ramazan
ramazan

دختری که بدنش زنده زنده خوراک حشرات شد (تصاویر)

مجموعه : اخبار حوادث
دختری که بدنش زنده زنده خوراک حشرات شد (تصاویر)

دختری که بدنش زنده زنده خوراک حشرات شد (تصاویر)

 

 

به گزارش نازوب اتفاقی تلخ برای این دختر بچه بیچاره ..دختر فلج مغزی بدنش زنده زنده خورده شده بود اما به خواست خداوند از مرگ نجات یافت .تصاویر دلخراش از وضعیت دختر بچه ای که به دلیل معلولیت جسمی در گوشه ای دور تر از شهر رها شده بود موجب خشم مسئولان و مردم کشور چین شد.

 

حشرات قسمت هایی از بدن دختربچه ی کم توان را زنده زنده خورده بودند اما مرگ او هنوز فرا نرسیده بود چرا که تعدای از روستاییان او را پیدا کرده و نجات دادند.

 

دختری که بدنش زنده زنده خوراک حشرات شد (تصاویر)

 

این دختر بچه که بر اساس گزارشات حدود 4 سال سن دارد دچار نوعی فلج مغزی است و برای همین حرکت اعضای بدنش بدون کمک برای او غیرممکن است به همین دلیل زمانی که حشرات و جانداران ریز گوشت تن او را خوراک خود کرده بودند نمی توانسته هیچ عکس العملی از خود نشان دهد.

 

 

دختری که بدنش زنده زنده خوراک حشرات شد (تصاویر)دختری که بدنش زنده زنده خوراک حشرات شد (تصاویر)

 

فیلم دلخراش از لحظات پیدا شدن این دختربچه نشان می دهد که او داخل گودال گل و لای و در میان گروهی از حشرات افتاده است و بدنش زخم هایی بر اثر حمله حشرات دارد.افرادی که او را پیدا کرده اند می گویند :خوشبختانه داخل گودال هیچ آبی وجود نداشته است چرا که منجر به خفگی او می شد.

 

 

پلیس جنوب چین در شهر “یولین” بعد ازگزارش پیدا شدن دختربچه گفت :تحقیقات برای شناسایی والدین مجرم این کودک آغاز شده است و از تمامی مردم در این زمینه کمک می خواهیم چرا که بایستی هرچه سریعتر عامل اصلی این جنایت محاکمه شود و به سزای عمل غیر انسانی خود برسند.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان