فال و پیشگویی نوسترآداموس و تاروت نیمه اول مردادماه

فال و پیشگویی نوسترآداموس و تاروت نیمه اول مردادماه

فال و طالع بینی تاروت برای متولدین 12 ماه سال و پیشگویی های نوسترآداموس

 

عزیزان این بخش تنها جنبه سرگرمی دارد و برای بالا بردن سطح انرژی مثبت گردآوری شده است. به نکات منفی اصلا توجه نکنید.

یادبگیرید که خوشبختی و موفقیت ما زاییده ی ذهن و افکار ماست.

 

 

تاروت فروردین

 

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.
این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

 

تاروت اردیبهشت

 

 

کارت دیو

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.

در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود.

دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

 

تاروت خرداد

 

کارت 5 سکه

 

 

پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد.

حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟!

این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

 

 

تاروت تیر

 

کارت هفت چوبدست

نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت.

اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

 

تاروت مرداد

 

کارت بانوی سکه

 

این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید.

حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید.

اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.

اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

 

 

تاروت شهریور

کارت شش سکه

 

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.
نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

 

تاروت مهر

 

کارت هفت جام

حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید.

این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

 

تاروت آبان

 

کارت دو جام

 

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.
اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.
نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

 

تاروت آذر

 

کارت هشت جام

 

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند.

 

هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

 

تاروت دی

 

کارت نه چوبدست

 

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.

انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد.

دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.
از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

 

 

تاروت بهمن

 

کارت نوباوه چوبدست

 

ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید.

نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است. اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است.

در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

 

 

تاروت اسفند

 

کارت نوباوه سکه

 

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند.

شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

 

پیشگویی هفتگی نوسترآداموس

 

 

فروردین

این هفته پیشنهادهای زیادی دریافت می کنید و برای انتخاب مناسب ترین آنها کمی گیج میشوید. تغییراتی در پیش دارید که برای آینده شما بسیار خوب است.

اردیبهشت

احتمالا این هفته کمی تنش برایتان وجود دارد. شما نباید تا رسیدن به خط پایان تسلیم شوید. برد یا باخت مهم نیست باید قوی شوید و خیلی چیزهای دیگر را یاد بگیرید.

 

خرداد

این هفته همکاری و تلاش های تیمی برای شما بهتر خواهد بود چرا که به تنهایی از پس آنها بر نمی آیید. پس کار تیمی را ترجیح دهید تا به موفقیت برسید.

تیر

این هفته تمرکز خودتان را برای هماهنگ کردن مسائل زندگی بالا ببرید و روی کاری که برایتان مهم است تمرکز کنید. تا دچار سردرگمی نشوید.

 

 

مرداد

این هفته یک سورپرایز در انتظار شماست. باید با دیگران ارتباط داشته باشید و سعی کنید احساسات خود را تخلیه کنید.

 

شهریور

این هفته برای مشکلات و کارهای عقب افتاده خودتان را اذیت نکنید. با کمی صبوری به طور کامل حل می شوند.

 

مهر

این هفته را پرقدرت و با انرژی به دنبال چیزی که می خواهید بروید سرزنده باشید تا اتفاقات شیرین را جذب کنید.

 

 

آبان

از افراد منفی دوری کنید آنها افکار منفی را در ذهن شما جای میدهند و سعی کنید بیشتر وقتتان را با خانواده سپری کنید.

آذر

در این هفته از ارتباط با یک دوست قدیمی لذت می برید بهتر است فعلا هیچ کار جدیدی راشروع نکنید تا در زمان مناسب آن را انجام دهید.

 

 

دی

این هفته سعی کنید از بجث و جدال دوری کنید. شما می توانید در چند سطح همزمان فکر کنید و تصمیم درستی بگیرید پس بدون بحث روی کارتان تمرکز کنید.

 

بهمن

این هفته می توانید بخشی از دارایی و غذایتان را به نیازمندان ببخشید و این کار شما باعث می شود چندین برابر از کائنات و جهان هستی جواب بگیرید. مراقب سلامتی، غذای سالم وبهداشت فردی خودتان باشید.

 

 

اسفند

شما نیاز دارید که درک شوید و برنامه ها و آرزوهای شما بلند پروازانه است. با این و جود به بیشتر رویاهایتان دست پیدا می کنید.

 

گروه سرگرمی مجله نازوب

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان