ramazan
ramazan

فال و طالع بینی بیوریتم هفته اول دی ماه

فال و طالع بینی بیوریتم هفته اول دی ماه

فال و طالع بینی بیوریتم ماه های تولد دی ماه

 

بیوریتم و شناخت گنج درون ما یکی از کاملترین علم های شناخت روحی و روانی انسان است که در بخش های قبلی به طور مفصل با بیوریتم آشنا شدید. می توانید برای دسترسی سریع تر روی این کلمه کلیک کنید (بیوریتم) و با این علم بسیار جالب و خواندنی آشنا شوید.

 

دوستان گلم همانطور که می دانید حدود 7 میلیارد نفر جمعیت در جهان وجود دارد و از این رو تقریباً 500 میلیون برای هر علامت وجود دارد. بنابراین، این پیش‌بینی‌ها، فقط بر اساس کلیت ماه تولد شماست.

پیش‌بینی مناسب شما تنها پس از مطالعه قرارگیری تمامی 9 راس سیاره در نمودار، لگنای شما، نمودارهای ناومسا و غیره وارگا و داسا انجام می‌شود.

از این رو، قبل از اتخاذ هر تصمیم مهمی، توصیه می شود با یک ستاره شناس خوب با جزئیات تولد خود برای پیش بینی دقیق شخصی مشورت کنید.

از همراهی شما با بخش های اختصاصی فال و طالع بینی پورتال جامع ناز وب خرسندیم.

 

پیش گویی با بیوریتم

 

بیوریتم فروردین

حرفه و امور مالی: در محل کارتان ممکن است مجبور شوید کارهایی کمتر از سطح و منزلت فعلی خود انجام دهید. مافوق و رقبای شما علیه شما خواهند بود.

از درگیر شدن در هر نوع مشاجره یا مشاجره با دشمنان خود بپرهیزید زیرا بازنده خواهید بود. اطمینان حاصل کنید که از هزینه‌های غیرضروری و سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز اجتناب کنید، زیرا این دوره زیان‌دهی است.

ازدواج و روابط: روابط با خانواده همسرتان تیره خواهد شد و حمایت همسرتان را نخواهید داشت. سعادت زناشویی در صندلی عقب خواهد نشست. روابط با دوستان و اقوام نیز صمیمانه نخواهد بود و زندگی اجتماعی کسل کننده خواهد بود.

سلامتی: برای سلامتی نیز ماه بدی است. ممکن است دچار اختلال روده و معده، توده ها و خون شوید. ترس بی مورد از مرگ و افکار خودکشی باعث نگرانی و اضطراب می شود.

با احتیاط رانندگی کنید و مراقب قدم زدن خود روی پله ها باشید زیرا دوره تصادف است. از ورزش و تمام فعالیت هایی که خطرات جسمی دارند خودداری کنید.

سفر: در این ماه از سفر خودداری کنید زیرا باعث نگرانی و آسیب می شود.

 

بیوریتم اردیبهشت

حرفه و امور مالی: روسا و کارفرمایان شما از کار شما راضی نخواهند بود و با سرزنش و تحقیر مواجه خواهید شد. ممکن است اتهامات نادرستی علیه شما وجود داشته باشد. در این مدت از هر موقعیت دشواری اجتناب کنید.

از نظر مالی این دوره برای شما بد است. از حدس و گمان خودداری کنید زیرا باعث ضرر می شود. بازیابی بدهی های معوق برای شما دشوار خواهد بود، بنابراین از هزینه های غیر ضروری و هزینه های بیهوده خودداری کنید.
ازدواج و روابط: درگیری هایی با پدر یا معلمان یا مرشد شما پیش خواهد آمد. بی جهت سرزنش خواهید شد و آرامش روانی به وجود نمی آید. با همسر و اعضای خانواده تان سوء تفاهم و تضاد عقاید پیش خواهد آمد. با این حال، دوره خوبی برای پوجاها، فعالیت های خیریه و مذهبی و غیره است، زیرا این فعالیت ها موفق خواهند بود.
سلامت: از تحمیل فشار فیزیکی خودداری کنید زیرا مستعد درد در ناحیه لگن، زانو و ستون فقرات خواهید بود. شما احساس خستگی و افسردگی ذهنی خواهید کرد.
سفر: سفر مهم است اما زیاده روی نکنید.

 

بیوریتم خرداد

حرفه و امور مالی: کار شما نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. شما به راحتی بر موانع غلبه خواهید کرد و بر دشمنان و رقبای خود پیروز خواهید شد. شما پروژه های ناتمام را تکمیل خواهید کرد و پروژه های جدیدی را آغاز خواهید کرد و از مافوق خود قدردانی خواهید کرد.

از نظر مالی ماه بسیار خوبی است و از طریق سرمایه گذاری و سفته بازی سود خواهید برد.
ازدواج و روابط: روابط با همسر و خانواده شاد و لذت بخش خواهد بود. صلح و هماهنگی در خانه حاکم خواهد شد. از راحتی و روابط اجتماعی خوبی برخوردار خواهید شد. این ماه بسیار خوبی برای شبکه سازی و بهبود تماس های اجتماعی شماست.
سلامتی: با موفقیت و شادی همه جانبه، سلامت روحی و جسمی شما بسیار خوب خواهد بود. بدون استرس و اضطراب از زندگی در این ماه لذت خواهید برد.
سفر: سفرها نتایج دلخواه را به همراه خواهند داشت و از سفر خود لذت خواهید برد.

 

بیوریتم تیر

حرفه و امور مالی: مافوق شما از کار شما راضی نخواهند بود و ممکن است با توهین یا آبروریزی مواجه شوید. دشمنان و رقبای شما دست بالا را خواهند داشت و موانعی در مسیر شما ایجاد خواهند کرد. زمان آزاردهنده در محل کار و کاهش آرامش روانی وجود خواهد داشت. از مشاجره با سالمندان خود اجتناب کنید.
ازدواج و روابط: روابط با اعضای خانواده به خصوص با فرزندان تا حدودی تیره و تار خواهد شد و باعث تشویش روحی می شود. از نظر اجتماعی دوره از دست دادن احترام و حسن نیت است. احترام و کرامت در این ماه برای شما اهمیت بیشتری خواهد داشت.
سلامت: ترس ها و اضطراب های بی مورد روی شما تأثیر می گذارد. در خلق و خوی خود بی قرار و بی ثبات خواهید بود. بیماران قلبی باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند. بیشتر مراقب سلامت کودکان خود باشید.
سفر: سفرها خسته کننده و ناراحت کننده خواهند بود.
سعی کنید در این مدت سفر نداشته باشید یا با ارتعاشات مثبت رویدادهای زمان را به تسخیر ذهن خود در آورید تا بتوانید از سفرهای کاری یا تفریحی لذت ببرید!

 

بیوریتم مرداد

حرفه و امور مالی: تصویر و وضعیت شما در محل کار احتمالا رو به بهبود می رود. سعی کنید محیط کارتان را با همکارانتان صمیمی تر کنید.

فشار کاری بالا شما را نباید خسته کند سعی کنید با برنامه ریزی بهتر بیشتر استراحت کنید. از نظر پولی دوره نوسان مالی دارید اما اصلا نگران نباشید شما همیشه پیشاپیش برایتان موج پول و ثروت در راه است. تنها از معاملات ملکی فعلا خودداری کنید.

ازدواج و روابط: آسایش خانگی در این ماه بسیار عالی خواهد بود. عشق بین شما و فرد مورد علاقه تان بسیار احساسی و رمانتیک خواهد بود.
سلامت: از نظر سلامتی شاید دچار درد قفسه سینه و تنفس باشید با مراقبت بهبودی پیدا خواهید کرد.
سفر: در حال حاضر سفرها به ثمر نمی رسند و با موانعی روبرو خواهید شد. اما پس از مدت کوتاهی سفر برای شما بسیار خوشایند است.

 

بیوریتم شهریور

حرفه و امور مالی: این گذر از خورشید باعث افزایش مثبت در زندگی حرفه ای شما می شود. مقامات بالاتر شما مطلوب خواهند بود. با افزایش شناخت و تمجید از سوی کارفرمایان یا مقامات خود در حرفه خود پیشرفت خواهید کرد.

به راحتی بر مشکلات غلبه خواهید کرد و کار به ثمر خواهد رسید. دشمنان و رقبای شما در صندلی عقب خواهند نشست. اگر می خواهید برای ارتقا یا افزایش درخواست تجدید نظر کنید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

جریان پول خوب خواهد بود و در صورت نیاز به راحتی خواهد آمد.
ازدواج و روابط: ماه بسیار خوبی برای لذت بردن از زندگی است زیرا از نگرانی های شغلی و مالی خلاص خواهید شد. این زمان صلح و هماهنگی است. در کنار خانواده و دوستان لذت خواهید برد و محبوب و مورد احترام خواهید بود. ممکن است موقعیت مهم یا افتخاری کسب کنید. روابط با همسر و فرزندان خوب خواهد بود.
سلامت: آرامش روحی و آمادگی جسمانی سلامتی را تضمین می کند و در این ماه شاداب و پرشور خواهید بود.
سفر: سفرها خوب، راحت و به ثمر می رسند.

 

بیوریتم مهر

حرفه و امور مالی: پول بسیار بالا خواهد بود زیرا این دوره تنگنای مالی است. سود و ثروت اثرات نامطلوبی خواهد داشت – به ویژه برای افرادی که در تجارت و تجارت مرتبط با امور مالی فعالیت می کنند. از سرمایه گذاری های پرخطر خودداری کنید و بهتر است از بازار سهام اجتناب کنید. در محل کار مراقب زبان خود باشید و لجبازی نکنید. وام نگیرید و ندهید.
ازدواج و روابط: تحریک پذیری و زبان خود را کنترل کنید. روابط با خانواده همسرتان تیره خواهد شد و ممکن است بین شما و همسرتان اصطکاک ایجاد کند. زندگی اجتماعی شما نیز در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. هارمونی زناشویی نیز نامطلوب خواهد بود. به طور کلی روابط با اعضای خانواده شما خوب نخواهد بود.
سلامت: عدم تمرکز، سوء ظن و ترس های بی مورد از فریب خوردن و ناراحتی عمومی شما را دچار اضطراب و تنش های روحی می کند. سردرد و مشکلات چشمی چیزی است که باید مراقب آن باشید.
سفر: زمان خوبی برای سفر نیست. اگر سفر اجتناب ناپذیر است، مراقب پول و وسایل خود باشید زیرا احتمال گم شدن یا سرقت وجود دارد.

 

بیوریتم آبان

حرفه و امور مالی: روابط با مافوق شما خراب می شود. در محل کار شما مشکلاتی وجود خواهد داشت و امکان تغییر موقت در محل وجود دارد. شما باید مراقب رفتارها و گفته های خود باشید زیرا ممکن است در محل کار شهرت بدی پیدا کنید. شما باید تلاش بیشتری برای تکمیل وظایف خود انجام دهید زیرا همه چیز به آرامی پیش نخواهد رفت. پول به موقع نمی آید.

ازدواج و روابط: عصبانیت و عصبانیت خود را کنترل کنید زیرا دوره اختلاف و درگیری با همسرتان است و ممکن است زندگی زناشویی شما را تحت تاثیر قرار دهد. از مشاجره و جدال با اعضای خانواده و دوستان خودداری کنید و مطمئن شوید که خوب استراحت می کنید تا تحریک پذیری و تنش های ذهنی به حداقل برسد. صلح و هماهنگی در این ماه برتر خواهد بود.

سلامت: خسته و تحریک پذیر خواهید بود. سلامتی شما نیاز به توجه بیشتری دارد و شما مستعد مشکلات معده، تحریک پذیری و عفونت در چشم خواهید شد. بیماران قلبی و BP باید مراقبت بیشتری داشته باشند. این یک زمان مستعد تصادف است و از این رو باید از فعالیت های فیزیکی پرخطر خودداری کنید.

سفر: ممکن است سفرهای غیر ضروری انجام دهید و به نتیجه دلخواه نرسید.

 

بیوریتم آذر

حرفه و امور مالی: روزهای سختی را با روسای خود خواهید داشت. تلاش و کوشش شما در این زمان به نتیجه مطلوب شما نمی رسد. از کار شما قدردانی نخواهد شد و ممکن است مسئولیت های کمتر یا دستمزد کمتری به شما داده شود.

در این دوره بیشتر مراقب امور مالی خود باشید و از خریدهای بی رویه و اسراف خودداری کنید. از همه سرمایه گذاری های پرخطر خودداری کنید زیرا این دوره زیان است.
ازدواج و روابط: در این دوران آب و هوای ناخوشایندی در خانه به شما می دهد. از مشاجره با همسر و دوستان خودداری کنید. زندگی زناشویی شاد نخواهد بود. کمبود خواب و تحریک پذیری بر آرامش و هماهنگی خانه تأثیر می گذارد. زندگی اجتماعی کسل کننده خواهد بود.
سلامت: مراقب سلامتی خود باشید و به خصوص خوب بخوابید و استراحت کنید. مراقب تب، ناراحتی معده و ناراحتی چشم باشید.
مسافرت رفتن: ممکن است چند سفر طولانی وجود داشته باشد اما انتظار نتایج خوبی نداشته باشید. از بازی‌ها و فعالیت‌هایی که خطرات فیزیکی دارند خودداری کنید. زمان خوبی برای زیارت است.

بیوریتم دی

حرفه و امور مالی: استانداردهای خود را در محل کار بالا می برید و مزایای غیرمنتظره ای از روسای خود دریافت می کنید. این گذر خورشید برای سودهای پولی بسیار عالی است. بنابراین اگر می خواهید برای افزایش یا ارتقا به رئیس خود مراجعه کنید، این ماه بسیار مطلوب است. پول به موقع خواهد آمد و سرمایه گذاری نتایج عالی به همراه خواهد داشت و از وضعیت اقتصادی و اجتماعی بهتری برخوردار خواهید شد.
ازدواج و روابط: این یک دوره بسیار شاد و پربار برای شما و خانواده تان است. در این مدت شادی، غذای خوب و شیرینی در خانه خواهد بود و اوقات خوشی را در کنار همسر و فرزندان خواهید داشت. شما از اعتبار و احترام خوبی در محله خود برخوردار خواهید شد. ماه بسیار خوبی برای مهمانی و لذت بردن از زندگی است.
سلامت: سلامتی بدون هیچ مشکلی سالم خواهد بود.
سفر: سفرهای حرفه ای و شخصی موفقیت آمیز و لذت بخش خواهند بود.

بیوریتم بهمن

حرفه و امور مالی: خورشید در این ماه بسیار مطلوب خواهد بود و نتایج عالی به شما خواهد داد. پیشرفت کار بسیار عالی خواهد بود و سالمندان شما از زحمات شما قدردانی می کنند و ارج می نهند. ترفیع، افزایش یا فرصت های بهتر در این ماه در دسترس است. پیشرفت و موفقیت در تمام تلاش های شما وجود خواهد داشت. از نظر مالی نیز دوره بسیار پرباری است و شما می توانید از سه ماهه های غیرمنتظره سودهایی را انتظار داشته باشید.
ازدواج و روابط: روابط شما با همسر و اعضای خانواده بسیار خوب خواهد بود. از نظر اجتماعی از موقعیت قابل احترام تری برخوردار خواهید شد. از سوی حلقه دوستان و نزدیکان شما احترام و احترام وجود خواهد داشت. زمان بسیار خوبی برای به دست آوردن طلا، جواهرات، زمین و وسایل نقلیه است. شما از یک زندگی اجتماعی خوب لذت خواهید برد و آشنایی های پربار جدیدی – به خصوص با جنس مخالف- خواهید داشت.
سلامت: سلامتی شما در این ماه عالی خواهد بود. سفر: سفرها به شما نتایج دلخواه و شادی می دهد.

 

بیوریتم اسفند

حرفه و امور مالی: روسا و کارفرمایان شما از کار شما راضی خواهند بود و با تقدیر و تشکر مواجه خواهید شد. فقط سعی کنید در مدت این هفته از هر موقعیت دشواری اجتناب کنید. از نظر مالی این دوره برای شما بسیار خوب است. از حدس و گمان خودداری کنید زیرا باعث ضرر می شود.
ازدواج و روابط: دوره خوبی برای پوجاها، امور خیریه و مذهبی و غیره است، زیرا این فعالیت ها موفق خواهند بود.در امور خانه و روابط احساسی کمتر نرم تر باشید.
سلامتی: با ورزش و اختصاص به حرکات فیزیکی سلامتی و شادابی شما دوچندان می شود..
سفر: سفر مهم است اما زیاده روی نکنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان