معرفی خدمات دکتر سعیده اسدی متخصص زنان و زایمان

معرفی خدمات دکتر سعیده اسدی متخصص زنان و زایمان

خدمات متخصص زنان و زایمان ابعاد گسترده‌ای در حوزه علم پزشکی دارد. این خدمات برای جوانسازی واژن، زیباسازی واژن، درمان پولیپ رحم، درمان کیست‌های تخمدان، درمان تبخال و زگیل تناسلی، درمان بی‌اختیاری ادراری و… انجام می‌شود.

برای اینکه از این خدمات تخصصی زنان و زایمان بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است ابتدا با خدمات درمانی و زیبایی‌شناختی دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان آشنا شوید.

دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان

دکتر سعیده اسدی، بهترین جراح لابیاپلاستی تهران (https://drasadi-clinic.com/female-cosmetic-surgeon-in-tehran/) روش‌های مختلف جراحی و غیر جراحی را برای جوانسازی واژن ارائه می‌دهد.

ضمن اینکه ایشان خدمات بیشماری در زمینه‌ی درمان زگیل تناسلی، درمان خشکی واژن، درمان تبخال تناسلی، درمان تنبلی تخمدان، جراحی پولیپ رحم، جراحی کیست تخمدان بارتولن و… ارائه می‌کند.

بهترین دکتر زنان در تهران برای ارائه خدمات درمانی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متدهای روز دنیا و تکنولوژی‌های برتر کمک می‌گیرد.

احتمالاً شما اصطلاح «جوان‌سازی واژن» را شنیده‌اید. این اصطلاح اغلب به‌عنوان یک عبارت برای توصیف تمام روش‌های مختلفی که هدف آن‌ها بهبود زیبایی‌شناسی یا عملکرد ناحیه واژن هستند، استفاده می‌شود.

زیبایی و جوانسازی واژن با روش‌های جراحی و غیر جراحی

 

معرفی خدمات دکتر سعیده اسدی متخصص زنان و زایمان

 

جوانسازی واژن مفهومی است که مجموعه‌ای از روش‌های جراحی و غیر جراحی را که برای اصلاح اندازه، شکل و ظاهر کلی ناحیه واژن به کار برده می‌شوند، در بر می‌گیرد.

این درمان می‌تواند شامل تغییراتی در خود واژن، لابیا بزرگ، لابیا کوچک و گاهی اوقات حتی کلیتوریس باشد. با توجه به اینکه هر زن نیازها، ترجیحات و ویژگی‌های آناتومیکی منحصر به فرد دارد‌، برخی از درمان‌های خاص ممکن است نسبت به سایر درمان‌ها به اهداف مورد نظر شما نزدیک‌تر باشند.

جراحی زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن یکی از خدمات مهم دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان است. بهترین دکتر زنان در تهران برای جوانسازی از مجموعه روش‌های مختلف جراحی کمک می‌گیرد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

عمل واژینوپلاستی

واژینوپلاستی شاید شناخته‌شده‌ترین روش در حوزه جوانسازی واژن باشد. این درمان، اغلب اولین درمانی است که برای جوانسازی واژن به ذهن خطور می‌کند.

واژینوپلاستی یک روش جراحی است که به طور خاص برای بهبود تن عضلانی و کشسانی دیواره‌های واژن انجام می‌شود.

با گذشت زمان، عوامل مختلفی مانند پیری، زایمان، نوسانات وزن، تغییرات هورمونی یا استفاده از داروهای خاص می‌تواند منجر به کاهش سفتی واژن و تن عضلات شود.

در چنین مواردی، ساختار داخلی واژن ممکن است شل یا سست به نظر برسد که این موضوع می‌تواند پیامدهای عملکردی و زیبایی‌شناختی واژن را به همراه داشته باشد.

هدف اصلی دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان از انجام واژینوپلاستی، اصلاح و سفت کردن ماهیچه‌ها و بافت‌هایی است که کانال واژن را تشکیل می‌دهند.

سفت شدن این ماهیچه‌ها و بافت‌ها، حس جوانی واژن را افزایش داده و باعث بالا رفتن رضایت جنسی می‌شود. در کنار این مزایا، واژینوپلاستی همچنین می‌تواند به‌عنوان درمانی برای بی‌اختیاری ادرار استفاده شود-شرایطی که می‌تواند برای زنان به‌ویژه پس از زایمان مشکل‌ساز شود.

چگونه انجام میشود؟

دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان در طی انجام واژینوپلاستی (https://drasadi-clinic.com/services-vaginal-rejuvenation/vaginoplasty-surgery/) بافت اضافی را برداشته و از این طریق، ماهیچه‌ها و بافت‌های نرم واژن را سفت می‌کند.

هدف واژینوپلاستی این است که قطر کانال واژن کاهش داده شود و در نتیجه احساس سفتی در واژن به‌وجود آید. گاهی اوقات، واژینوپلاستی با سایر روش‌ها مانند لابیاپلاستی ترکیب می‌شود تا به جوانسازی کامل واژن دست یابد.

واژینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

واژینوپلاستی اغلب به خانم‌هایی پیشنهاد می‌شود که به دلیل زایمان یا افزایش سن دچار شل شدن واژن شده‌اند، اما این درمان صرفاً محدود به این گروه‌ نیست.

زنانی که هرگز زایمان نداشته‌اند یا جوان‌تر هستند، ممکن است به دلایل مختلف از جمله بهبود رضایت جنسی یا درمان بی‌اختیاری ادرار، این جراحی را انجام دهند.

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

از دیگر روش‌های جراحی که دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان برای زیبایی واژن انجام می‌دهد، لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی یک روش جراحی متداول است که بر روی اصلاح ظاهر لابیا (لب‌های گوشتی بیرونی و داخلی اطراف دهانه واژن) متمرکز است.

بسته به نیازها و خواسته‌های خاص فرد، این روش می‌تواند لابیا بزرگ (لب‌های بیرونی)، لب‌های کوچک (لب‌های داخلی)، یا در برخی موارد، هر دو را هدف قرار دهد. هدف اصلی لابیاپلاستی تغییر شکل لابیاها و تنظیم اندازه آن‌ها به سلیقه بیمار است.

این روش برای افرادی که به دنبال کاهش اندازه لابیای خود هستند یا تمایل دارند عدم تقارن لابیا را اصلاح کنند، گزینه ایده‌آلی است.

عمل لابیاپلاستی چگونه انجام میشود؟

در عمل لابیاپلاستی، دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان بافت اضافی را از لابیا خارج می‌کند و سپس بافت باقی‌مانده را تغییر شکل می‌دهد تا ظاهری ساده‌تر یا متعادل‌تر به دست آورد.

این روش معمولاً تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام می‌شود. پس از جراحی، بیماران ممکن است کمی تورم و ناراحتی را تجربه کنند، اما این علائم معمولا در عرض چند روز تا یک هفته کاهش می‌یابد.

چه کسی می‌تواند لابیاپلاستی انجام دهد؟

لابیاپلاستی برای برطرف کردن مشکلات واژن و زیباسازی واژن به کار می‌رود. برخی از زنان به دلیل ناراحتی از بزرگ شدن یا نامتقارن بودن لابیاپلاستی، این نوع درمان را انتخاب می‌کنند.

از طرفی این درمان می‌تواند منجر به رفع مشکلاتی مانند عدم تحریک در حین فعالیت‌های جنسی شود. برخی دیگر ممکن است صرفاً به دلایل زیبایی، مانند تمایل به ظاهر زیباتر واژن، این روش را دنبال کنند.

عمل پرینورافی

پرینورافی یکی از روش‌های جراحی پیشنهادی دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان برای جوانسازی واژن است. این نوع درمان به بازسازی و ترمیم مجدد پرینه مربوط می‌شود.

پرینه پوست بین مقعد و واژن است که برخی از مواقع در حین زایمان پاره می‌شود. پرینورافی روشی است که برای ترمیم و بازسازی پارگی اپیزیوتومی به کار گرفته می‌شود.

واژن نیز مانند سایر نواحی با افزایش سن، دچار تغییرات ظاهری و درونی خواهد شد. از طرفی این نوع تغییرات نه تنها زیبایی و شکل ظاهری واژن را تحت تاثیر قرار می‌دهند، بلکه بر روی کیفیت و لذت رابطه جنسی نیز تاثیر می‌گذارند.

این نوع تغییرات می‌توانند باعث مشکلات زناشویی یا بروز عفونت‌ها شوند. جراحی پرینورافی (https://drasadi-clinic.com/services-vaginal-rejuvenation/perinorrhaphy-surgery/) برای افزایش کیفیت زندگی و بازیابی عملکرد پرینه انجام می‌شود.

بیماری‌های زنان

دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان خدمات درمانی بسیاری برای درمان انواع بیماری‌های زنان، مشکلات رحم و… ارائه می‌کند.

 

معرفی خدمات دکتر سعیده اسدی متخصص زنان و زایمان

لیزر زگیل تناسلی

زگیل تناسلی از جمله بیماری‌های رایج مربوط به دستگاه تناسلی است. دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان (کلینیک دکتر سعیده اسدی از مراکز درمان زگیل تناسلی در شرق تهران) برای درمان این نوع بیماری از روش‌های مختلف کرایوتراپی، لیزر درمانی، درمان دارویی، جراحی و… کمک می‌گیرد.

تبخال تناسلی

درمان تبخال تناسلی از دیگر خدمات دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان است. برای درمان این عارضه در بیشتر موارد از آسیکلوویر و والاسیکلوویر کمک گرفته می‌شود.

خشکی واژن

خشکی واژن به دلیل استروژن پایین اتفاق می‌افتد. حلقه‌ی‌استرینگ، قرص استروژن واژینال، کرم‌های استروژن، کرم‌های واژینال، استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و قرص لاکتوفم از جمله درمان‌های پیشنهادی برای آتروفی و خشکی واژن هستند.

تنبلی تخمدان

درمان تنبلی تخمدان یکی دیگر از خدمات دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان است. تخمدان‌های پلی‌کیستیک باعث تنبلی تخمدان می‌شوند.

 

معرفی خدمات دکتر سعیده اسدی متخصص زنان و زایمان

 

زنانی که این نوع مشکل را دارند، سیکل قاعدگی نامنظمی را تجربه می‌کنند. دکتر سعیده اسدی برای درمان تنبلی تخمدان از روش‌های مختلف درمانی همچون دارو درمانی (قرص‌های ضد بارداری، داروهای بارداری، داروهای ضد چاقی، داروهای دیابت و…) کمک می‌گیرد.

 

جمع‌بندی

قبل از انجام جراحی زیبایی واژن، بسیار مهم است که با دکتر اسدی متخصص زنان تهرانپارس مشورت کنید. این مشاوره به شما امکان می‌دهد که اهداف و نگرانی‌های خاص خود را مورد بحث قرار دهید و همچنین درک جامعی از روش، خطرات احتمالی و نتایج مورد انتظار به دست آورید.

بر اساس این بحث، دکتر متخصص می‌تواند تعیین کند که آیا لابیاپلاستی انتخاب مناسبی برای شما است یا خیر؟

بهترین دکتر زنان در تهران، خدمات جوانسازی واژن را به 2 صورت تهاجمی و غیر تهاجمی ارائه می‌کند. دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان علاوه بر جوانسازی و عمل زیبایی واژن، بیماری‌های زنان همچون کیست بارتولن، پولیپ رحم، تنبلی تخمدان، خشکی واژن، زگیل تناسلی و… را نیز درمان می‌کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان