ramazan
ramazan

مثلث مرگ بدن را با بینی خود به تعویق بیندازید!

مثلث مرگ بدن را با بینی خود به تعویق بیندازید!

تحریک هرم های مثلث مرگ بدنتان؟! زمان مرگتان را با بینی خود به تعویق بیندازید؛ تعجب نکنید شاید بینی شما قلب دیگری باشد در بدنتان!

 

شناخت سلول به سلول بدنتان شما را در حفظ و نگهداری و ارتباط مستقیم آن با طول عمر و سلامت روان شما کمک می کند.

با پیشرفت علم پزشکی در تمام زمینه ها و شناخت بدنتان در بسیاری از مواقع نیازی به پزشک ندارید و می توانید با رعایت ساده ترین نکات بهداشتی سلامتی خودتان را تضمین کنید.

 

همه ی ما می دانیم که وجود هیچ چیزی در این جهان و در بدن ما بی دلیل نیست. همین مویی که رایج شده با لیزر ریشه سوزانی می شود خود باعث ایجاد بسیاری از بیماری های خاموش هستند!

 

مثلث مرگ بدن را با بینی خود به تعویق بیندازید!

 

رشد مو در همه جای بدن علاوه بر تنفس پوست، دژ محکمی است برای ورود هر نوع میکروب به بدن.

 

در این بخش موی دماغ و بینی را مورد برررسی قرار دادیم تا دانستنی های علمی بسیار جالب مثلث مرگ را به شما بگوییم.

 

مثلث مرگ با موی بینی شما!

 

چرا و چگونه؟

 

مثلث مرگ بدن را با بینی خود به تعویق بیندازید!

 

با توجه به تحقیقات جدید در فرضیه ای عجیب گفته می شود بینی نیز قلب دیگری در بدن است!!!! وقتی عدم مراقبت از بینی باعث مرگ می شود…

 

همانطور که تا کنون به آن پی برده اید موهای بدن فیلترهای هوای بدن ما هستند. همینطور در بینی که تمامی ذرات گرد و غبار، ویروس ها، باکتری ها و سموم را به دام می اندازند و اجازه ورود به بدن را نمی دهند.

مواد موکوزی موجود در بینی توسط مژک های موجود در بینی از قسمت جلو به انتهای بینی حرکت می کنند، این مواد که وظیفه جذب گرد و غبار وارد شده را دارند، در نهایت وارد معده می شوند و در اونجا توسط اسید معده تجزیه می شوند.

موهای بینی که وظیفه بزرگی بر عهده دارند مواد آلوده را، از هوایی که تنفس می کنید جدا کرده و در آخر به شکل عطسه و یا سرفه این مواد یا به خارج پرتاب شده و یا داخل معده رفته و اسید معده اونها از بین خواهد برد.

 

تحریک هرم های مثلث مرگ با کندن موی بینی هشدار بسیار جدی

 

مثلث مرگ بدن را با بینی خود به تعویق بیندازید!

 

زمانیکه موی بینی را می کنید، پیاز موها در اون نقطه دچار آسیب دیدگی می شوند؛ از طرف دیگر زمانیکه بینی مو نداشته باشه تمامی آلودگی ها به داخل حفره راه پیدا می کنند و در جایی نزدیک پیاز موها متمرکز می شوند.

 

حال تصور کنید بینی مملو از باکتری و ویروس بوده و از طریق پیازهای آسیب دیده راه برای ورود به بدن باز می شود و بدن مستعد دریافت انواع بیماری ها خواهد شد.

 

اما نکته نگران کننده اینجاست که مویرگ های بینی به طور مستقیم با مویرگ های مغز در ارتباط هستند و این عفونت ها می تونند بسیار پر خطر باشند و به شکل بیماری هایی همچون مننژیت و آبسه مغز نمایان شوند.

 

نکته مهم:

تحقیقات نشان داده است، افرادی که موهای بینی کم پشتی دارند، احتمال ابتلا به بیماری آسم در آنها حتی تا 3 برابر بیشتر از افرادی است که موی بینی آنها زیاد است.

 

مثلث مرگ بدن را با بینی خود به تعویق بیندازید!

 

با عرض پوزش: تحقیقات بیشتر نشان داده که بسیاری از افراد به ویژه آقایان در زمان های بیکاری تنها کاری که انجام می دهند تخلیه بینی از مخاط و کندن موهای بینی است. اما نمی دانند با این کار مرگ خاموش خود را به جلو می اندازند.

 

بهترین راه برای کم کردن موهای بینی

 

تنها با یک قیچی کوچک قدموهای بینی  خود را کوتاه کنید و هیچگاه آنها را از ریشه نکنید. سلامتی خود را با رعایت نکات بسیار پیش پا افتاده تضمین کنید و از لحظه لحظه ی وجودتان در این جهان و عظمت آن لذت ببرید.

 

خدایا از این که توانایی کسب علم و دانش و بالابردن دانستنی های شگفت انگیز بدن و این جهان را به من عطا کردی بینهایت سپاسگزارم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان