ramazan
ramazan

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

عجیب ترین خبر این هفته تولد موجودی باورنکردنی که ترکیبی از انسان و حیوان دارد. تولد و انتشار تصاویر این موجود عجیب الخلقه بسیار شوکه کننده و ترسناک توصیف شد. در ادامه نگاهی داریم به تصاویر عجیب ترین نوزادان متولد شده در جهان. از این که وب سایت نازوب را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

The strangest news this week is the incredible existence of a combination of humans and animals. The birth and the publication of the images of this strange creature was described as a very shocking and scary.

عکس های باورنکردنی از انتشار این موجود انسان-حیوان حسابی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد به گزارش نازوب،  این موجود عجیب الخلقه چیست و در کجا متولد شده؟ در ادامه به جزئیات دقیق این خبر و تصاویر می پردازیم.

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

 

به گزارش میرر پلیس مالزی نسبت به خبر کشف این موجود عجیب و غریب در کشور مالزی واکنش نشان داد و از مردم خواست تا شایعات را دنبال نکنند و پیش از انتشار هر تصویر و خبری از صحت آن مطمئن شوند.

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

 

موجودی عجیب که شبیه انسان و گربه است را می بینید که با چشمان بسته روی سبزه ها قرار دارد ، شکل ظاهری این موجود ترکیبی از انسان و گربه است و 2 دندان بلند دارد که از دهانش بیرون آمده است و بر عجیب تر شدن آن افزوده است در حالیکه هیچ کدام از این ویژگی ها واقعی نیست و شایعه ای بزرگ بوده که تقریبا اکثر کاربران فضای مجازی آن را باور کردند.

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+ براساس گزارش پلیس مالزی این عکس متعلق به هیچ موجود زنده ای نیست بلکه این نوعی عروسک از دسته عروسک های “silicon baby werewolf” است.

تصاویر مربوط به شایعه کشف موجود عجیب و غریب در مالزی

Les images d’anniversaire les plus étranges de la combinaison humaine et animale de 14 ans et plus

***

 

واقعی و عجیب ترین نوزاد متولد شده در روستای آلیگاره

به گزارش وب سایت سرگرمی نازوب، روز پنجشنبه نوزاد عجیب الخلقه ای در روستای «آلیگاره» واقع در منطقه «اوتارپرادش»، هند متولد شد که به واسطه چشمان بسیار بزرگ و بیرون زده و دو حفره کوچک به جای بینی که شباهت زیادی به موجودات فضایی داشت، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

 

تولد نوزاد عجیب الخلقه شبیه به موجودات فضایی در هند

کریشما، مادر این نوزاد ناقص الخلقه به رسانه های محلی گفت:

او ساعت 4 بامداد متولد شد. برای دیدن او هیجان زده بودم ولی زمانی که چهره او را دیدم نمی توانستم باور کنم که پسر من است. هرگز کودکی مانند او ندیده بودم. او چشمانی قرمز و بیرون زده داشت. گوش نداشت و بینی او به جز دو سوراخ ریز، کاملا صاف بود.

 

تولد نوزاد عجیب الخلقه شبیه به موجودات فضایی در هند

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

 

کریشما ادامه داد: ابتدا نمی توانستم به او شیر دهم. وقتی به من خیره می شد، می ترسیدم. ولی پس از آن تصمیم گرفتم به او با قاشق شیر دهم.

تولد نوزاد عجیب الخلقه شبیه به موجودات فضایی در هند

این زن درباره واکنش اهالی روستا گفت: مردم از ترس اینکه او یک «بیگانه» است به خانه ما نیامدند.

ارشاد، پدر این نوزاد گفت: تولد او اراده خدا بوده و ما شکایتی نداریم. ولی عمر او به حدی کوتاه بود که حتی نتوانستیم او را به بیمارستان منتقل کنیم. او رفته و ما فقط می توانیم با خاطره آن زندگی کنیم!!!!! قلب این نوزاد پسر ساعاتی پس از تولد از حرکت باز ایستاد.

***

تولد واقعی یک نوزاد با آلت تناسلی روی پیشانی

واقعی ترین تولد عجیب یک نوزاد که به هیچ عنوان شایعه نبود نوزادی با یک آلت تناسلی روی پیشنانی جامعه پزشکی را شوکه کرد.

 

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

 

نوزادی بسیار عجیب و باورنکردنی در بیمارستان مصر به دنیا آمد. به گزارش نازوب این نوزاد عجیب الخلقه با یک ضایعه 5 سانتی روی پیشنانی شبیه به آلت تناسلی و طی عمل سزارین به دنیا آمد اما به دلیل نارسایی و عجیب الخلقه بودن 15 دقیقه پس از زایمان از دنیا رفت.

***

فیلم راه رفتن نوزاد در همان لحظه تولد!

شگفت انگیز ترین نوزاد برزیل سوژه داغ و دیدنی جهانیان شد. مشاهده کلیپ در پایان همین بخش!

 

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

 

کلیپ کوتاهی که در یکی از بیمارستان های برزیل ضبط شده است موجب حیرت همگان شده ، نوزادی که بعد از به دنیا آمدن با تکیه بر دست پرستار راه می رود.

راه رفتن نوزاد برزیلی چند دقیقه بعد از تولد!
نوزادی کوچک با اراده ای بزرگ! به گزارش نازوب، این نامی است که مردم برزیل برای کارکتر اصلی این کلیپ انتخاب کرده اند.
انتشار ویدئویی جالب و شگفت انگیز نشان می دهد که چطور نوزادی که چند دقیقه از به دنیا آمدنش می گذرد با قرار گرفتن روی دست پرستار شروع به راه رفتن می کند.

پرستاری که در فیلم مشاهده می کنید در مورد این تصاویر و لحظات باورنکردنی می گوید: نوزاد دختر که تازه متولد شده بود را مثل همیشه و تمام نوزادان دیگر برای شستشو به بخش مخصوص بردم، وقتی بعد از شستشو دستانم را زیر سینه و کتف هایش گذاشتم نوزاد با حرکتی غیرطبیعی تلاش کرد تا حرکت کند، برایم باورکردنی نبود که این حرکت از یک نوزاد چند دقیقه ای دیده می شود.

تلاش او مرا مشتقا کرد تا کمکش کنم و بدانم که هدفش از این فشار و تلاش چیست ، بله او با تکیه بر دست من شروع به راه رفتن کرد ، پاهایش را چنان از زمین بلند می کرد و به سمت جلو می انداخت که انگار چندین ماه بود راه رفتن را آموخته بود.

فیلم شگفت انگیز راه رفتن نوزاد چند دقیقه بعد از تولد در پایان همین بخش خبری

در همین لحظه تصمیم گرفتم تا با گوشی موبایلم از او فیلمبرداری کنم تا همه ببینند که من شاهد چه اتفاقی باورنکردنی بودم.
بلافاصله این کلیپ را برای همکارانم ارسال کردم ، “جی یو” اولین کسی بود که از همکاران برای دیدن نوزاد به اتاق آمد و با دیدن این صحنه شروع نتوانست خودش را کنترل کند و گریه کرد .

پزشک و پرستاران شاهد این صجنه تصمیم گرفتند تا ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرده و همه کاربران را با دیدن این صحنه ها شگفت زده سازند.
این ویدئوی جالب در کمتر از چند ساعت 05 میلیون بار دیده و 1.3 میلیون بار در فیس بوک منتشر شد.

به گزارش نازوب، این به نوعی معجزه در بیمارستان “سانتا کروز” واقع در ریو دی جنریو برزیل ضبط شده است.

عجیب ترین تصاویر تولد موجود ترکیبی انسان و حیوان 14+

The most bizarre birthday images of the human and animal combination of +14

 

نجات عجیب نوزاد سرخ شده در روغن ! عکس 16+

کودکی با دو چهره عجیب و غریب و ترسناک (عکس 18+)

تولد عجیب نوزادی با یک دم وحشتناک در حال رشد + عکس

تولد عجیب و ترسناک ترین نوزاد جهان !! عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان