تعبیر خواب خیانت/ یه خانمی اومد تو حمام ما

مجموعه : تعبیر خواب
تعبیر خواب خیانت/ یه خانمی اومد تو حمام ما

تعبیر خواب خیانت

 

خیانت به معنی دشمنی یا حق کسی را ضایع کردن که کلمه ی خیانت بیشتر در امور زناشویی و زندگی زوجین به کار می رود و رخ می دهد.

برخی از خانم ها یا آقایان با حساس و وسواس بودن نسبت به طرف مقابلشان بی دلیل به شک می افتند و افکار آنها روحشان را هنگام خواب راحت نمی گذارد.

 

جدای از این دسته افراد اگر با اطمینان خاطر از شریک زندگی تان خواب خیانت دیدین می تواند تعبیر درستی داشته باشد. در غیر اینصورت منبای این خوابها افکار و آشفتگی های روزمره ی شماست.

 

تعبیر خواب خیانت/ یه خانمی اومد تو حمام ما

 

تعبیر خواب خیانت

معنی خواب خیانت از نظر محمد بن سیرین

 

محمد بن سیرین از بزرگ‌ترین معبران باستانی است که می‌گوید: اگر زنی در خواب ببیند که شوهرش به او خیانت کرده و با فرد دیگری ازدواج کرده است، به این معنی است که روزی و نعمت برای او زیاد می‌شود.

اگر مرد ثروتمندی در خواب ببیند که به همسرش خیانت می‌کند، به این معنی است که او در عالم بیداری دچار فقر و مرتکب زنا می‌شود.

در صورتی که فردی در خواب ببیند که دوستانش به او خیانت می‌کنند، به این معنی است که در میان آن‌ها نفرتی شکل می‌گیرد.

 

معنی‌ خواب خیانت از نظر جابر مغربی

 

جابر مغربی از دیگر معبران باستانی است که می‌گوید: اگر مردی در خواب ببیند که زنش در میان مردم بیگانه و ناشناس در حال فساد کردن می‌باشد، به این معنی است که به بیننده خواب سود و منفعت خواهد رسید.

 

تعبیر خواب خیانت از نظر امام صادق (ع)

 

اگر زنی در خواب ببیند که به همسرش خیانت می‌کند و یا مردی در خواب ببیند که زنش به او خیانت کرده است، به این معنی است که به بیننده خواب خیر و برکتی می‌رسد.

 

تعبیر خواب خیانت به روش یونگ

 

یونگ یکی از بزرگ‌ترین نظریه پردازان علم روانشناسی است، که مطالعات زیادی در زمینه رویا و تعبیر آن انجام داد.

 

تعبیر خواب خیانت/ یه خانمی اومد تو حمام ما

 

خیانت کردن به دیگری

 

اگر فردی در خواب ببیند که به شخص دیگری خیانت می‌کند، به این معنی است که او در زندگی خود نگران است. در مشکلات و زندگی روزمره خود غرق شده است و راهی برای خوشحال بودن پیدا نمی‌کند.

 

خیانت دیدن در خواب

 

اگر فردی در خواب ببیند که به او خیانت می‌شود، به این معنی است که شاید بهتر باشد بیننده خواب در مورد رابطه‌ای که دارد بیشتر فکر کند.

در تعابیر دیگر خیانت نامزد و یا همسر در خواب، به این معنی است که بیننده خواب از نظر عاطفی بسیار به شریک عاطفی خود وابسته می‌باشد.

 

خیانت کردن یک زن متاهل

 

اگر زن متاهلی در خواب ببیند که به همسرش خیانت می‌کند، به این معنی است که بخاطر برخی عوامل منفی، عزت و احترامی که پیش همسر داشته است را از دست می‌دهد.

 

خواب اقرار کردن به خیانت

 

اگر فردی در خواب به خیانت اقرار کند، به این معنی است که شرایط فعلی زندگی، او را راضی نمی‌کند و او باید با انجام اقداماتی، خود را برای تجربه تغییرات جدید در زندگی آماده کند.

 

مقاومت در برابر خیانت

 

ممکن است برخی از افراد خواب مقاومت در برابر خیانت را ببینند. مقاومت در برابر وسوسه‌های خیانت در خواب، به این معنی است که بیننده خواب رابطه عاشقانه‌ای را با همسرش تجربه می‌کند.

 

خیانت کردن با یک فاحشه

 

اگر فردی در خواب ببیند که با یک فاحشه به همسرش خیانت می‌کند، به این معنی است که اطرافیانش او را جدی نمی‌گیرند و رفتارها و تصمیمات او را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

 

خیانت همسر با مادرتان

 

دیدن تصویر خیانت همسر با مادر در خواب، می‌تواند به این موضوع اشاره داشته باشد که بیننده خواب می‌ترسد آن دو شخص چیزی را از او پنهان کنند.

 

تعبیر خواب خیانت به روش آنلی بیتون

 

آنلی بیتون می‌گوید: اگر مردی در خواب ببیند که به همسر اول خود خیانت کرده و با زن دیگری ازدواج کرده است، به این معنی است که او از چیزی در زندگی ترس دارد.

 

اگر زنی در خواب ببیند که همسرش او را ترک کرده و خیانت می کند، به این معنی است که میان او و همسرش کدورتی نه چندان دائمی ایجاد می‌شود.

 

دیدن خواب داشتن دو شوهر در خواب به این معنی است که بیننده خواب دست به کاری می‌زند که رسوایی به بار می‌آورد.

 

تعبیر خواب خیانت بر اساس کتاب سرزمین رویاها

 

در کتاب سرزمین رویاها نیز برای خواب خیانت تعابیری ارائه شده است. مطابق با تعبیر خواب خیانت بر اساس کتاب سرزمین رویاها،

در صورتی که فردی در خواب ببیند که نامزد و یا همسرش فرد دیگری را در آغوش کشیده است و به او خیانت می‌کند، به این معنی است که بیننده خواب دچار تنهایی و گرفتاری خواهد شد.

 

اگر زنی در خواب ببیند که در حال خیانت کردن به شوهرش می‌باشد، خواب او به این معنی است که احتمال دارد او در زندگی واقعی حامله باشد.

 

 

تعبیر خواب زنی درحمام ما

 

تعبیر خواب خیانت/ یه خانمی اومد تو حمام ما

 

روایت خواب یک کاربر:

نزدیک صبح و طلوع افتاب خواب دیدم وقتی به خانه آمدم صدای دوش حمام می آید. دیدم یک زن غیر از همسر خودم در حمام است. این زن یکی از آشنایان بود در خواب.

گفتم اینجا چکار میکنی و چرا اینجا حمام می کنی؟ جوابی نداد.

حوله اش را پوشید و به همان حالت نیمه عریان با حوله از حمام آمد بیرون. کمی دقت کردم دیدم گوشت پاهای او پیدا و آویزان است. اما خونی ندارد.

از ترس از خواب بیدار شدم لطفا تعبیر این خواب را بگویید.

دوست گرامی تعبیر خواب شما این گونه است که اولا خواب های هنگام صبح و نماز صبح تعبیری ندارد اما با توجه به تعبیر خواب در ایام ماه تعبیر خواب شما این است که هشدار می دهد که مراقب باشید فریب زنی را نخورید که باعث آبرو ریزی شما شود و به دردسرتان بیندازد.

حمام کردن در خواب خوب است اما وقتی زنی را که نمی شناسید با بدنی نیمه عریان و پیدا بودن گوشت بدن او هشداری است که حتما باید مراقب باشید تا در مسیز آشنایی با زنی نیوفتید که برایتان دردسر ساز شود.

 

امیدوارم از این پس خوابهای زیبا و رنگی رنگی ببینید.

 

مطالب مرتبط

 

تعبیر خواب زن عریان و لخت بودن

نشانه خیانت مجازی چیست و چگونه با خیانت مجازی همسر برخورد کنیم

بازیگران و ستاره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند+ تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان