ramazan
ramazan

زنان کمر باریک چه شخصیتی دارند! شخصیت شناسی اندام های پایین

مجموعه : جالب ترین ها
زنان کمر باریک چه شخصیتی دارند! شخصیت شناسی اندام های پایین

زنان کمر باریک شخصیت متفاوتی نسبت به دیگر زنان دارند! Body personality شخصیت شناسی اندام که به صورت کاملا تحقیق شده در مقالات علمی منتشر شده اند به همین منظور شناخت این خصوصیات ارائه شده در این بخش کاملا جذاب، علمی و اثبات شده است از انتخاب و همراهی شما کاربران عزیز مجله تفریحی نازوب سپاسگزاریم.

 

زبان اندام ها در مورد شخصیت انسان به ویژه زنان کمر باریک و اندام های پایینی

تجریه و تحلیل اندام های زنانه و شخصیت آنها

 

زنان کمر باریک چه شخصیتی دارند! شخصیت شناسی اندام های پایین

 

زنان با انگشتان بلند ماجراجویی جنسی دارند:

به گزارش بخش علمی مجله نازوب، به گفته دانشمندان از دانشگاه مک مس تر، اونتاریو، هورمون تستسترون به زنان انگیزه جنسی می دهد درست مثل نقشی که انگشت بلند دارد.بنابراین ،بلندی انگشت حلقه( انگشت انگشتر ) نسبت به انگشت شاخص نشان می دهد زنان رفتارهای جنسی مردانه دارند و ممکن است در امور جنسی بی قید باشند.

تستسترون همچنین آگاهی فضایی مغز را افزایش می دهد. بنابراین داشتن انگشت بلند حلقه ممکن است نشان دهنده این باشد که زنان بهتر قادر به درک و حفظ مسیر هستند.

 

زنان چشم آبی متفکرتر هستند:

به گفته محققان دانشگاه لوئیزویل ، زنان با چشمان آبی احتمال موفقیت تحصیلی بیشتری دارند. این مساله به این دلیل است که آن ها در حال برنامه ریزی بهتر هستند با این حال، مشخص نیست چرا؟ همان دانشمندان دریافته اند افراد با چشمان قهوه ای ، واکنش های سریع تر دارند در نتیجه تعداد بیشتری از آنها ورزشکار هستند.

طبق گفته روان شناسان دانشگاه ناتینگهام ترنت ، زنانی که موهای خود را رنگ می کنند احساس اعتماد به نفس بیشتری دارند ، کم تر مهار می شوند و بیشتر از نظر جنسی هیجان زده اند.

با این حال ، مطالعات متفاوت نشان داد سبزه ها به احتمال زیاد در روابط بلند مدت هستند وتنوع طلبی کمتری دارند. از بین آن هایی که تحلیل شدند ، 20 درصد از سبزه ها در مقایسه با 13 درصد از زنان بلوند ،بیشتر رابطه ایجاد می کنند .

روان شناس تکاملی ، کاترین سالمون، ارتباط بین رنگ مو و رفتار را از دانشگاه کالیفرنیا مطالعه کرده است، به سان گفت:زنانی که موهای خود را بلوند می کنند معمولا مورد توجه مردان قرار می گیرند. آن ها در توانایی های خود اعتماد به نفس بیشتری دارند، اگرچه نتایج لزوما اعتماد به نفس را نشان نمی دهد.

 

مو قرمزها از دندانپزشکان نفرت دارند:

طبق گفته محققان کلینیک کلیولند در اوهایو،در آنها بیش از دو برابر احتمال کنسل شدن دندان پزشکی وجود دارد. چون آن ها نسبت به درد حساسیت بیشتری دارند.

مطالعه قبلی نشان داد افرادی با موهای بور، مانند بازیگر ، جسیکا ، نسبت به داروی بی حسی بیشتر مقاوم هستند و حدود 20 درصد بیشتر روی آنها اثر دارد. تصور می شود این به خاطر ژنی باشد که باعث می شود مو قرمز در حساسیت درد نقش ایفا کند.

افراد با بینی بزرگ کمتر عطسه می کنند:

افرادی که بینی بزرگ دارند حدود 7 درصد میکروب ها و آلاینده های کمتری را تنفس می کنند مثل گرده به دلیل اینکه فیلتری ، موثر هستند.دکتر رنه آنتونی، از دانشگاه آیوا، بیان کرد بینی راه درازی برای حفاظت از دهان برای چنین ذراتی دارد.

 

قد بلند بودن ریسک ابتلا به دیابت را کاهش می دهد:

طبق گفته دانشمندان دانشگاه بریستول، هر 4.3 cm طول پا، خطر ابتلا به دیابت را 19 درصد کاهش می دهد.

 

شست پا باعث می شود مردم تندتر بدوند:

براساس مطالعه ای که در مجله بیولوژی آزمایشگاهی منتشر شد، انگشتان کوتاه به افراد کمک می کنند تا با سرعت بیشتری به راه رفتن ادامه دهند . دکتر یان ، متخصص علوم انسانی در موسسه ولز، کاردیف، توضیح داد زمانی که استخوان بلندتر باشد، نیاز به کوشش برای حرکت مفاصل دارد.او افزود افرادی که انگشت های بلند دارند به احتمال زیاد آسیب می بینند، مانند تاندون ها.

 

زنان کمر باریک چه شخصیتی دارند! شخصیت شناسی اندام های پایین

 

لب های بزرگ منجر به عشق پایدار می شود:

زنان با لبهای بزرگ به احتمال قوی دارای روابط طولانی تری هستند، لب ها همچنین نشان دهنده جوانی یک زن هستند زیرا با افزایش سن وکم شدن کلاژن، لب ها نازک می شوند.

 

اندام ساعت شنی یا کمر باریک بودن باروری را بالا می برد:

زنان با کمر باریک و شانه، ران پهن راحت تر می توانند باردار وزایمان کنند. این به دلیل داشتن بالای37 درصد هورمون باروری است، و نوع پهن بودن لگن و باریک بودن کمر.  زنانی که باسن بزرگ دارند با کمرهای باریک ممکن است کودکان باهوش تری داشته باشند چون چربی مناسب برای ساختن مغز نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد.

میل جنسی خانم ها کمر باریک نسبت به کمرهای پهن بیشتر است به دلیل منحنی بودن کمر عصب های حساس تری نسبت به میل جنسی دارند. همچنین این اشخاص بسیار معتمد به نفس هستند و باید گفت کاملا مستقل و هدفمند هستند و می توانند به آسانی بر مشکلات غلبه کنند.

 

شخصیت شناسی زنان با دست های بلند تر جذاب ترند

دست های بلند میل جنسی را نشان می دهند:

به گفته محققان دانشگاه نیو ساوت ولز سیدنی ، مردان زنان با دست های بلند را جذاب تر می دانند. پروفسور رابرت بروکس ، نویسنده اصلی این کتاب، معتقد است داشتن دست های بلند برای اینکه یک زن همسر مناسبی باشد، خوب است اما ضروری نیست ؟!!!؟!

در ادامه این بخش نگاهی داریم به  دیگر شخصیت شناسی کاملا علمی از طریق اندام

سه نوع بدن:

اکتومورف

مزومورف 

  اندومورف

به این طبقه بندی، طبقه بند ی ساختمان جسمی نیز می گویند که در تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن کاربرد دارد.

بر این اساس می توان گفت که هر یک از انواع بدن ویژگی های شخصتی مربوط به خود را دارد که با دیگر انواع بدن مختلف است اندومورف اندومورف ها چاق، تپل و گرد هستند. شکم شان بخش زیادی از بدن آنان را تشکیل می دهد.

دست ها و پاهای این جنس بدن تقریبا کوتاه است. در تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن، آن ها ذاتاً آرام، شوخ طبق و در کل برون گرا هستند.

 

زنان کمر باریک چه شخصیتی دارند! شخصیت شناسی اندام های پایین

 

غذا خوردن را بسیار دوست دارند ( که البته کاملا مشخص است) و بیشتر اوقات اطرافشان شلوغ است.

مزومورف از نظر شخصیت شناسی، ویژگی شخصیتی مزومورف ها متعادل است زیرا اندازه ی استخوان ها، سیستم اعصاب و عضلات شان متعادل می باشد. اندام مزومورف ها مثل ورزش کارها و بدن ساز ها است.

تناسبی خوبی در عضلات بدنشان دیده می شود و استخوان بندی درشتی دارند. به طوری کلی باید گفت با دیدن این افراد دیگران احتمالا فکر می کنند آنان هر روز ورزش و تمرینات بدن سازی انجام می دهند در صورتی که ممکن است اصلا این گونه نباشند. مزومورف ها، تعادل روانی و انرژی بسیاری دارند.

آنان مثل بدن سازها بوده، شخصیت ماجراجویی دارند و تمرینات مشکل برایشان دشوار نیست. شخصیت کسانی که تیپ اندامی مزومورف دارند مثل اکتومورف ها خیلی حساس نیست و استعداد خوبی از خود نشان می دهند. اکتومورف این نوع بدن، عضلات کوچکتری نسبت به بقیه بدن ها (اندو مورف و مزومورف) داشته و ضعیف تر هستند.

بیشتر بدن آنها از سیستم های عصبی ایجاد شده است و به همین خاطر در تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن گفته می شود این افراد شخصیت حساسی دارند. شناخت این نوع اندام کار بسیار ساده ای است.

اکتومورف هاف استخوانی، لاغر و عضو های کشیده ای دارند. آن ها بسیار بلندتر از چیزی که هستند به نظر می آیند. عضلاتی نسبتا کوچکتر از دیگر انواع بدن می باشد و افزایش وزن برایشان بسیار دشوار است. به دلیل سیستم عصبی حساسی که دارند، اکتومورف ها معمولا درگیر مشکلات احساسی می باشند و در نتیجه تغییرات خلق و خوی بیشتری را تجربه می کنند.

نوع بدن شما کدام یک است؟ در دنیای واقعی بدن ها را نمی توان دقیقا به یکی از این سه مورد تقسیم بندی کرد. زیرا نوع بدن بسیاری از افراد بین این اندازه ها قرار می گیرند.

مثلا ممکن است شخصی کاملا اندموروف نباشد و تا حدودی تناسب اندام مزومورف ها را داشته باشد، در چنین موردی بر اساس تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن، شخصیت این فرد ممکن است ترکیبی از هر دو نوع بدن باشد. اگر شکل یک بدن به یکی از انواع گفته ی شده ی بدن نزدیک تر باشد باید توجه کنید ویژگی های شخصیتی چنین شخصی مرتبط با آن نوع بدن است که در وی مشخص تر می باشد.

 

شخصیت شناسی با 11 نشانه ی کوچک در افراد

شخصیت شناسی از روی دست خط

این دکترای روانشناسی عمومی عنوان کرد: طبق تحقیقات National Pen Company افرادی که دست خط ریزی دارند اغلب دقیق، درسخوان و خجالتی هستند در حالیکه اشخاصی که درشت می‌نویسند بیشتر برونگرا و اجتماعی هستند یا سعی در جلب توجه دیگران دارند.

شهیدی افزود: افرادی که موقع نوشتن فشار بیشتری بر قلم خود می‌آورند اشخاصی جدی بوده و آن‌هایی که به طور معمول تمایل به همدلی داشته و در مقایسه با دیگران حساس‌تر هستند فشار کمتری هنگام نوشتن بر روی قلم خود وارد می‌کنند.

اویار حسینی عنوان کرد: افرادی که نام و فامیلی خود را در امضای خود می‌نویسند یا از خطوط منحنی استفاده می‌کنند دارای انعطاف‌پذیری بیشتری در مقایسه با اشخاصی که خطوط شکسته را به کار می‌برند، هستند.

 

شخصیت شناسی از روی رنگ‌ها

این مشاور نوجوان و خانواده تاکید کرد: افرادی که بیشتر لباس‌هایی به رنگ سیاه انتخاب می‌کنند اغلب حساس، هنرمند و انسان‌هایی دقیق به جزئیات هستند. طرفداران رنگ قرمز اشخاصی کمال گرا و سخت کوش به شمار می‌آیند. علاقمندان به رنگ سبز مهربان و وفادار هستند.

اشخاصی که بیشتر رنگ سفید را بر می‌گزینند افرادی منطقی بوده و بیشتر کارهایشان را به صورت سازمان یافته و منظم انجام می‌دهند. طرفداران رنگ آبی نیز افرادی حساس، ثابت قدم و نسبت به دیگران با ملاحظه هستند.

شخصیت شناسی از روی نحوه لباس پوشیدن

اویارحسینی اظهار کرد: به طور مثال فردی که در جامعه شلوار پاره می‌پوشد، می‌تواند نشان دهنده هنجار شکنی یا گرایش وی به خودنمایی باشد. همچنین امکان خودزنی چنین شخصی در موقعیت‌های اضطرابی نیز وجود دارد.
شخصیت شناسی از روی نحوه غذا خوردن

این کارشناس ارشد مشاوره خانواده افزود: اشخاصی که هنگام خوردن خورشتی مانند قورمه سبزی تمایل به خوردن گوشت دارند، نسبت به دیگران افرادی هیجان مدارترند. همچنین آنهایی که سبزی خورشت را برای خوردن انتخاب می‌کنند، انسان‌هایی آرام‌ترند.

شخصیت شناسی از روی جویدن ناخن‌ها

شهیدی تصریح کرد: حالات اضطرابی مثل ناخن جویدن یا رفتار‌های تکراری متمرکز بر بدن مسائل زیادی را درباره شخصیت شما بازگو می‌کند. واکنش شما نسبت به موقعیت‌ها، با کشیدن موها، جویدن ناخن‌ها یا خاراندن پوست می‌تواند نشان دهنده بی صبری، ناامیدی، خستگی یا نارضایتی باشد.

وی اظهار کرد: در تحقیقی ثابت شده است که افرادی که ناخن خود را می‌جوند دارای شخصیت کمال گرا، عصبی و هیجان زده هستند.

شخصیت شناسی از روی کفش

این دکترای روانشناسی عمومی بیان کرد: بنا به گفته اِمری گلیس از دانشگاه کانزاس تنها با ارزیابی رنگ، سبک، قیمت و شرایط کفش فرد قادر است تا ۹۰ درصد به جنبه‌های شخصیتی صاحب آن پی ببرد، کفش‌ها می‌توانند نشان دهنده وابستگی سیاسی، جنسیت (منظور روحیه افراد است مانند زنی که روحیه مردانه دارد) یا حتی سن فرد باشد.

 

زنان کمر باریک چه شخصیتی دارند! شخصیت شناسی اندام های پایین

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم

شهیدی افزود: چشم‌های فرد می‌تواند گویای ویژگی‌های درونی فرد باشد. چشم‌ها نشان دهنده افکار و احساسات فرد هستند. طبق تحقیقات صورت گرفته افراد با چشمان آبی در مقایسه با اشخاصی که چشمان تیره‌تر دارند کمتر به دل مردم می‌نشینند.

وی گفت: افرادی که در هنگام رویارویی با شما کمتر تماس چشمی برقرار می‌کنند کمبود اعتماد بنفس داشته و اراده آن‌ها نسبت به دیگران ضعیف است.

شخصیت شناسی از روی وقت شناسی

اینکه چقدر دیر یا زود به قرار ملاقات یا جلسه کاری می‌رویم برداشت منفی یا مثبت از شخصیت فرد در ذهن دیگران باقی می‌گذارد. دیر آماده شدن برای یک قرار مهم از شما یک برداشت منفی به جا می‌گذارد در حالیکه زود حاضر شدن سر قرار ملاقات، شما را فردی با ملاحظه نسبت به وقت دیگران و از نظر ذهنی شخصی منظم و خود انگیخته معرفی می‌کند.

شخصیت شناسی از روی نحوه‌ی دست دادن

شهیدی عنوان کرد: آن دسته از افرادی که قوی و محکم دست می‌دهند، دارای اعتماد به نفس و شخصیتی قوی و مطمئن هستند. از سوی دیگر این گونه اشخاص برونگرا هستند و به راحتی احساساتشان را نشان می‌دهند. همچنین آن‌ها تمایلی به آرام بودن نیز ندارند.

وی درباره‌ افرادی که در هنگام دست دادن ضعیف دست می‌دهند و سریع دست خود را می‌کشند، افزود: این گروه از اشخاص اعتماد به نفس ضعیفی داشته و در تمام امور زندگی تمایل دارند که راهی آسان را پیدا کنند.

شهیدی یادآور شد: دست دادن به تنهایی می‌تواند نشان دهد که شخص، فردی سرد و کناره گیر است یا این که قصد دارد با شما دوستی صمیمانه برقرار کند.

شخصیت شناسی از روی چهره

ظاهر چهره افراد نیز می‌تواند معرفی کننده شخصیت آن‌ها باشد. اشخاصی که خودخوری می‌کنند اغلب لاغر بوده و افرادی که خوش مشرب و اجتماعی هستند به طور معمول چاق هستند.
شخصیت شناسی از روی مدل آرایش

برخی از افراد روی لب یا دندان خود نگین می‌گذارند که با این کار سعی در جلب توجه دیگران دارند. این گونه اشخاص اغلب دارای شخصیت نمایشی هستند.

وی تصریح کرد: اشخاصی که دارای شخصیت خودشیفته هستند به طور معمول آرایش ملایم تری نسبت به سایرین دارند.

اویارحسینی یادآور شد: زبان بدن، نوع لباس پوشیدن و سایر موارد ذکر شده تنها تا ۷۰ درصد می‌تواند گویای شخصیت فرد باشد؛ بنابراین برای شناخت کامل شخصیت و ویژگی‌های فردی انجام مصاحبه بالینی و گرفتن شرح حال از شخص، ضروری است.

 

تصاویر دختر کمرباریک بازیگر فیلم های پورن در ایران !

جراحی عجیب کمرباریک ترین زن دنیا برای زیباتر شدن (عکس)

قمار پرده بکارت دختری زیبا توسط پدرش + عکس/ شرط بندی بکارت!

کمر باریک شدن در 10 دقیقه + کلیپ و آموزش تصویری

کمر باریک ترین دختر جهان | کوچکترین سایز کمر در جهان

 

What character do thin-backed women have? Characterization of lower limbs

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان