کشتار در زندان لاکان رشت+ دیگر خبرهای داغ هفته

کشتار در زندان لاکان رشت+ دیگر خبرهای داغ هفته

کشتار در زندان لاکان رشت

قتل جنجالی سمیرا بدست یک مامور

بلعیده شدن دختر جوان در آپارتمان!

جزئیات هک شدن صدا و سیما

 

مروری بر داغ ترین خبرهای هفته گذشته مهر 1401

 

 

کشتار در زندان لاکان رشت

به گزارش نازوب، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اعلام این خبر افزود:

 

کشتار در زندان لاکان رشت+ دیگر خبرهای داغ هفته

 

تعدادی از زندانیان بند 8 زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد ، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

‌وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تاسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند اظهار داشت:

 

در پی این واقعه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.

 

دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد:

 

کشتار در زندان لاکان رشت+ دیگر خبرهای داغ هفته

 

متاسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تاسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی در پایان افزود: در حال حاضر با تلاش مامورین و مسئولین زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت های روزمره زندانیان ادامه دارد.

 

کشتار در زندان لاکان رشت+ دیگر خبرهای داغ هفته

 

تعداد کشته ها و زخمی ها همچنین علت اصلی درگیری ها و کشتار در این زندان در بخش خبرهای بعدی اعلام می شود.

 

 

جزئیات قتل جنجالی سمیرا بدست یک مامور

 

کشتار در زندان لاکان رشت+ دیگر خبرهای داغ هفته

 

روز گذشته مردم قلعه گنج روز پر التهابی را سپری کردند.همه جا حرف از زن جوانی به نام سمیرا بود که به دست یک مامور پلیس درست وسط خیابان و مقابل چشمان فرزندش با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسید.

اما همه ماجرا به این جنایت هولناک ختم نشد و انگار دومینوی اتفاقات بد روی ریل حرکت قرار داشت: قتل سمیرا، حمله خانواده اش به کلانتری و تیر خوردن برادرش، اقدام به خودکشی مادرش و سکته پدرش!

 

قتل زن جوان اهل قلعه گنج به دست یک مامور پلیس

 

دو سال قبل بود که سمیرای 26 ساله به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشت، اقدام به جدایی از او کرد.در جریان پرونده طلاق با یک مامور پلیس برخورد کرد که این مامور به سمیرا قول داده بود در گرفتن طلاق به او کمک کند.

 

حالا 2 سال گذشته بود و سمیرا از بلاتکلیفی خسته شده بود، دادخواست طلاقش هم به نتیجه نمی رسید.

کلافگی سمیرا باعث شد که او صبح روز حادثه مستاصل و درمانده سراغ همان ماموری برود که به او قول مساعدت داده بود.وقتی وارد محل کار این مامور شد از کوره در رفت و شروع به بد و بیراه گفتن کرد.

 

سمیرا با ناراحتی و عصبانیت از آن محل خارج شد و با خودرویی که از آژانس کرایه کرده بود به سمت خانه پدری اش حرکت کرد.

 

در همان لحظه مامور پلیس که از رفتار او عصبانی شده بود با خودرویی دیگر اقدام به تعقیبش کرد و بالاخره در یکی از خیابان های قلعه گنج جلوی خودرو را گرفت و آن را متوقف کرد.

 

 

سپس از سمیرا خواست که از خودرو پیاده شود.زن جوان که کلت کمری را در دست مامور می دید وحشت کرده بود و از پیاده شدن امتناع می کرد.

 

یکدفعه مامور اسلحه را با سمت سمیرا نشانه رفت و در مقابل چشمان فرزندش چند گلوله به او شلیک کرد.سمیرا غرق در خون شده بود و صدای فریادهای کودک خردسالش خیابان را پر کرد.

 

ضارب بعد از این جنایت پا به فرار گذاشت و راننده آژانس زن جوان را به بیمارستان منتقل کرد.اما دیگر فایده ای نداشت و او جان باخته بود.

 

حمله خانواده سمیرا به کلانتری قلعه گنج

 

 

خبر که به گوش خانواده سمیرا رسید از شدت خشم راهی کلانتری شدند و شیشه های آنجا را شکستند.برادر سمیرا مورد اصابت گلوله یک سرباز قرار گرفت.نیروهای یگان ویژه و نوپو در محل حاضر شدند و جو را آرام کردند.

 

فرمانده انتظامی استان و دادستان هم به خانواده سمیرا قول دادند که با جدیت موضوع را دنبال کنند.

این قول خیلی سریع جامعه عمل به تن کرد.ساعتی بعد متهم به قتل در روستایی دور افتاده به نام روستای چاه دادخدا شناسایی و دستگیر شد.

مادر سمیرا تاب داغ دختر جوانش را نداشت و با خوردن سم اقدام به خودکشی کرد.پدر خانواده هم از این اوضاع پیش آمده دچار چنان فشار روحی ای شد که منجر به سکته اش شد.

اقدام به موقع و مقتدرانه پلیس مرهمی بر دل خانواده داغدار سمیرا بود.برای آنها فرقی نمی کرد که متهم همکارشان است یا یک فرد معمولی ! خیلی سریع اقدام به شناسایی و دستگیری او کردند و مطابق قانون برای او پرونده تشکیل شد.

 

حالا حال برادر سمیرا و پدر و مادرش مساعد است.رسیدگی به این پرونده هم در جریان روال قضایی قرار دارد.

 

جزئیات بلعیده شدن دختر جوان در آپارتمان!!

 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت:

در ساعت 17:32 تخریب یک حلقه چاه در یک ساختمان قدیمی در خیابان نارمک میدان 56 به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی سه طبقه قدیمی بود که در پارکینگ آن یک حلقه چاه قدیمی وجود داشت و یک خانم حدودا 17 الی 18 ساله در حال عبور از پارکینگ به یکباره به دلیل تخریب دهانه چاه به داخل آن سقوط می‌کند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد:

 

ماموران آتش نشانی با حضور در محل و ایمن‌سازی دهانه چاه فرد نجات‌گر وارد چاه شده و بعد از مدتی تلاش موفق می‌شود در ارتفاع حدود 13 الی 14 متری این خانم جوان را که در آب انتهای چاه سقوط کرده بود پیدا کند.

به گفته ملکی بعد از خروج از فرد از چاه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این خانم جوان فوت شده بود.

وی تاکید کرد: در منازل قدیمی معمولا چاه‌ها در وسط پارکینگ یا حیاط منزل وجود دارد و از همین رو لازم است که ایمن‌سازی صورت بگیرد و چاه ایمن شود.

 

معمولا در روی دهانه این چاه‌ها خودرو پارک می‌شود و یا وسایل سنگین قرارداده می‌شود که بسیار خطرناک است.

ملکی تصریح کرد: در صورتی که کف پارکینگ دفرمه شده باشد این احتمال وجود دارد که دهانه چاه در زیر موزاییک شسته شده و ریزش کرده باشد و ضروری است که ایمن‌سازی‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

 

و داغ ترین خبرهای روزهای پر آشوب کشور؛ هک شدن صدا و سیما!

 

کشتار در زندان لاکان رشت+ دیگر خبرهای داغ هفته

 

یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما در گفت و گو با ایرنا درباره نتایج اولین بررسی‌ها پیرامون هک شب گذشته صدا و سیما، گفت: «بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پخش فایل آلوده در اخبار ساعت 21 روز شنبه ناشی از هک پلی‌اوت شبکه خبر بوده است.»

 

«پشت صحنه برخی خبرسازی‌ها و شایعات منتشرشده و اکانت‌های سازمانی، برخی گروه‌ها و جریان‌ها هستند که تضعیف مدیریت سازمان صداوسیما را دنبال می‌کنند.

 

وی با اعلام اینکه بعد از هک 7 بهمن 1400 هیچ کدام از نهادهای مسئول حتی یک ریال نیز به امن‌سازی شبکه سازمان کمک نکردند گفت:

بررسی‌های فارنزیک هک سال گذشته مشخص کرد مهاجم از خردادماه 1400 در شبکه سازمان حضور داشته و فرایند امن‌سازی شبکه های سیما موفق بوده است.
اما شبکه خبر به واسطه ماهیت خبری خود دسترسی‌های ویژه‌ای داشته که بعد از رخداد اخیر در حال امن‌سازی است.»


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان