توهین جنجالی پیمان طالبی به علی کریمی و وساطت خانم بازیگر

مجموعه : اخبار ورزشی
توهین جنجالی پیمان طالبی به علی کریمی و وساطت خانم بازیگر

پا درمیانی خانم بازیگر کشور در دعوای علی کریمی و پیمان طالبی + عکس

 

جزئیاتی از دعوای علی کریمی و مجری معروف استقلالی پیمان طالبی را در بخش زیر دنبال کنید.توهین پیمان طالبی به علی کریمی

یکی از اتفاقات سال گذشته انتشار یک متن منتسب به پیمان طالبی مجری استقلالی در فضای مجازی در مورد علی کریمی با الفاظ توهین آمیز بود.

طالبی که از طرفداران استقلال تهران است، همان زمان از ستاره سابق پرسپولیس عذرخواهی کرد و امروز نیز در اصفهان با سرمربی سپیدرود رشت دیدار و به طور رسمی از او عذرخواهی کرد و کریمی نیز با روی باز وی را پذیرفت.

و در واقع آشتی کنان علی کریمی و مجری استقلالی در اصفهان و به واسطه گوهر خیراندیش بازیگر سرشناس کشورمان بوده است.

 

توهین جنجالی پیمان طالبی به علی کریمی و وساطت خانم بازیگر

علی کریمی و مجری استقلالی

طالبی مجری یکی از برنامه های تلویزیون اصفهان است و کریمی نیز با سپیدرود در اصفهان حاضر است تا تیمش با ذوب آهن دیدار کند.گوهر خیراندیش از بازیگران قدیمی و سرشناس کشورمان نیز واسطه انجام این دیدار و آشتی کنان بود.

بد نیست به اصل ماجرا هم اشاره ای داشته باشیم و اینکه چرا کریمی از دست طالبی ناراحت شد.داستان از این قرار است که آقای مجری، اشتباه تایپی کریمی در یک پست را سوژه یک توهین عجیب قراردادو آنقدر این کارش با واکنش منفی مردم و به خصوص طرفداران کریمی مواجه شد که نهایتا از آقای جادوگر عذرخواهی کرد.

 

 

گوهر خیراندیش از بازیگران قدیمی و سرشناس کشورمان نیز واسطه انجام این دیدار و آشتی کنان علی کریمی و مجری استقلالی بود.
بیشتر بدانید از ماجرای توهین پیمان طالبی به علی کریمی

پیمان طالبی مجری برنامه مردم چی میگن پس از توهین به علی کریمی و تیم پرسپولیس و بی احترامیبه آنها مجبور به عذرخواهی از جادوگر و طرفداران تیم پرسپولیس شد .

 

 

توهین پیمان طالبی به علی کریمی و پرسپولیس بسیار زننده بوده آنقدر که طرفداران پرسپولیس را به صفحه پیمان طالبی کشاند تا وی را متوجه اشتباهش بکنند .

علی کریمی که در چند روز پیش با ارسال نظری زیر پست دکتر حسن روحانی از رئیس جمهور خواست تا معصومه ابتکار را مواخذه کند و از معصومه ابتکار انتقاد کرد هنوز جنجال های این نظر ادامه دارد .

 

 

سازمان محیط زیست با دیدن نظر علی کریمی و واکنش های مردم ، بیانیه ای صادر کرد که علی کریمی را توجیه کنند و در آن پاسخ نقد اینستاگرامی علی کریمی را دادند .

 

 

پاسخ محیط زیست به علی کریمی را در زیر مشاهده می فرمایید:

” جناب اقای کریمی ضمن تشکر از توجه شما نسبت به معضلات محیط زیستی کشور،از آنجا که به عدمهمدلی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مردم خوزستان حتی در ظاهر و با قراردادن یک پست در اینستاگراماشاره کرده اید، به اطلاع می رساند که اگر ملاک خدمت، پست گذاری در اینستاگرام باشد،خانم ابتکار طی سه هفته گذشته، پست های متعددی در مورد خوزستان در صفحه اینستاگرامخود منتشر کرده که در دسترس همگان است.

 

توهین جنجالی پیمان طالبی به علی کریمی و وساطت خانم بازیگر

 

علی کریمی و مجری استقلالی در کنار گوهر خیراندیش

اما مهم تر از پست گذاشتن برای یک مسئول، حضور وی در استان و پیگیری مشکلات است که خانم ابتکار۱۴ بهمن ماه در اهواز و شادگان حاضر شدند و مسئولان مربوطه و مقامات بین المللی را نیز برای تاکیدبر جایگاه تالاب های خوزستان با خود همراه کردند.

به علاوه در همین سفر، شورای اداری استان با حضور استاندارو همه مدیران ذی ربط کارگروه مقابله با گرد و غبار تشکیل، اقدامات انجام شده تشریح و راهبردهایکوتاه مدت و بلندمدت مشخص شد.

 

 

اما باید توجه داشته باشید که سازمان حفاظت محیط زیست عهده دار وظایف مطالعه، سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت است که همه این ها در خصوص مقابله با گرد و غبار استان خوزستان انجام شده و وظیفه اجرا نیز بر عهده دستگاه های دیگری است.

همچنین ارایه گزارش و وضعیت موجود به مقامات عالی کشور در این زمینه برای پیگیری و اقدام های عملی از دیگر امور مهم بوده که اینکار را هم در هیات وزیران انجام دادند.

 

 

پاسخ علی کریمی به توهین پیمان طالبی

علی کریمی که از توجه محیط زیست به اینستاگرام و نظرش شگفت زده شده بود در پاسخ به واکنش محیط زیست نوشت :

” سرکار خانم ابتکار وظیفه من در قبال هموطنانم به دلیل نداشتن پست و مقام، در حد یه پست اینستاگرامى می تواند باشد و کار دیگه اى هم جز دعا کردن نمی توانم بکنم، ولى شما که وظیفتون تحقیق و سیاست گذارى است و باید بر آن نظارت کنید که انجام شود، و در ۳٫۵ سال گذشته بارها سفر کردین به قول خودتون، نباید ١٪‏ وضع بهتر شده باشد، چرا نتایج تحقیق و سیاست گذاریتون هر روز بدتر از دیروز شده است.

 

 

آشتی علی کریمی و مجری استقلالی در اصفهان

با این اوضاع هوا من فکر می کنم سفرهاى این ۳٫۵ سال گذشتتون بیشتر به خاطر اون حس نوستالژى لب کارون بوده (که اون هم از بین رفته) تا تحقیق و ریشه یابى و علت یابى این معضل.

در کل فکر می کنم در حال حاضر شما باید بیشتر وقتتون را براى حل این معضل بزرگ و دیگر معضل ها نظیر تخلیه شدن فاضلاب ها به دریاى خزر و خلیج فارس بزارین نه اینکه پیگیر پست هاى اینستاگرامى من و امثال من باشین.

 

 

مطمئن باشین اگه شما وظیفتون رو به نحو احسن انجام دهید، ما و تمام مردم ایران از شما سپاسگزاریمهمچنین می توانید دکتر روحانى که به شما اعتماد کرد را روسفید کنید.

در ضمن منظور از کامنت من زیر پست دکتر روحانى، یک پست براى همدردى با مردم خوزستان بود وگرنه ماشاءالله پرتلاش هستین!! به امید روزى که به جاى حرف زدن، مرد عمل باشیم . “

 

 

در متنی که علی کریمی منتشر کرده بود به اشتباه اینستاگرام را ایستگرام نوشته بود که موجب تمسخر و توهین پیمان طالبی مجری استقلالی تلویزیون در یک کانال شد .

 

توهین پیمان طالبی به علی کریمی

پیمان طالبی در پیامی که نوشته علی کریمی را بازنشر کرده بود نوشت :

” یکی به این لنگی بیسواد بگه ایستگرام نه اسکل !!! اینستاگرام “

لنگی خواندن پرسپولیس و بیسواد و اسکل خواندن علی کریمی موجب خشم طرفداران پرسپولیس و هواداران علی کریمی شد تا جایی که پیمان طالبی صفحه اینستاگرام خود را خصوصی کرد .

 

 

پیمان طالبی که از وخامت ماجرا مطلع شد در پستی جهت عذرخواهی از علی کریمی و طرفداران پرسپولیس نوشت :

«جادوگر فوتبال ایران، کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس و به خصوص هوادارانعلی کریمی عزیز به خاطر اشتباه صورت گرفته‌، از همه شما معذرت می‌خوام. حق دارید که ناراحت شده باشید.به بزرگ بودن علی کریمی شکی نیست و همه بهش واقفیم و قطعا خاطرات روزهایی که در مستطیل سبز بودی،فراموش نخواهد شد. منو ببخش. دوستان هوادار حلال کنید و عذرخواهی بنده رو بپذیرید.»

 

 

البته قابل به ذکر است که علی کریمی نیز در واکنش در کانال تلگرامی خود پاسخ پیمان طالبی را با کنایه داد .

پاسخ علی کریمی به پیمان طالبی

 

پاسخ علی کریمی به توهین پیمان طالبی را در زیر مشاهده میفرمایید :

خدا این باسوادا رو از ما نگیر، شعور و فهم به سواد ربطى نداره ! اگه باسواد ما تو باشى که من به بى سواد بودن خودم افتخار میکنم???اقاى باسواد با یک غلط میشم ١٩و قبول میشم میرم مرحله بعد?????من بیسواد ولى تو مرد باش و رو حرفت وایسا، ????در ضمن اسکل برو دو نفرو بیار ببین من درست میگم یا تو!؟

علی کریمی و مجری استقلالی در نهایت با هم آشتی کردند و کریمی در این دیدار از طالبی خواست تا با فرهنگ‌سازی تلاش کند تا زمینه فحاشی در فضای مجازی به افراد شناخته شده کمتر شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان