ramazan
ramazan

طالع بینی هفتگی تاروت، قهوه، اوراکل و احساسی هفته 3 دی

طالع بینی هفتگی تاروت، قهوه، اوراکل و احساسی هفته 3 دی

مچموعه فال و طالع بینی روز، هفته، ماه و سال با مجله تفریحی سرگرمی ناز وب، همواره با مثبت اندیشی و نگرش های زیبا بهترین لحظه ها را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. شما می توانید همیشه پرونده ای از نور باشید و به ساکنین زمین بتابید!

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت کائنات هفته 3 دیماه

 

 

طالع بینی هفتگی تاروت، قهوه، اوراکل و احساسی هفته 3 دی

 

فروردین

ده چوب دست

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید.

هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید.

در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

 

اردیبهشت

پاپ اعظم

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.
این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

 

خرداد

شش جام

دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید.

امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

 

تیر

ملکه (بانو) شمشیر

مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.
بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

 

مرداد

 

چهار چوبدست

به ثمر رساندن یک فکر

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند.

هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

 

شهریور

7 سکه
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد.

تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

 

مهر

حاکم سکه

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود.

جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.

حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

 

 

آبان

10 سکه

این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است.

هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.
اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

 

 

آدر

یک سکه

نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید.

این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

 

دی

عشق، پول، قدرت

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است.

اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید.

اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

 

 

بهمن

میزان (اعتدال)

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت.

فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

 

اسفند

9 جام

رسیدن به مراد – رضایت

رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذیرا باشید.

 

 

فال و طالع بینی هفتگی قهوه با 5 نشان

 

 

طالع بینی هفتگی تاروت، قهوه، اوراکل و احساسی هفته 3 دی

 

فروردین

 

زن، کاسه، دستبند، لکه های روشن و خط شکسته در فال شما است.

به کسی که دلتنگ او هستید می رسید، شادی و روزی فراوان در راه است . دستنبد نشان دهنده ی سختی و تنگدستی است که خیلی زود رفع می شود زیاد در گیر آن نباشید.

کمی کارهای شما درهم بر هم می شود اما گشایشی در کارهایتان رخ می دهد تنها کمی صبورباشید.

 

 

اردیبهشت

 

داس، فیل، حلقه، بیل و لکه های روشن در فنجان شما است.

با رنج و سختی مال به دست آورده اید که نتیجه پیشتکار و زحمخت شما بوده است. به قدرت و موفقیت بیشتری می رسید.

در زندگی زناشویی یا انچام یک معامله به سود و فراوانی می رسید. لکه های روشن در فنجان این خبر را دوچندان می کند. قدر لحظه هایتان را بدانید.

 

 

خرداد

 

شلوار، تخم مرغ شکسته، قطار، درخت کاج و دو انسان چهره به جهره در قهوه ی شما است.

یاس و ناامیدی موقت از کاری دارید که با تلاش می توانید آن را رفع کنید و همانند درخت همیشه سبز کاج به مشکلات زندگی پایان دهید.

در کارهای هنری به موفقیت می رسید با دو فرد نزدیک کمی بگو مگو دارید که به خوبی رفع می شود شما کمی صبور و با احترام برخورد کنید.

 

 

تیر

 

فندق، فیل، اردک، قفل و شهاب در فنجان شما است.

بدست آوردن مال از یک فرد خسیس که همزمان به شما جاه و موفقیت می بخشد. سود فراوان از راه تلاش و کوشش به شما می رسد.

موانع و گرفتاری هایی در مسیرتان دیده می شود که کلید آن هوشمندی و زرنگی آن است. همچنین شهابی با خبرهای غیر منتظره و امیدوار کننده به سمت شما می آید.

 

 

مرداد

 

چراغ، چشم، اژدها، صندلی و لکه های روشن در فنجان قهوه شما است.

چشمانی به عنوان حسادت به دنبال شما است. سعی کنید کمی ساده تر باشید تا از چشم حسودان به دور باشید. لکه های روشن که نشان دهنده روشنی در فکر و عمل، گشایش و نیکبختی است.

کدبانویی عالی هستید زندگی خوشی دارید سعی کنید با شکر بیشتر آن را حفظ کنید.

اگر آقا هستید مردی دوست داشتنی و موفق هستید.با بزرگان و صاحب منصبان و افراد صاحب جاه و مقام ارتباط می گیرید. تنها کمی محتاط باشید که از حسادتها به دور باشید.

صندلی نشانه ی محبت و دلگرمی از طرف دوستانتان است. هم چنین نشانه رسیدن به ریاست و مقام است. و هدیه های گرانبهایی از هر نظر به سمت شما روانه می شود و به دست می آورید.

 

 

شهریور

 

نامه، صخره، سگ، شانه و انگشتر در فنجان شما است.

خبری خوش به شما می رسد مسئله بزرگی در زندگیتان دارید که حل می شود. دوستانی مهربان دارید اما شما اصلا قدر شناسن نیستید.

به همین دلیل گاهی دوستان ناباب در مسیرتان قرار می گیرند.

همچنین خبر ازدواج به گوشتان می رسد یا اگر مجرد هستید موضوع عاشقانه ای برای شما رخ میدهد.

 

مهر

 

گربه، آتش، بینی، پرنده و خرگوش در فال شما افتاده است.

فریب و نیرنگ از طرف دوستان دارید از شخصی که دمدمی مزاج است. اما نگران نباشید حس فعال شما باعث می شود پیروز باشید. همچنین با آتش این شرایط به حالت عادی و به نفع شما تمام می شود.

پرنده نشانه ی خبری خوش برای شما است و سعی کنید زود رنج نباشید و با توجهی که خدا به شما دارد به زودی به اهداف خوبتان می رسید.

 

 

آبان

 

عبادتگاه، پاکت، خط کج، چتر نجات و سیب در فنجان شما است.

نذری داشته اید باید بجا بیاورید. برای موفقیت باید از خطرهای آن نیز با هوشمندی رد شوید.

خبری خوشحال کننده به شما می رسدکه می تواند صاحب فرزند شدن، خیر و خوشی در زندگی و کارتان باشد.

تنها از دوستان به ظاهر خوب دوری کنید و سعی کنید با حمایت پروردگار از دورویی این دوستان دوری کنید.

 

 

آدر

 

فندق، بیل، تخم مرغ، سر انسان و انجیر در فنجان شما است.

نشان دهنده بدست آوردن ثروت از یک فرد بخیل است، با پشتکار و تلاش آن را چند برابر می کنید. از جسارت در کارتان پرهیز کنید و با هوشمندی به مقامی ارجمند برسید.

ناراحتی های کوچک و زودگذر در فنجان شما است که سعی کنید به آن توجه نکنیدو انرژی مثبت خود را بالا نگه دارید.

 

 

دی

 

دیماهی عزیز پرنده، فندق، شمشیر، کاسه و میز در فال شما است.

نشان دهنده خبر خوش، ملاقاتهای سودمند با ثروت و فراوانی دارید. در این مسیر با دشمنانی مبارزه می کنیدو پیروز می شوید اما احتیاط کنید.

کاسه روزی شما فراوان و رو به بهبود است! و همچنین شما در یک شرکت یا مهمانی قراردادی را امضا می کنید.

 

 

بهمن

 

کمان، مربع، شانه، خط مستقیم، خرچنگ

این فال نشان دهندهاین است که فرزندی نیکو به دنیا می آورید. دارای خانه جدید با شادی و شور و عشق میشوید.

زندگی طولانی با برخی مشکلات. دوستان ناباب که سعی کنید محتاط باشیدو دوری کنید.

در مورد بداخلاقی، کینه توزی هم محتاط باشید تا آرامش داشته باشید.

 

 

اسفند

 

اسفندماهی عزیز برای شما در فنجان قهوه نشانه های گل، عبادتگاه، ساعت، شمع و پاکت افتاده است، که بیانگر این است که شما یک جوان و فرد عاشق پیشه، دوستی شفیق و پر احساس هستید.

شما نذری داشته اید و به جا نیاوریده اید آن را عملی کنید تا حمایت پروردگار و جهان به سمت شما روانه شود.

شما دارای قلبی مهربان و سرشار از عاطفه انسانی هستید. شمع نشانه ی شادی و سرور به خانه، محل کار و رابطه ی عاشقانه ی شما دارد. و آرزوی شما به زودی محقق می شود. همچنین پاکت در فال قهوه نشانه ی رسیدن یک خبر بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش است.

از این فال و پیشگویی های آن لذت ببرید.

 

 

 

فال هفتگی اوراکل یا فرشتگان

 

 

طالع بینی هفتگی تاروت، قهوه، اوراکل و احساسی هفته 3 دی

 

پیامهایی که فرشتگان به ما می دهند

فروردین
فرشته روچل Rochelle

اگر تو به حکمت درون قلبت رجوع کنی و آن را دنبال کنی به سعادت و رفاه می رسی.

اردیبهشت
فرشته بریدجت Bridgette

مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

 

خرداد
فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette

برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن.

 

تیر
ملک مقرب رافائل Raphael

من کمکت می کنم تا بیماریها، مبارزه ها و مشکلات خود و دیگران را بهبود دهی. تو همانند من یک شفا دهنده هستی.

مرداد
رشته آکاشا Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

شهریور
فرشته اپال Opal

فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

 

مهر
فرشته لیلا Leila

مدتی را به تنهایی در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت تعمق کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به بینش حقیقی برسانند.

آبان
فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

 

آدر
فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

دی
فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

بهمن
فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

اسفند
فرشته رایه Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

 

فال و طالع بینی احساسی

 

طالع بینی هفتگی تاروت، قهوه، اوراکل و احساسی هفته 3 دی

 

فروردین
عده ای (فرد یا افرادی) اعم از دوستان یا بستگان به عنوان میهمان به منزل شما می آیند. این کارت معنای دیدار با میهمانان یا دوستان را میدهد.

 

اردیبهشت

دیدار احساسی با شخصی که م‌.ح.د.ن هست شما رو خوشحال میکنه. خبر بارداری یک همخون بهت میرسه. با یک ر نام دعوا داری احتیاط کن.

 

خرداد

عصبی شدن از یک آقای متولد فصل بهار اما بخیر میگذرد. در یک آزمون کاری یا تحصیلی موفقیت دارید.

 

تیر

اگر فردی مغرور و لجباز هستید مراقب باشید حرفی به عشقتان نزنید که کار به درگیری بکشد. اگر در رابطه تان به حضور فرد سومی شک دارید این شک شما درست است ولی رقیب شما پوچ خواهد شد.

 

مرداد
شادی بسیار از دیدارهای خانوادگی، دیدارهای دوستانه یا دیدار بستگان دور یا نزدیک برای تان اتفاق می افتد.

 

شهریور
اگر منتظر برگشت عشقتان هستید در اواخر ماه یک تلفن از او دارید و دیدارتان به همین زودی اتفاق خواهد افتاد.

 

مهر
ناراحتی از یک رابطه پنهان. یک بارداری تا چند ماه آینده. از یک آقای قد کوتاه پیامی دریافت میکنید که ناراحت میشوید اما خیلی زود رفع خواهد شد.

 

آبان
به مراد قلبی خود خیلی زود دست می یابید و در ارتباط با آن اخبار مسرت بخشی به شما می رسد. این کارت رسیدن به هدف را، از نظر زمانی، مورد توجه قرار می دهد که زمان وقوع آن بسیار نزدیک است و زودتر از آنچه تصور می شود رخ می دهد.

 

آدر
چند وقته ناراحتی داری اما تغییرات کوچک داری و راه واست باز میشه / سفری اجباری / یکم صبر کن هنوز وقتش نیست.

 

دی
اگر در رابطه ای هستید اما با فرد دیگری هم گفتگوهایی دارید این کار اصلا به نفع شما نخواهد بود. احتیاط کنید. یک سورپرایز عالی در زمینه عشقی و احساسی برای شما دیده میشود.

 

بهمن
عشق شما هم دوستتان دارد. یک عشق دوطرفه دارید. بزودی یک خبر یا یک سورپرایز عالی از طرف عشق و یارتان خواهید داشت. اگر این فرد باعث ناراحتی شما شده خیلی زود از دلتان در می آورد. نگران نباشید.

 

اسفند
برای شما اتفاقی خوش در حد یک معجزه رخ خواهد داد. شاید یک تلفن که مدتهاست منتظرش هستید یا یک جواب مثبت باشد.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان