تصاویر خاکسپاری درگذشت ناگهانی گلر جوان استقلال

مجموعه : اخبار ورزشی
تصاویر خاکسپاری درگذشت ناگهانی گلر جوان استقلال

تصاویر خاکسپاری درگذشت ناگهانی فوتبالیست جوان استقلال

 

فوتبالیست (دروازه بان) معین میررضایی به طور ناگهانی درگذشت. سیدمعین میررضایی گلر 19 ساله تیم فوتبال استقلال جنوب که چند روز در کما بود، 28 آبان 1402 با اعلام رسمی پزشکان در بیمارستان درگذشت.

 

درگذشت ناگهانی فوتبالیست جوان استقلال

 

چقدر دردآور، مرگ جوان ناکام معین میررضایی بر اثر زمین خوردگی ضربه مغزی شد و درگذشت. روحش شاد و نامش ماندگار. خداوند یگانه به خانواده این عزیز صبر جمیل عنایت کند.

 

اقدام درخشان و خداپسندانه خانواده معین عزیز

 

 

اهدای اعضا معین میررضایی

 

اعضای بدن سیدمعین میررضایی دروازه‌بان جوان تیم فوتبال امید استقلال جنوب که بر اثر ضربه مغزی درگذشته است، به افراد نیازمند اهدا شد تا سنت پسندیده اهدای عضو ترویج داده شود.

 

پیکر مرحوم میررضایی پس از اهدای اعضا در حالی در خانه ابدی‌اش به آرامش رسید که به جز خانواده و اقوام، تعدادی از اهالی ورزش از جمله همبازیان و مربیانش در باشگاه استقلال جنوب آن را تشییع کردند.

تا کنون تصاویری از مراسم خاکسپاری این جوان ناکام منتشر نشده است!

 

اطلاعات کامل و جامع درباره کارت اهدا عضو

 

انشاله خدای منان به همه شما عزیزان و کاربران وب سایت تفریحی نازوب، سلامتی و تندرستی عنایت کند.

بهتر است دز زمینه دریافت کارت اهدا عضو اطلاعاتی داشته باشید صرفا به جهت آگاهی و سواد انسانی بیشتر!

 

کارت اهدای عضو بزرگترین نماد فرهنگی در زمینه ارتقای فرهنگ اهدای عضو و انسان دوستی می باشد.

 

شرایط و مراحل دریافت کارت اهدا عضو

 

1. عزیزانی که برای دریافت کارت اهدای عضو از طریق سامانه ehda.ir یا سامانه های مشابه ثبت نام کرده اند، توجه داشته باشند که جهت پیگیری کارت خود لازم است به همان سامانه مراجعه کنند.

2. داوطلبانی که در سامانه های دیگر ثبت نام نموده و از طریق این سامانه ها و یا از طریق مراجعه به هر یک از واحدهای فراهم آوری کشور یا ارگانهای دیگر کارت دریافت نموده اند همچنین می توانند برای ثبت اطلاعات خود در سامانه ehdacenter.ir نیز اقدام نمایند تا اطلاعات آنها در سامانه مرکزی نیز ثبت شده و از تمام کشور قابل دسترسی باشد.

 

3. در صورتیکه علاوه بر ثبت اطلاعاتتان در سامانه مرکزی اهدای عضو تمایل دارید کارت اهدای عضو را نیز دریافت نمائید، می توانید کارت خود را بلافاصله پس از تکمیل اطلاعات پرینت گرفته و کارت پرینت شده را پرس کرده و استفاده نمایید.

 

تولد و مرگ یک حقیقت انکار نشدنی ست. چه خوب است قبل از آسمانی شدن در تمام مراحل زندگی انسانی زندگی کنیم و دستگیر همنوعان خود باشیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان