آشنایی با مراکز خرید کیش برای عاشقان پاساژگردی

آشنایی با مراکز خرید کیش برای عاشقان پاساژگردی

آشنایی با مراکز خرید کیش برای عاشقان پاساژگردی

 

 

جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران است که هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. همچنین کیش یه علت آزاد بودن از گمرک و مالیات، یکی از مقاصد اصلی گردشگری و خرید محسوب میشود. یکی از دلایل محبوبیت کیش، وجود مراکز خرید متنوع و مدرن در این جزیره است.

مراکز خرید کیش انواع کالاها و خدمات را با قیمت های مختلف ارائه می دهند و می توانند نیازهای مختلف گردشگران را برآورده کنند.

در زمان سفر به جزیره و رزرو هتل، دقت کنید که هتلی که انتخاب می کنید به کدام یکی از مراکز خرید جزیره نزدیکتر است؟ البته کیش یک جزیره کوچک است و تقریبا تمامی هتل ها دسترسی خوبی به تمامی نقاط مهم شهر دارند اما طبعا هرچه هتل انتخابی شما دسترسی بهتری به مراکز خرید داشته باشد، راحتترید.

 

برای مثال با رزرو هتل مارینا پارک کیش، دسترسی خوبی به بازار مرجان و مرکز خرید دامون خواهید داشت. همچنین این هتل به جاذبه های گردشگری کیش نیز دسترسی خوبی دارد. اما به هرحال در ادامه، مراکز خرید برتر در کیش را معرفی می کنیم:

 

  1.  مرکز تجاری و تفریحی دامون

مجتمع تجاری و تفریحی دامون یکی از بزرگترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید دارای بیش از 200 فروشگاه، یک شهربازی، و یک سالن سینما است که می تواند یک روز کامل شما را سرگرم کند. هتل مارینا پارک کیش و هتل اسپادانا دو نمونه از هتل های با دسترسی خوب به این مرکز خرید هستند.

 

مراکز خرید کیش

 

  1. مرکز تجاری اداری سارینا 1

مرکز تجاری و اداری سارینا 1 یکی از محبوب ترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید دارای بیش از 100 فروشگاه، یک رستوران، و یک کافی شاپ است. این مرکز خرید شامل یک طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه اداری است. طبقات تجاری این مرکز خرید دارای 218 واحد فروشگاهی است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

از جمله این فروشگاه ها می توان به فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، طلا و جواهر، ساعت و عینک، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، کتاب و لوازم تحریر و … اشاره کرد.

 

  1. مجتمع تجاری تفریحی مرجان

مجتمع تجاری و تفریحی مرجان یکی از مراکز خرید قدیمی کیش است. این مرکز خرید دارای بیش از 100 فروشگاه، یک رستوران و یک کافی شاپ است. بازار مرجان یکی از قدیمی ترین بازارها در جزیره کیش است و از همین رو شهرت بالایی در میان مسافران و بومیان دارد. اگر به کیش سفر کردید، حتما سری به این بازار بزنید.

 

  1. بازار مروارید کیش

بازار مروارید یکی از بازارهای سنتی کیش است. این بازار انواع سوغاتی و صنایع دستی کیش را با قیمت های مناسب ارائه می دهد.

 

بازار مروارید کیش

 

  1. بازار ونوس

بازار ونوس یکی دیگر از بازارهای سنتی کیش است. این بازار انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمت های مناسب ارائه می دهد. بازار ونوس کیش یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید جزیره کیش است که در سال 1375 افتتاح شد. این بازار حدود 350 واحد تجاری دارد، بنابراین یک زمان مناسب برای گشت و گذار در این بازار اختصاص دهید.

علاوه بر این، مراکز خرید دیگری نیز در کیش وجود دارند که می توانید از آنها بازدید کنید. برخی از این مراکز خرید عبارتند از:

  • مرکز خرید رویا مال کیش

  • مرکز خرید مرجان

  • مرکز خرید ستاره

  • مرکز خرید پردیس 2

  • مرکز خرید ونوس 2

  • مرکز خرید مریم و موارد دیگر.

هتل پنج ستاره مناسب و نزدیک به مراکز خرید کیش

 

هتل مارینا کیش در خیابان رودکی، روبه روی پارک ساحلی واقع شده است. این هتل فاصله کمی تا مراکز خرید، جاذبه های گردشگری، و مراکز تفریحی جزیره کیش دارد.

نزدیکترین مرکز خرید به هتل مارینا کیش، مرکز خرید مرجان است که با 15 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه رانندگی قابل دسترسی است. این مرکز خرید دارای بیش از 100 فروشگاه، یک رستوران، و یک کافی شاپ است.

سایر مراکز خرید نزدیک به هتل مارینا کیش عبارتند از:

  • مرکز خرید سارینا1: با 20 دقیقه پیاده روی یا 10 دقیقه رانندگی

  • مرکز خرید دامون: با 25 دقیقه پیاده روی یا 15 دقیقه رانندگی

  • مرکز خرید پردیس2: با 30 دقیقه پیاده روی یا 20 دقیقه رانندگی

هتل مارینا کیش دارای ایستگاه تاکسی و اتوبوس است که دسترسی به مراکز خرید و سایر نقاط جزیره کیش را آسان می کند. می توانید با استفاده از حمل و نقل عمومی به هر نقطه از جزیره سرک بکشید.

همچنین لازم به ذکر است که هتل مارینا کیش دارای پارکینگ اختصاصی است که برای مهمانان هتل رایگان است. اگر با خودرو شخصی به کیش سفر می کنید، می توانید از پارکینگ هتل برای رفتن به مراکز خرید استفاده کنید. البته برای استفاده از پارکینگ هتل، باید از قبل با مسئولین هتل هماهنگ کنید.

 

رزرو ارزان هتل مارینا پارک کیش در فلای تودی

 

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند.

آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است. می توانید قیمت هتل موردنظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید.

همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات 24 ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت های گردشگری متمایز می کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. برای رزرو هتل مارینا پارک کیش وارد آدرس سایت فلای تودی شوید.

همچنین برای رزرو ارزان و آسان هتل و خرید بلیط می توانید از اپلیکیشن فلای تودی نیز استفاده کنید. کافی است اپ فلای تودی را روی موبایل خود نصب کرده و به تمامی خدمات گردشگری دسترسی داشته باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان