عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

هِناس فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه است که اولین بار در 16 بهمن 1400 در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

 

نقد و بررسی عجیب از اولین اظهار نظر منتقدان درباره فیلم هناس حسین دارابی

 

کمال پورکاوه: حسین دارابی بعد از فیلم قابل قبول مصلحت، با ساخت فیلم هناس یکسره به پرتگاهی عمیق سقوط کرده است!!؟

فیلم، علیرغم داشتن یک دستمایه مناسب برای تولید یک اثر هیجان‌انگیز (برداشتی آزاد از زندگی یکی از شهدای هسته‌ای) با فیلمنامه ضعیفی که اوج و فرود چندانی را برای تماشاگرش طرح‌ریزی نمی‌کند، بارها و بارها مخاطبش را تا مرز کسالت پیش می‌برد.

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

اثری که با توجه به مضمون و داستانی که دارد، می‌توانست تبدیل به یک تریلر هیجان‌انگیز سیاسی شود، با تمرکز فیلمساز بر روی دغدغه‌های سطحی کاراکتر زن، عملا به یک ملودرام خانوادگی رقیق و دم دستی تبدیل شده که نمونه‌های مشابه آن را در سریال‌های درجه دو ظهر تلویزیون می‌توانیم شاهد باشیم.

اینجا است که حتی ایده‌هایی همچون همسایه‌ای که از پنجره روبرو به خانه دانشمند هسته‌ای نگاه می‌کند و یا تماس‌های تلفنی تهدیدآمیزی که زن دریافت می‌کند، در میان تمرکز فیلمساز بر روی تلاش‌های زن برای ترغیب همسرش جهت استعفا دادن بی‌ثمر باقی می‌ماند.

فیلم بیش از آنکه اثری درباره زندگی پر تلاطم و تلاشهای یک دانشمند هسته‌ای برای رسیدن به موفقیت باشد، به زندگی زنی میپردازد که بیش از هر چیز نگران معیشت و سلامت خانواده‌اش است

و در این مسیر با اجتناب از نزدیک شدن به قهرمان اصلی داستان، با سکانسهایی چون تولد و سینما رفتن و رفت و آمد زن به شرکت رقیب و ترسیم کلی شخصیت فرعی که هیچ نقشی در درام اصلی نمی‌توانند بازی کنند، وقت مخاطب را تلف می‌کند.

 

خلاصه داستان هناس

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

فیلم هناس روایتگر ماجرایی عاشقانه در تلاطم یک زندگی است. این فیلم به نوعی روایت‌گر قصه زنی است که زندگی اش را در آستانه فروپاشی می‌بیند و به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن خانواده اش، دچار تشویق ها و نگرانی های درونی می‌شود و تلاش‌های عاشقانه ای برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم‌ می کند…

 

بازیگران و عوامل فیلم هناس

مریلا زارعی و بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری در «هناس» بازی می‌کنند.

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

کارگردان: حسین دارابی و تهیه کننده: محمدرضا شفا، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، چهره‌پرداز: سیامک احمدی، طراح صحنه: بهزاد جعفری، طراح لباس: سوسن نوروزی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار: امیر شاهوردی، صداگذار: آرش قاسمی، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌‌های بصری: محمد لطفعلی

 

بیوگرافی بازیگر مشهور مریلا زارعی

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

مریلا زارعی برزی متولد 25 فروردین ماه در تهران می باشد وی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است. ملیکا زارعی مجری مشهور برنامه کودک به نام خاله شادونه است. مریلا زارعی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.

زارعی با مجموعه تلویزیونی کارآگاه به دنیای بازیگری روی آورد. وی شایعه اینکه برای اولین بار در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف 1373 چهرهٔ او بر روی پرده سینما نقش بسته را تکذیب نموده و عنوان کرد:

تصاویر منتشر شده از این فیلم مربوط به یک بازیگر دیگر است که وی از نام او اطلاعی ندارد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است.

پس از آن بازی در واکنش پنجم، از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار 143 ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم دو سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل و نقش اول زن را دریافت کرد.

و اکنون در چهلمین جشنواره فیلم فجر 1400 در فوتوکال فیلم هناس برگزیده بهترین استایل و پوشش شد.

 

بیوگرافی بهروز شعیبی

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

بهروز شعیبی، کارگردان، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و بازیگر سینما و تلویزیون، متولد 1358 در مشهد می باشد.

بهروز شعیبی فیلمسازی را از سال 88 وقتی 30 ساله بود با فیلم “پیش خواهد آمد” شروع کرد. بهروز شعیبی بازیگری را از فیلم های آژانس شیشه ای و نامه های خیس شروع کرد و سپس در تلویزیون با سریال تنهای لیلا به اوج شهرت رسید.

بهروز شعیبی در کارگردانی سعی کرده کارنامه ای متنوع داشته باشد که منظور از تنوع، تکنیک کارگردانی است.

بهروز شعیبی با توجه به اعتقادات و باورهای شخصی‌اش اغلب در فیلم‌هایی با مضامین دینی و مذهبی بازی می‌کند و فیلمنامه‌هایی با همین مضامین را برای کارگردانی انتخاب می‌کند.

او برای کارگردانی فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو (مسابقه فیلم های اول) شد.

 

بیوگرافی بازیگر وحید رهبانی

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

وحید رهبانی در سال 58 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس آموزش بازیگری خود را از دانشگاه یوزرک در کانادا گرفته است.

او سال هاست که در کانادا زندگی میکند و برای اجرا و کار نمایش به ایران آمده و دوباره به کانادا میرود.

وحید در کلاس های حمید سمندریان سال 75 ثبت نام کرده و با دیدن آموزش در آنجا سال بعد کارگردانی تئاتر «معرکه در معرکه» نوشته داوود میرباقری را به عهده گرفته و به روی صحنه میبرد.

رهبانی میگوید کار من بازیگری در تلویزیون نمی باشد، من کارگردان تئاتر بوده و در کنار آن اگر در تلویزیون کار خوبی بود و دوست داشتم بازی می کنم.

بیوگرافی پیشکسوت سینما سیاوش طهمورث

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

سیاوش طهمورث با نام اصلی سیاوش طهمورث نیا در سوم اسفند ماه سال 1325 در شهر تهران زاده شد و اصالتاً تهرانی است. به گفته خودش یک بچه تهرانی خوش اخلاق و البته بسیار خوش قول است.

او در بیشتر فیلمها نقش آدمهای بداخلاق و خشن را ایفا نموده، و همین باعث شده تا وجوه مهربان و لطیف و طناز شخصیتیش کمی از چشم مردم پنهان بماند.

سیاوش طهمورث در سال 1352 ازدواج کرده و دارای یک فرزند دختر و یک فرزند پسر میباشد و همچین دو نوه پسری نیز دارد. میگوید عاشق همسرش است و پشت تلفن مدام قربان صدقه اش میرود و با گفتن کلماتی نظیر عشقم،نفسم،عمرم،روحش را نوازش میدهد.

بیوگرافی سولماز غنی

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

سولماز غنی متولد 27 مرداد در تهران سال 1356 می باشد. بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. سولماز غنی در 1380 در نقش یک بیمار قلبی در فیلم اتانازی،و سپس تیک آف (1381) وارد سینما شد. بازیگری در تلویزیون،

با مجموعه تلویزیونی تب سرد سال 82 آغاز و در مجموعهٔ، پنج کیلومتر تا بهشت سال 90 و سرنوشت سال 86 به خوبی شناخته شد.

امسال نیز در جشنواره 1400 در فوتوکال فیلم هناس تصاویر وی منتشر شد.

 

بیوگرافی امین میری

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

امین میری متولد اسفند ماه سال 58 در زاهدان است. امین میری بازیگر و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است. وی بازیگری را از سال 1372 با اجرای نمایش در زاهدان آغاز کرد و بعد از چندی به تهران آمد.

وی برای اولین بار در سال 1388 با فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی، روی پرده سینما رفت. او سال 1386 با حمایت آرین ریسباف با ایفای نقش کوتاه در جشنواره کارنامه، حضور داشت و جایزه گرفت.

از مهم‌ترین کارهای امین میری فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار به شمار می‌رود، این فیلم با موضوع زندگی فردی به نام عبدالمالک ریگی ساخته شد و از امین میری به عنوان مشاور لهجه بلوچی و بازیگر دعوت به کار کردند.

 

بیوگرافی علی رضا نایینی

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

علیرضا نائینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار علیرضا نائینی می‌توان به بازیگری در فیلم آژانس شیشه‌ای، فیلم بوتیک و سریال گم‌شده اشاره کرد.

اطلاعات بیشتری از سال و روز تولد این بازیگر در دست نیست در صورت داشتن اطلاعات بیشتر با ایمیل وبسایت با ما به اشتراک بگذارید.

علیرضا نائینی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1365 در فیلم حماسه دره شیلر به کارگردانی احمد حسنی‌مقدم بازی کرده است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آژانس شیشه‌ای، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علیرضا نائینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا آقاربی، آتش تقی‌پور، مجید میرزاییان و محرم زینال‌زاده را تجربه کرد.

 

بیوگرافی بازیگر خردسال کوثر حیدری در فیلم هناس

 

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

عکس و بیوگرافی تمام بازیگران سریال جنجالی هناس

 

پدیده نوظهور جشنواره امسال با حضور شیرین کوثر حیدری متولد سال 1395 که با شیرین زبانی و تشکر از تمامی عوامل فیلم هناس مورد توجه خبرنگاران و حضار قرار گرفت.

تصاویری از حضور وی در کنار مادر و خواهرش و نفش مادر مریلا زارعی در فیلم هناس پررنگ تر شد.

فیلم « هناس » به کارگردانی حسین دارابی، نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین اللهی، تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و بازیگری مریلا زارعی، بهروز شعیبی و سیاوش طهمورث در کاخ جشنواره برج میلاد برگزار شد.

 

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی و عکسهای تمامی بازیگران نوظهور و جدید سریال قورباغه

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ن.خ؛ خلاصه،زمان پخش و تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان