بهترين روش براى مبارزه با چروك صورت

بهترين روش براى مبارزه با چروك صورت

بهترين روش براى مبارزه با چروك صورت

 

بسياري افراد فراموش مي‌كنند كه زيبايي هر فرد فقط به زيبايي ظاهري او بستگي ندارد و زيبايي درون هم عامل مهمي است. آنچه در ذهن و قلب يك انسان مي‌گذرد، در چهره و قيافه او نيز منعكس مي‌شود.

زيبايي اثري است كلي كه از رفتار، افكار و ظاهر او به ديگران منتقل مي‌گردد. اينكه شما با خودتان در صلح باشيد، يكي از مهم‌ترين عوامل رسيدن به زيبايي است.

 

 

مرطوب‌كننده را فراموش نكنيد

به كمك مرطوب‌كننده سازگار با پوست‌تان مي‌توانيد آب پوست را در حد متعادل نگه داريد. با بهره‌گيري از يك ماسك تقويت‌كننده يا كرم مرطوب‌كننده و يا كرم شب، آب پوست حفظ مي‌شود.

هر يك را كه انتخاب مي‌كنيد به مدت 5 تا 10 دقيقه روي پوست نگه داريد و بعد اضافي آن را به آرامي با دستمال كاغذي برداريد. براي اين كه نتيجه بهتري بگيريد، آن را روي پوست مرطوب بگذاريد.

 

 

با پوست خود ملايم و مهربان باشيد

مواظب باشيد هنگام مصرف لوازم بهداشتي و آرايشي پوست، با خشونت عمل نكنيد. به خصوص اطراف چشم بسيار حساس است و با برخورد خشن خيلي زود دچار چين و چروك مي‌شود.

 

نكته ديگر اين كه هنگام كرم‌ زدن به پوست، هميشه دست را به طرف بالا و شقيقه‌ها حركت دهيد و هرگز پوست را پايين نكشيد. نكته مهم ديگر اين كه از محصولات متناسب با پوست خود بهره بگيريد.

اگر محصولي پوست‌تان را دچار سوزش و خارش كرد، مصرف آن را متوقف كنيد و موادي به كار ببريد كه مخصوص پوست‌هاي حساس تهيه شده است.

 

 

خطوط چهره را از ديده‌ها پنهان كنيد

چين و چروك‌هاي پوست با يك لايه خيلي نازك كرم پودر روشن يا كمي پنكيك يا پودر كمتر به چشم مي‌آيند. استفاده از رنگ‌هاي تيره و يا آرايش غليظ، چهره را پيرتر و پر چين و چروك‌تر نشان مي‌دهد.

 

تميز كردن پوست

بسياري از خانم‌هاي پا به سن گذاشته آن‌گونه كه بايد و شايد پوست‌شان را تميز نمي‌كنند، زيرا بر اين باورند كه پوست خشك و پر چين و چروك مي‌شود. در حالي كه چنين نيست. پوست بايد هميشه تميز باشد و سلول‌هاي مرده و آلودگي‌ها از سطح آن زدوده شوند تا تازگي و شادابي به آن برگردد.

 

لزومي ندارد كه از فرآورده‌هاي زبر و خشن براي اين كار كمك گرفته شود. با يك كرم پاك‌كننده مناسب و يك تكه پنبه مي‌توانيد پوست را تميز كنيد. اگر پوست‌تان خيلي خشك است. آن را با يك پاك‌كننده چرب ماساژ دهيد و بگذاريد چند دقيقه بماند. سپس با آب نيمگرم صورت را بشوييد.

 

از آفتاب بپرهيزيد

يكي از مهم‌ترين دلايل چين و چروك پوست نور خورشيد است. شما بايد در همه روزهاي سال از ضدآفتاب استفاده كنيد تا از پيري زودرس جلوگيري شود.

پرتوهاي چين و چروك‌زاي خورشيد در روزهاي سرد زمستان هم مانند روزهاي گرم تابستان عمل مي‌كنند. بنابراين محافظت از پوست در سراسر سال لازم است.

 

سيگار Cigarette نكشيد

كساني كه سيگار مي‌كشند، در واقع به استقبال چين‌هاي پوست مي‌روند، زيرا با اين كار، اكسيژن به پوست نمي‌رسد و نوسازي ياخته‌ها كندتر انجام مي‌شود. سيگار به چهره، رنگ خاكستري و مرده‌اي مي‌دهد و سبب مي‌‌شود در صورت، به‌ويژه اطراف دهان چين و چروك ناشي از پك زدن دايم به سيگار نمودار گردد.

 

 

يك فرچه تهيه كنيد

هفته‌اي يك بار پوست‌تان را به كمك يك فرچه و كمي صابون ملايم، با حركات دوراني شستشو دهيد تا پوست خوشرنگ و لطيفي داشته باشيد. اين كار افزون بر برداشتن سلول‌هاي مرده و آلودگي‌ها، به جريان خون زير پوست نيز كمك مي‌كند.

 

 

پوست نياز به مراقبت ويژه دارد‌

افزون بر مراقبت‌هاي معمول، به ياد داشته باشيد گه‌گاه بايد پوست را با بهره‌گيري از مراقبت‌هاي ويژه‌اي مثل سرم‌ها و كرم‌هاي ضدچين و چروك، عليه پيري مقاوم كرد.

 

در کنار رعایت تمامی نکات بالا باز هم نیاز به یک کمک کننده پوست دارید تا بازدهی و بالانس بهبود پوست شما بالاتر برود با مشاهده این ویدئو و مکمل چین و چروک از شر  پوست شل و افتاده خود رها شوید.

 

 

اگر تبليغات زياد كرمهاى زيبايى سر در گمتون كرده حتما اين ويديو رو ببينيد بهترين روش براى مبارزه با چروك صورت

 

مطالب مرتبط با جدیدترین متد های رفع چروک

 

برترین روغن های گیاهی برای رفع چروک پوست از بیکینی تا صورت

بهترین کرم رفع چروک؛ خواص و اثر وازلین و پماد آ+د بر پوست

مواد غذایی سرشار از ویتامین A برای رفع چین و چروک

رفع چین و چروک قطعی پوست


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان