ramazan
ramazan

اظهارات جنجالی احسان علیخانی درباره ثامن الحجج

اظهارات جنجالی احسان علیخانی درباره ثامن الحجج

اظهارات جنجالی احسان علیخانی درباره ثامن الحجج

 

اتهامات مالی به مهران مدیری و احسان علیخانی جنجالی ترین خبرهای داغ ایران بود. که در این بخش خبری به گزیده ای از مهم ترین حرفها و افشاگری احسان علیخانی در خصوص پرونده ثامن الحجج اشاره می کنیم.

 

برخی فکر می کنند تلویزیون خانه خاله است!

گزیده ای از مهم ترین حرفهای احسان علیخانی در حالا خورشید درباره پرونده ثامن الحجج:

مردم باید بدانند چرا اکثر برنامه های تلویزیونی اسپانسری شده است، من بارها فریاد زدم که تلویزیون پول ندارد، در دهه هشتاد تلویزیون اسپانسری نداشت و ما با هزینه تلویزیون کار میکردیم، الان به جایی رسیده ایم که حتی سریال ها هم به صورت اسپانسری ساخته می شود،

برنامه هایی که تولید بزرگتری دارد حتما به اسپانسر نیاز دارد، من از برخی قضاوت ها بسیار دلسرد شدم، رفیق عزیزم من به ناراحتی و مطالباتت حق میدهم، من با این مردم غریبه نیستم، سوژه ها و روایت های من از زندگی مردم است، من سالهاست در تلویزیون برنامه سازی میکنم، از سال ۹۱ من میبینم یک موسسه ای در بیلبوردها و رسانه ها تبلیغ میکند، چندین شعبه دارد، من هم یک شهروندم همه این ها را میبینم.

 

 

موسسه ثامن الحجج درخواست اسپانسری برنامه را به مطرح کرده است، مگر ما میتوانیم تبلیغ کالا یا موسسه ای را بکنیم بدون اخذ مجوز از سازمان صداوسیما، این سه میلیارد تومان مجموعا برای شش برنامه دریافت شده است، من حق دارم از حیثیت ام دفاع کنم، حتما برای امثال من و فردوسی پور حاشیه ایجاد میکنند، چه کار کنیم که جواب کمتر از اتهام شنیده میشود؟

من چطور به همه مردم ایران بگویم مردم بشنوید؟ حرفهای من را بشنوید، سازمان صداوسیما دهها نهاد نظارتی دارد، من یک تهیه کننده ام، وقتی یک موسسه ای را در سطح شهر میبینم باید به وزارت اطلاعات زنگ بزنم و بپرسم: سلام ایا این موسسه مجوز دارد؟ وظیفه من است؟

 

 

هیچ گلایه ای از روزنامه شرق ندارم، اسمها را خوانا و رسا بگویید، ای کاش قبل از انتشار با مدیر شبکه حرف میزدید، آنجا نوشته اید منِ احسان علیخانی گفته ام ۳ میلیارد به من بدهید تبلیغ کنم، آیا این درست است؟

حتی هزار تومان وام از صندوق محل و مسجد و قرض الحسنه و… نگرفته ام، برخی فکر میکنند تلویزیون خونه خاله است و ما هرکاری بخواهیم انجام میدهیم! بخدا اینطور نیست، من یک بار گفتم تلویزیون پول ندارد اما تا دلتان بخواهد کارشناس دارد بخدا مو را از ماست میکشند!

من نامه ای دارم از سمت سازمان که به اسپانسر معرفی شده ام، برای من فرقی نمیکند اسپانسر چه کسی است من میخواهم برنامه ام را بسازم، بارها گفته ایم مجلس و دولت کمک کنند به سازمان تا بدون اسپانسر برنامه بسازیم.

 

 

امسال یکی از بانکهای دولتی چندین بار نامه زد تا اسپانسر ماه عسل باشد اما من گفتم پشت دستم را داغ میکنم تا یک موسسه مالی با ما کار کند، تا زمانی که ثامن الحجج اسپانسر برنامه بود حتی یک نفر هم اعتراضی نداشت، از مراجع قضایی خواهش میکنم این موضوع را تا انتها پیگیری کنند، من ذره ذره این سرمایه اجتماعی را از مردم کسب کردم به راحتی این سرمایه را به باد ندهید.

 

خبرهای داغ

 

شکایت و دفاعیه جنجالی مهران مدیری و احسان علیخانی در مقابل اتهامات

شخصیت و بیوگرافی احسان علیخانی و همسرش (عکس)

عکس های غافلگیرانه علیخانی با بازیگران در اکران خصوصی

بیوگرافی شگفت انگیز و خوانده نشده مهران مدیری + تصاویر

این خانم بازیگر همسر مهران مدیری نیست (عکس)

ماشین میلیاردی احسان علیخانی را دیده اید


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان