خارج کردن بادمجان 35 سانتی از رحم یک دختر جنجالی شد + عکس

مجموعه : جالب ترین ها
خارج کردن بادمجان 35 سانتی از رحم یک دختر جنجالی شد + عکس

خارج کردن بادمجان 35 سانتی از رحم یک دختر جنجالی شد + عکس

 

دختری که پس از دل دردهای شدید و حالت تهوع به پزشک مراجعه کرد با عجیب ترین اتفاق ممکن روبرو شد ادامه این خبر داغ را در همین بخش از سایت نازوب دنبال کنید.

 

علت عجیبی که برای دل درد های دختر بچه 12 ساله کشف شد پزشکان را حیرت زده کرد ! به گزارش سایت تفریحی نازوب دختر بچه 12 ساله ای که نزدیک به دو سال از ناحیه داخل شکم درد داشت، بعد از مراجعه به بیمارستان متوجه اتفاقی بسیار شد.

برخی از پزشکان بر این باورند که این دختر بچه شیطنت هایی با بادمجان داشته و این اتفاق بسیار عجیب برای او پیش آمده.

به گزارش ناز وب روز گذشته پزشکان بصورت باورنکردنی و در طی عملیاتی بسیار سخت موفق به خارج کردن یک بادمجان بزرگ از درون شکم دختر 12 ساله شدند.دختر 12 ساله ای که نامی از وی برده نشده است،بادمجانی 35 سانتی متری و با وزن 3.65 کیلوگرمی از داخل شکم وی خارج شد. این یک عمل جراحی تکان دهنده ای در علم پزشکی بوده است و باعث شوکه شدن پزشکان بیمارستان واقع در جنوب غربی قزاقستان شد.

 

خارج کردن بادمجان 35 سانتی از رحم یک دختر جنجالی شد + عکس

 

 

طبق آخرین آمار ، دختر بچه 12 ساله همراه با درد شدیدی در ناحیه شکم در بیمارستان بستری شد و گویی این بادمجان به مدت 2 سال در شکم دختر 12 ساله بوده چرا که پدر و مادرش ادعا کردند که این درد به تازگی در شکم دختر بچه ایجاد نشده است و به مدت 2 سال است که با او همراه می باشد.

 

 

نهایتا،پدر و مادر دختر 12 ساله پس از مشاهده علائمی مانند حالت تهوع و لاغری شدید در دختر بچه شان،او را به بیمارستان منتقل کردند و پس از کمی معاینات و آزمایشات این علائم ، پزشکان متوجه شی ای عجیب در داخل شکم او شدند.

پزشکان پس از متوجه شدن این شی عجیب در داخل شکم دختر بچه،فورا تصمیم به خارج کردن آن گرفتند و نهایتا موفق به خارج کردن آن شدند.

 

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این بادمجان چگونه وارد شکم دختر بچه 12 ساله شده است،از رسانه ها و بیمارستان منتشر نشده است و پزشکان نیز روند بهبودی را در دختر 12 ساله تایید کردند.

 

مطالب جذاب و پیشنهادی

جنجال دوباره خارج کردن شیی از واژن دختر 8 ساله ایرانی (عکس)

خارج کردن چندش آور 2کیلو مو از شکم یک دختر/عکس

عکس های جنجالی دختر کاملا برهنه در شکم یک اسب!!

خارج کردن عجیب یک جنین از بدن این پسر +عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان