در بعضی از برنامه هاي زنده ي تلویزیونی نیز شرکت کرده هست.

 

۴- چشم هایي که از حدقه بیرون زده اند

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

کیم گودمن زنی هست که می‌تواند مردمک چشمش را به طول ۱۲ میلی متر از کاسه ي چشمش جدا کند. او در شیکاگو زندگی کرده و رکورد بیشترین بیرون زدگی حدقه ي چشم در کتاب رکوردهای کتاب گینس را به خود اختصاص داده هست. کیم این استعداد دیدنی خود را زمانی کشف کرد

 

که با کلاه هاکی به سر او ضربه وارد شد. در آن هنگام حدقه ي چشم او اکثر از جد معمول از کاسه ي چشمش بیرون زد و از آن زمان تاکنون هنگام خمیازه کشیدن یا هر وقت که بخواهد حدقه هایش به مقدار زیادی از کاسه چشمش بیرون میزند.

 

 

۵- سوراخ کردن چشم

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

 

سوراخ کردن چشم را نباید با سوراخ کردن ابرو اشتباه گرفت. سوراخ کردن چشم به ندرت صورت گرفته و معمولاً بسیار پرهزینه هست و باید توسط یک جراح خبره انجام گیرد. این روش شامل بهره گیری از جواهرات و اقلام زینتی در داخل چشم هست چه روی مردمک چشم باشد و چه روی پلک ها. اینکار بسیار خطرناک هست اما نظر همه ي را به خود جلب خواهد کرد.

 

 

۶- سیگار کشیدن با چشم

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

 

این مرد آسیایی می‌تواند از طریق گوش ها و چشم هایش به سیگار پک زده و دود آن را از طریق دهانش خارج کند. وی بعد از اینکه سیگار را در چشم یا گوشش قرار میدهد صورتش را جمع می‌کند و بدین ترتیب عمل پک زدن به سیگار انجام می‌شود. اینکار باعث انجام شدن

 

حالت پک زدن به سیگار در درون چشم یا گوش میگردد که افراد بسیاری توانایی انجام آن به این روش را ندارند. این مرد چینی اینکار را برای سرگرم کردن اطرافیانش انجام می‌دهد.

 

 

۷- سرطان شبکیه چشم

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

رتینوپلاستوما نوعی نادر از سرطان چشم هست که عمدتاً در دوران کودکی و گذشته از سن ۵ سالگی رخ می‌دهد. این نوع از سرطان در داخل شبکیه رشد پیدا میکند که بسیار به نور حساس بوده و در قسمت پشت چشم قرار داشته و نور و رنگ را شناسایی می‌کند.

 

 

۸- کاشتن دندان نیش در چشم

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

مارتین جونز یک مرد انگلیسی هست که قدرت بینایی خود را از دست داده و برای بیش از یک دهه نابینا باقی مانده اما با بهره گیری از یک روش خاص چشمی عجیب برای خود ساخته هست. وی یک تکه از دندان نیش خود را در چشمش قرار داده که در داخل آن یک لنز چشمی قرار دارد.

 

 

این روش به لنز چشمی اجازه میدهد که رشد کند. همین طور قسمتی از بافت پوستی دهان وی برداشته شده و روی این دندان قرار گرفته هست

 

که دسترسی لنز چشمی به خون را میسر می سازد. پزشکان سپس یک سوراخ در قرنیه او ایجاد کرده اند که امکان ورود نور به داخل چشم را فراهم می سازد. این روش درمانی تاکنون بینایی را به ۶۰۰ فرد نابینا بازگردانده هست.

 

 

۹- زنی با دو تومور دندانی در چشم

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

 

پزشکان در جریان یک عمل جراحی در هند روی یک زن جوان به نام ناگابوشانام سیوا در کمال تعجب دیدند که دو دندان کاملاً سالم در چشم وی رشد کرده اند. پزشکان بیمارستان دولتی چنای در جنوب هند به وی گفته بودند که در درون چشمش تومورهای موسوم به «تراتوما» که حاوی بافت هاي جنینی هست وجود دارد.

 

این تومور از چشم او بیرون زده و باعث شده بود که مردمک او به سمت داخل چشمش متمایل شود. در نتیجه ي این عارضه بینایی وی محدود شده و اعضاب بینایی او نیز آسیب دیده بودند. رشد تومور چرخاندن مردمک چشم را نیز برای وی غیرممکن کرده و باعث به وجود آمدن سندروم چشم تنبل در وی شده بود.

 

پزشکان وی می‌گویند که وجود تومورهای تراتوما را در بیماران دیگری نیز دیدن کرده بودند اما هیچ گاه شاهد شکل گیری دندانهای سالم و کامل در چشم مریضی نبوده اند.

 

 

۱۰- پاشیدن شیر از چشم

 

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

ایلکر ییلماز اهل ترکیه مردی هست که یکی از عجیب ترین رکوردهای گینس را در ۳۱ آگوست سال ۲۰۰۴ به نام خود کرد. این کارگر ساختمانی ۲۸ ساله ي اهل استانبول از طریق بینی شیر را بالا می‌کشد و آن را از طریق چشم چپش حدود سه متر پرتاب می‌کند.

 

۱۱- عفونت چشم حاصل شنا در آب شور

یک زن و شوهر گذشته از ازدواجشان تصمیم گرفتند که تصویر هایي را از خود هنگام شنا در دریای سواحل هاوایی تهیه کنند. اما این زن بدون دقت به رعایت نکات ایمنی و بدون بهره گیری از عینک مخصوص به شنا پرداخت و اثر فشار و شوری آب چشم هاي این خانم جوان را کاملا قرمز کرده هست.

 

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

این افراد ترسناک و عجیب ترین چشمهای دنیا را دارند

چشم های عجیب، انسان های با چشمان ترسناک،افرادی که چشم های ترسناک دارند،بیماری های با چشم های ترسناک،چشم وحشتناک

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان