بهترین استایل دخترانه در زمستان امسال

مجموعه : لباس زنانه
بهترین استایل دخترانه در زمستان امسال

بهترین استایل دخترانه در زمستان امسال

داشتن استایل خوب برای هر خانم و آقایی مهم است به همین دلیل است که همیشه به‌دنبال انتخاب بهترین پوشاک از هر جنسی از جمله چرم هستند.

فصل زمستان با سوز و سرمای زیادی همراه است و لازم است هرچه سریع‌تر به‌دنبال بیرون آوردن لباس‌های زمستانی‌ خود از کمد یا خرید لباس‌های گرم و جدیدترین مدل کفش زنانه بروید.

اما نکته‌ای که در اینجا اهمیت دارد نحوه استایل کردن لباس‌ها است که اگر ست کردن لباس‌های زمستانی را بلد باشید دیگر لازم نیست خوش استایل بودن را فدای گرم بودن بدن کنید و یا بالعکس!

با رعایت چند نکته می‌توانید لباس‌هایی را بپوشید که زیبایی تیپ خود را حفظ کرده و همزمان سرمای زمستان برایتان خوشایند و قابل تحمل شود.

ما در این مقاله به بررسی بهترین استایل دخترانه در زمستان امسال پرداخته‌ایم تا بتوانیم ایده‌های ناب به شما داده و در انتخاب استایل شیک و به‌روز به شما کمک کنیم.

توجه داشته باشید استفاده از کفش مناسب تاثیر بسزایی در گرم ماندن پا داشته و ست کردن آن با اکسسوری مانند کیف چرم زنانه چرم کاکتوس تیپ شما را بسیار شیک خواهد کرد.

نحوه استایل کردن لباس‌های زمستانی

برای انتخاب استایل زمستانی بهتر است از تجربه خود مبنی بر این‌که بیشتر چه سبک لباس‌های زمستانی به فرم بدنی شما می‌آید، استفاده کنید و این را در نظر داشته باشید که از پوشیدن کدام لباس‌ها لذت می‌برید و احساس اعتماد به‌نفس دارید.

رنگ لباس، لوکیشنی که قرار است به آن‌جا بروید مثل سرکار، پیاده‌روی، خرید، دورهمی یا قرارملاقات و…، کوتاه یا بلند بودن لباس، جنس و نوع بافت پوشاکی که می‌خواهید بپوشید، استفاده از اکسسوری‌ها مثل ساعت و جدیدترن مدل کیف زنانه و مواردی از این قبیل تعیین کننده استایل شما هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

استایل زمستانی دخترانه

در ادامه به چند استایل شیک دخترانه اشاره شده است که پیشنهاد می‌شود با دقت آن‌ها را مطالعه کنید تا بتوانید ایده بگیرید و با انتخاب لباس‌های زیبا در هر مکانی خوش بدرخشید.

1. کت فوتر کوبیده کوتاه

کت فوتر از کت‌های بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود که امروزه ترند شده است و تقریبا برای تمامی بانوان مناسب است.

این جنس کت تن‌خور خوبی داشته و اندام شما را بسیار زیبا نشان می‌دهد. کت فوتر را با شلوار جین یا کتان جذب به همراه شال فوتر با طرح زیبا، بوت چرم زنانه WS4056 و کیف چرم زنانه WB4021 بپوشید و استایلی جذاب و شیک داشته باشید.

 

خرید کفش چرم زنانه چرم کاکتوس

 

2. کاپشن سیلیکونی با بوت و کیف دستی

کاپشن‌های سیلیکونی که داخل آن از پشم شیشه است گزینه‌ای مناسب برای فصل زمستان و روزهای سرد است چون ظاهری زیبا دارد و هم این‌که بسیار گرم است.

استایل پیشنهادی ما به شما، پوشیدن کاپشن سیلیکونی به همراه شلوار جین اسکینی، شال گردن و کلاه لبه‌دار یا بافت ساده، بوت چرم زنانه WS4053 و کیف دستی چرم WB4003 است.

اگر کاپشن شما عسلی رنگ است می‌توانید از بوت و شال و کلاه کرم رنگ، کیف دستی کرم-نسکافه‌ای و شلوار جین آبی استفاده کنید.

 

خرید کیف چرم زنانه چرم کاکتوس

 

3. پالتو فوتر بلند و بوت بلند

اگر می‌خواهید قدتان بلند به‌نظر برسد یا برای رفتن به برخی مکان‌ها مانند ادارات، سرکار و دانشگاه و… لازم است از یک پالتوی بلند استفاده کنید که ترجیحا رنگ و طرح آن ساده باشد. پالتو فوتر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود که اگر آن را با بوت بلند چرم زنانه WS4060 به همراه کیف یک‌طرفه چرم زنانه WB2014 و شال موهر بپوشید استایل بی‌نظیری خواهید داشت.

 

خرید کفش چرم کاکتوس

 

4.کاپشن پفی

کاپشن‌های پفی از جمله کاپشن‌های پرطرفدار هستند و گرم بودن آن یکی از دلایل پرطرفدار بودن این مدل کت‌ها است. کت پفی را می‌توانید با شلوار جین اسکینی آبی، کلاه لبه‌دار یا بافت، بوت چرم زنانه مدل WS4043 و کوله چرم زنانه مدل WB8003 استایل کنید. کاپشن‌های پفی را با می‌توانید با شلوارهای بگ جین نیز بپوشید که در هر صورت بسیار شیک خواهد بود.

5. ترنچ کت

ترنچ کت نیز از دیگر کت‌های ترند امسال است که برای هر خانمی بسیار شیک و زیبا خواهد بود. این کت را می‌توانید در محل کار، دورهمی دوستانه و… بپوشید. ترنچ کت را همراه با یک شال بافت ساده، جلیقه، کلاه لبه‌دار، شلوار جین یا کتان، بوت بلند چرم WS4032 و مینی بگ WB9001 ست کنید.

ترنچ کت با هر استایلی شیک است کافیست به سلیقه و فرم بدنی خود دقت کنید تا بتوانید بهترین استایل را داشته باشید.

6. کت کوتاه با بوت بلند و مینی بگ

کت‌های کوتاه با هر جنسی هر ساله بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد چون می‌توان استایل‌های متنوعی با آن زد و ظاهری شیک به شما خواهد داد.

اگر یک کت کوتاه دارید اما نمی‌دانید آن را با چه کفش و کیفی استایل کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از بوت بلند WS4027، کیف مینی WB9002 و شلوار کتان یا جین اسکینی است که با توجه به رنگ کت خود می‌توانید رنگ کیف و بوت را انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب استایل زمستانه

خوش‌تیپ و خوش استایل بودن فقط به داشتن لباس‌های گران قیمت و متنوع نیست. رعایت نکات انتخاب و ست کردن لباس است که به شما کمک می‌کند تا به آن‌چه از استایل خوب می‌خواهید دست بیابید که در ادامه به چند نکته مهم در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

نسبت به فرم بدنی خود شناخت پیدا کنید و استایل‌های مناسب با آن را بشناسید. مطالعه مجلات مد و جست‌و جو در سایت‌های اینترنتی مختلف شما را راهنمایی خواهد کرد.
از لباس، کفش، کیف چرم زنانه و اکسسوری‌های کهنه و قدیمی که رنگ و روی آن رفته یا نقاطی از آن پوسیده شده استفاده نکنید و آن‌ها را دور بیاندازید.
به ترکیب رنگی و تناسب رنگ پوشاکی که استفاده می‌کنید دقت داشته باشید گاهی استفاده از یک تکه لباس با رنگ نامناسب کل استایل شما را به هم می‌ریزید. حتی اگر انتخاب شما لباس‌هایی با رنگ متضاد است در انتخاب آن دقت کنید.
از پوشیدن لباس‌های زمستانی خیلی تنگ یا خیلی گشاد صرف‌نظر کنید.
اگر لباس‌های شما برای سال‌های گذشته است و از مد افتاده و قدیمی شده بهتر است آن را نپوشید اما اگر با مد و لباس‌های امروزه در تضاد نیست می‌توانید لباس‌های خود را پوشیده و با اکسسوری‌های زیبا استایل خود را جذاب کنید.

افرادی که قد نسبتا کوتاهی دارند بهتر است از لباس‌های یک‌رنگ استفاده کنند. پوشیدن لباس‌های با رنگ متضاد یا رنگی قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد برای مثال اگر بوت کرم می‌پوشید بهتر است شلواری همرنگ بوت انتخاب کنید.
طرح لباس بسیار مهم است.

در سال‌های اخیر لباس‌های بدون طرح یا نسبتا ساده طرفداران بیشتری دارند اگر لباس‌ طرح‌دار انتخاب می‌کنید دقت داشته باشید که به استایل شما آسیب نزند.
بانوانی که اندام چاقی دارند بهتر است از لباس‌های با طرح کشیده و عمودی استفاده کنند. همچنین کت و کاپشن‌های پفی برای آن‌ها مناسب نیست.
بوت بلند برای هر فردی مناسب نیست و اگر لباسی تن یک نفر زیبا بود به این معنی نیست که برای شما نیز مناسب و زیبا است.
ترند بودن یک لباس و استایل به معنی مناسب بودن آن برای همه نیست. بهتر است قبل از خرید پوشاک ترند به این نکته توجه داشته باشید که آیا این طرح و مدل لباس برای شما مناسب است یا خیر! پس به هر قیمتی هر لباسی را استفاده نکنید.
یکی از نکات ساده اما موثر در خاص بودن استایل شما، ست کردن کیف و کفش چرم زنانه و در برخی موارد شال یا کلاه است. پس در صورت امکان از ست کردن این سه مورد غافل نشوید.
جنس لباس و پوشاکی که می‌پوشید بسیار مهم است. از خرید و استفاده لباس‌های بی‌کیفیت و بنجول خودداری کنید با این کار سلامت خود را تضمین خواهید کرد.
هرگز سلامتی و راحتی جسم خود را فدای زیبایی ظاهری نکنید. اگر با پوشیدن کفش و شلوارتان احساس ناخوشایندی دارید و پای شما اذیت می‌شود بهتر است از پوشیدن آن صرف‌نظر کنید هرچند که بسیار شیک و زیبا باشد. با این کار سلامتی خود را حفظ خواهید کرد.

نتیجه گیری

استایل هر فردی در نگاه اول نشان دهنده بسیاری از ابعاد شخصیتی او است و در شکل‌گیری روابط و ادامه روند آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

به همین دلیل است که باید در انتخاب لباس خود بسیار دقت داشته باشید. علاوه بر این مورد لباس‌های شما باید محافظ بدنتان در برابر سرما و گرما باشند و با پوشیدن آن احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید که جدیدترین مدل کیف زنانه و جدیدترین مدل کفش زنانه (مدل کفش مجلسی،کفش اسپرت و کالج و …)، چرم کاکتوس می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ما به گزینه‌هایی از استایل خوب برای دختران در فصل زمستان اشاره کردیم تا با مطالعه آن ایده بگیرید و بتوانید مناسب‌ترین استایل زمستانی را برای خود انتخاب کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان