آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

maskara ریمل یکی از مهم ترین ملزومات آرایشی خانم هاست برسی که با مواد شیمیایی باعث حجم دهی مژه ها و بلند کردن آنها می شود. همه خانم ها به خوبی می دانند استفاده از ریمل در مدت زمان طولانی باعث کم شدن مژها، ریختن مژه و به مرور زمان باعث سفیدی مژه ها می شود. که این مسئله بی شک برای خانمها یک فاجعه است.

80 درصد لوازم آرایشی مورد استفاده خانم ها از مواد شیمیایی و رنگ های صنعتی تهیه می شود به همین منظور استفاده دراز مدت عوارض خود را نشان می دهد.

دراین بخش تصمیم گرفتیم طرز تهیه ریمل خانگی و طبیعی را برای محافظت بیشتر از مژه هایتان در کنار زیبایی داشته باشید. با این بخش از زیبایی و خودآرایی وبسایت ناز وب همراه باشید.

آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

 

آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

 

آموزش درست کردن ریمل طبیعی در خانه با روغن های گیاهی

اگر بخواهید مطمئن شوید ریمل شما از بهترین مواد ساخته شده، پس بد نیست خودتان آن را بسازید تا از محتویات آن مطمئن باشید و احتمالا تعجب خواهید کرد چقدر ساخت آن آسان است.

 

وسایل مورد نیاز برای ساخت ریمل خانگی

* ۱ قاشق چای خوری Hindistancevizi yağı روغن نارگیل

* نصف قاشق چایخوری روغن ویتامین ایی نصف قاشق چایخوری روغن کرچک که حتما استفاده کنید زیرا روغن کرچک علاوه بر تقویت مو و مژه باعث می شود ریمل شما دیرتر دور چشم شما پخش شود

*یک دوم قاشق چای خوری موم عسل یا موم سویا

*۴-۳ قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا

* سه کپسول زغال فعال شده

* تیوپ ریمل قدیمی و یا نو

*کیسه پلاستیکی کوچک

 

آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

 

مرحله ی 1 تمیز کردن تیوپ ریمل

اگر یک تیوپ نو برای ساخت ریمل خانگی خود خریداری کردید، از این مرحله صرف نظر کنید. ولی اگر قصد دارید از یکی از تیوپ های قدیمی ریمل استفاده کنید ،آن را پیش از کار کاملا تمیز و خشک کنید.برای تمیز کردن تیوپ و قلموی ریمل می توانید از شامپو بچه استفاده کنید که فرمولاسیون ملایمی دارد. کاملا مطمئن شوید هیچگونه ریملی داخل تیوپ باقی نمانده است.

Provides training on the supply of the best quality mascara

 

مرحله ی 2 مخلوط کردن محتویات در یک کاسه

در کاسه روغن نارگیل، روغن ویتامین ایی و موم عسل و یا موم سویا را با هم مخلوط کنید.

 

مرحله ی 3  ذوب کردن محتویات با هم

برای ذوب کردن مواد می توانید در یک کاسه آب داغ ریخته و سپس کاسه محتویات ریمل را روی آن بگذارید تا حرارت کاسه زیرین مواد را با هم ذوب کند. کمی صبر کنید تا مواد خودشان ذوب شود، نیازی نیست به صورت دستی آن را هم بزنید.

 

مرحله ی 4 افزودن ژل آلوئه ورا

مقدار ۴-۳ قاشق چای خوری ژل Aloe Vera آلوئه ورا را به مخلوط اضافه کرده و به گزارش پرشین وی کاملا هم بزنید.

 

مرحله ی 5 افزودن زغال فعال شده برای سیاه شدن ریمل

سه کپسول زغال فعال شده را شکسته و محتویات آن را داخل مخلوط ریخته و خوب هم بزنید.

 

آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

 

 

مرحله ی 6 ساخت قیف پلاستیکی

یک پاکت پلاستیکی کوچک برداشته و یک سوراخ کوچک در آن ایجاد کنید. مخلوط را به داخل کیسه منتقل کنید.

 

مرحله ی 7 انتقال محتویات به تیوپ ریمل

پس از ریختن محتویات به داخل کیسه پلاستیکی، اکنون آن را به داخل تیوپ منتقل کنید. هر وقت احساس کردید مواد داخل تیوپ ریخته نمی شود با قلموی ریمل مواد را به داخل تیوپ هل دهید تا فضای کافی برای بقیه مواد باز شود.

 

ریمل طبیعی ، اموزش ساخت ریمل خانگی برای تقویت و پرپشت شدن مژه ها بهترین ریمل، ریمل طبیعی و گیاهی است که با مواد مفید برای مو می توان در خانه تهیه کرد.

 

روش دیگری از ساخت ریمل طبیعی و گیاهی برای تقویت و پرپشت شدن مژه ها

ریمل طبیعی علاوه بر زیبایی مژه ها موجب تقویت و پرپشت شدن مژه ها می شود که با مواد طبیعی و روغن های گیاهی مفید برای مو و مژه به سادگی در خانه ساخته می شود.

ریمل طبیعی چگونه ریمل طبیعی و گیاهی خانگی بسازیم

طرز تهیه ریمل طبیعی با روغن کرچک و پوست گردو برای زیاد شدن مژه

برای تهیه این ریمل طبیعی نیاز به کمی وازلین، روغن کرچک، اسانس پوست سبز گردو و روغن لاوندر دارید. با تهیه این ریمل به راحتی می توانید مژه های تان را تقویت و رشد آنها را تحریک کنید. ناز وب،یک ظرف بلوری نشکن بردارید. ۱۵ گرم وازلین سفید رنگ را درون آن قرار دهید و آن را روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا موم ذوب شود.

 

سپس ۴ تا۵  گرم روغن کرچک، یک گرم روغن پوست سبز گردو و یک گرم عصاره لاوندر را به آن اضافه کنید و بگذارید سرد شود. می توانید هر شب یک قطره از این کرم را قبل از خواب با سرانگشتان تان روی مژه ها بمالید.

 

ماساژ مژه ها و ریشه آن با این روغن مژه kirpik های تان را در کمتر از ۳ هفته بلند، پرپشت و مشکی می کند به گونه ای که شما از این پس از مصرف ریمل بی نیاز می شوید.

 

آموزش تهیه ریمل خانگی با بهترین کیفیت

 

طرز تهیه ریمل طبیعی با مغز فندق و بادام برای تقویت مژه های کم پشت

قوطی ریمیلتان را تمیز کرده ، مغز گردو یا فندوق و یا بادام را کوبیده با یکی دو قطره روغن زیتون مخلوط کرده و استفاده نمائید که هم نور چشم را زیاد کرده و هم مژه ها را تقویت می کند در ضمن توجه داشته باشید که روغن زیتون زیاد نباشد که شُره می کند .

 

طرز تهیه ریمل طبیعی با روغن زیتون

دستور ساخت ریمل طبیعی و گیاهی موم و روغن زیتون

مواد لازم

نصف یک قاشق غذاخوری موم

نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون

با دستور العمل های ذکر شده در قسمت فوق از ریزش و سفید شدن مژه هایتان، هم چنین هزینه های زیاد برای خرید ریمل پرهیز کنید. و به کیفیت ریملی که خودتان در منزل تهیه می کنید توجه کنید و لذت ببرید!

 

گردآوری: Marnani

نویسنده: Ayleen Rad

Provides training on the supply of the best quality mascara

 

روش درست کردن بهترین ریمل خانگی و طبیعی برای تقویت مژه ها

آموزش ساخت ریمل عالی در خانه

برترین ریمل های ضدآب واتر پروف با قیمت / Waterproof mascara

روش صحیح استفاده از ریمل ابرو


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان