واقعیت انفجار دیشب در برج میلاد

مجموعه : اخبار حوادث
واقعیت انفجار دیشب در برج میلاد

برج میلاد و صدای انفجاری که ترس و وحشت را برای رهگذران بوجود آورد.

 

به گزارش نازوب، روابط عمومی برج میلاد یکشنبه شب اعلام کرد:

صدای شنیده شده انفجار در محوطه این مجموعه، مربوط به بخشی از اجرای نمایش 410 در پارکینگ شماره 3 برج میلاد  با موضوع دفاع مقدس است که با همکاری حوزه هنری در این مجموعه اجرا می‌شود.

نازوب، روابط عمومی این طرح پیشتر اعلام کرده بود که فصل اول سینمایش 410 به تهیه‌کنندگی علیرضا کوهفر و کارگردانی کوروش زارعی از روز دوشنبه 25 مهر در برج میلاد تهران اجرای خود را آغاز می‌کند.

 

سینمایش ابداعی تازه از حوزه هنری است که با ترکیبی از قالب تئاتر و جلوه‌های ویژه سینمایی اثری متفاوت به نمایش می‌گذارد.

 

در روزهای پر تلاطم و آشوبهای پی درپی کشور این خبرها ذهنیت و افکار عموم را حساس تر می کند! به گونه ای که مدتی قبل تهدید عربستان به برج میلاد ترس و وحشت را با این خبر در کشور بیشتر کرد.

 

قبل از فیلتر رسمی شبکه های اجتماعی

 

بتازگی تصویر زیر به عنوان تهدید نظامی عربستان علیه ایران از سوی برخی سایت‌ها منتشر و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است با این عنوان که:

 

«کشور عربستان این عکس رو داخل فضای مجازی پر کرده و گفته کشور ایران باید منتظر این چنین روزی باشه».

 

واقعیت انفجار دیشب در برج میلاد

 

واقعیت

 

انتشار تصویر فوق از سوی رسانه‌های عربی و تهدید نظامی ایران صحت ندارد. تصویر فوق نیز مربوط می‌شود به یک فوتومونتاژ از مجموع هنرهای دیجیتال با عنوان «تهران در جنگ» که در سال 92 توسط رضا ساسانیان منتشر شده است و هیچ ارتباطی به رابطه ایران و عربستان ندارد.

 

 

واقعیت انفجار دیشب در برج میلاد

 

 

نکته جالب در این میان ساخت انیمیشن پاسخ ایران به انتشار تصویر خیالی منتسب به رسانه‌های عربی است. در ادامه بخشی از این انیمیشن منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

 

 

واقعیت انفجار دیشب در برج میلاد

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان