تابلو فرش ماشینی، ارزان، زیبا و ماندگار

تابلو فرش ماشینی، ارزان، زیبا و ماندگار

در دنیای امروز، هنر و زیبایی به عنوان جزء جدا نشدنی، به شکل‌های مختلفی در زندگی ما حضور دارند. یکی از این شکل‌های زیبایی، تابلو فرش ماشینی است که با ترکیب هنر سنتی و فناوری مدرن، به عنوان یک اثر هنری زیبا و هوشمندانه در فضاهای مختلف به چشم می‌خورد.

در این مقاله، به بررسی جامعی از تابلو فرش ماشینی می‌پردازیم تا با نحوه تولید، جنس، ماندگاری، قیمت و مزایای این اثر هنری آشنا شویم.

همچنین، به بررسی دلایل ارزان بودن قیمت تابلو فرش ماشینی و قابلیت سفارش با سایز و طرح دلخواه و ارائه نکات کاربردی برای انتخاب و خرید تابلو فرش ماشینی می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

تابلو فرش ماشینی، یک هنر متفاوت و نوآورانه است که با استفاده از تکنولوژی مدرن، به نحوی زیبا و الهام بخش ظاهر شده است.

این نوع تابلوها، نه تنها توانایی تولید طرح‌های پیچیده و دقیق را دارند، بلکه با دقتی بالا به جزئیات و رنگ ها پرداخته اند. از طرح‌های سنتی گلی تا طرح‌های مدرن و انتزاعی، تابلو فرش ماشینی دنیای گسترده‌ای از سلایق و سبک‌ها را پوشش می‌دهد.

این تابلو فرش های ارزان قیمت، سنت و مدرنیته را به خوبی ترکیب کرده و با ارائه تنوع و زیبایی بی‌پایان، احساس دلبستگی و عشق به هنر را در افراد تقویت می‌کند.

 

تابلو فرش ماشینی طرح منظره کلبه و برکه

نحوه تولید تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش ماشینی به وسیله دستگاه‌های خودکار و مکانیزه بصورت چاپ ثابت روی فرش ماشینی یا بصورت بافت تولید می‌شود. این فرایند باعث می‌شود تولید تابلوفرش با دقت بالا در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

این تابلو فرش ها به دو روش تولید می‌شوند: 1- روش چاپ. 2- روش بافت. در ادامه به مراحل تولید در هر یک از این روش ها پرداخته و مزایا و معایب آن را ذکر میکنیم.

مراحل تولید تابلوفرش ماشینی با روش چاپی

تابلو فرش ماشینی چاپی، به این صورت است که طرح تابلوفرش با دستگاه چاپ سابلیمیشن روی فرش ماشینی سفید بصورت چاپ ثابت حرارتی، چاپ و تولید می‌شود.

مراحل تولید در این روش عبارتند از : آماده سازی فرش سفید و خام – چاپ پشت و روی تابلوفرش – دوخت زیگزاگ کناره های تابلو فرش – دوخت ریشه ها – قاب کردن – بسته بندی.

مزایای تابلوفرش ماشینی چاپی

سرعت تولید بالا – تولید با هزینه کمتر – استفاده از تعداد رنگ نامحدود – وضوح بالای تابلو فرش – امکان سفارش در سایز دلخواه – امکان چاپ عکس دلخواه و سفارشی روی تابلو فرش.

 

مقایسه دو روش چاپ و بافت

مراحل تولید تابلوفرش ماشینی با روش بافت

در این روش تولید، تابلو فرش ماشینی با استفاده از تعداد محدودی رنگ، توسط دستگاه های بافت فرش ماشینی، بافته و تولید می‌شود.

مراحل تولید در این روش عبارتند از: بافت تابلوفرش توسط دستگاه بافت فرش ماشینی – پرزگیری – پرداخت فرش – آهار زنی پشت تابلوفرش – دوخت ریشه و دوخت زیگزاگ کناره – قاب کردن – بسته بندی.

معایب تابلوفرش ماشینی بافت

استفاده از تعداد رنگ محدود – وضوح پایین تابلوفرش بدلیل تعداد رنگ محدود – تنوع پایین تر نسبت به تابلو فرش های چاپی.

جنس تابلو فرش ماشینی

استفاده از مواد با کیفیت و بادوام در تولید تابلو فرش ماشینی، علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و نرم، این تابلوها را به گزینه‌ای مقرون به صرفه، مقاوم و با دوام تبدیل کرده است که قابلیت استفاده طولانی‌مدت را دارند. در ادامه جنس مواد بکار رفته در این تابلوفرش ها را بررسی میکنیم.

جنس چله تابلوفرش

جنس چله (تار) تابلوفرش ماشینی از نخ پلی استر می‌باشد. این نوع نخ از با دوام ترین و با استحکام ترین نخ های تولید شده با الیاف غیرطبیعی و مصنوعی است که بدلیل دوام بالا، در تار این تابلوفرش‌ها استفاده می‌شود.

خواص و ویژگی های پلی استر عبارتند از: نرمی و لطافت بالا، استحکام و دوام بالا، مقاوم در برابر شوینده ها (قابل شستشو بودن)، عدم جذب رطوبت، بو نگرفتن و بسیاری خواص دیگر که توضیح آنها در این مقاله نمی‌گنجد.

جنس پرز بافت تابلوفرش

جنس پرز بافت (پود) تابلوفرش ماشینی از نخ اکرلیک می‌باشد. این نوع نخ بدلیل رنگ پذیری بهتر، ماندگاری بیشتر رنگ در آن و مقاومت در برابر بیدزدگی در پود این تابلو فرش‌ها استفاده می‌شود.

خواص و ویژگی های اکرلیک عبارتند از: نرم و لطیف تر بودن نسبت به سایر الیاف، عدم استنشاق بوی پلاستیک و نفت از آن، ماندگاری و دوام بالا، مقاومت بالا در برابر گرما و نور خورشید، مقاومت در برابر سایش و شستشو، رنگ پذیری بالا و رنگ های بسیار شاد و سرزنده، مقاومت در برابر بید، موریانه، حشرات، کپک و قارچ و بسیاری خواص دیگر.

ماندگاری تابلو فرش ماشینی

همانطور که در قسمت جنس تابلوفرش ذکر کردیم، جنس تار این تابلوفرشها از جنس پلی استر و جنس پود آنها از جنس اکرلیک میباشد.

نخ پلی استر و نخ اکرلیک بصورت صنعتی تولید میشوند و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند. این نخ‌ها مقاوم در برابر شستشو و شرایط محیطی هستند که باعث افزایش دوام و طول عمر تابلو فرش می‌شود.

 

تابلو فرش ماشینی در لابی هتل

 

چاپ تابلوفرش های ماشینی بصورت حرارتی بوده و توسط دستگاه های پیشرفته و بروز انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود که رنگ به نخ خاب نفوذ کرده و بصورت دائمی در نخ ماندگار باشد. رنگ تابلو فرش در گذر زمان نیز ثابت است.

تولید تابلوفرش ماشینی با دستگاه سابلیمیشن حرارتی در دمای 150 درجه انجام می‌شود. آب جوش و بخار آب دارای دمای 100 درجه هستند.

در نتیجه آبی که برای شستشو استفاده میشود هرگز به دمای 150 درجه نرسیده و نمیتواند آسیبی به رنگ تابلوفرش بزند. در نتیجه، تابلو فرش ماشینی چاپی در برابر شستشو مقاوم است و میتوان آن را با خیال راحت شستشو داد.

قیمت تابلو فرش ماشینی

قیمت تابلو فرش ماشینی معمولا بر اساس متر مربع حساب میشود. علاوه بر آن، هزینه های بسته بندی و سایز هزینه ها نیز به قیمت آن اضافه میشوند.

همان طور که میدانید تابلو فرش ماشینی قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به تابلوفرش دستباف دارد. در ادامه دلایل این ارزان بودن را بررسی میکنیم.

دلایل ارزان بودن

مناسب بودن قیمت تابلو فرش ماشینی بدلیل استفاده از نخ ها با الیاف مصنوعی و تولید با دستگاه‌های اتوماتیک می‌باشد.

الیاف پلی استر و اکرلیک که به عنوان مواد اولیه در تولید این تابلوفرش ها استفاده میشوند، به ارزانی و سهولت دسترسی شناخته می‌شوند. این الیاف نسبت به مواد طبیعی مانند پنبه یا پشم، قیمت بسیار کمتری دارند.

استفاده از دستگاه‌های خودکار و فرآیند تولید مکانیزه در تابلوفرش ماشینی، هزینه‌های تولید را به حداقل می‌رساند. این امر باعث کاهش نیروی انسانی و زمان تولید می‌شود.

یعنی مواردی مانند هزینه طراحی، هزینه رنگرزی و هزینه بافت که در تابلوفرش دستباف هزینه می‌شوند، در تابلوفرش ماشینی وجود ندارند.

مزایای خرید تابلو فرش ماشینی

تابلوفرش ماشینی مزایای زیاد و قابل توجهی دارد که بصورت خلاصه میتوان به این موارد اشاره کرد : قیمت ارزان – تنوع در طرح و رنگ – قابلیت آماده سازی و ارسال سریع – قابلیت سفارش با سایز و طرح قاب دلخواه – ماندگاری بالا – نگهداری و تمیزکاری آسان.

مزایای فوق، تابلوفرش ماشینی را به یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی که به دنبال ترکیبی از زیبایی، ماندگاری بالا و هزینه مقرون به صرفه هستند، تبدیل کرده است. در ادامه، تعدادی از مزایای برجسته تابلوفرش ماشینی را بررسی میکنیم.

سفارش با سایز و قاب دلخواه

شما می‌توانید تابلوفرش ماشینی را در طرحی که انتخاب کرده‌اید، با سایز و طرح قاب دلخواه خود سفارش دهید. این امکان باعث می‌شود یک تابلوفرش مطابق با سلیقه‌تان برای فضای مدنظرتان تهیه کنید.

سفارش با عکس دلخواه

یکی از مزایایی که فروشگاه‌های آنلاین تابلو فرش ماشینی مانند هیدا دکور به خریداران ارائه می‌دهند، امکان سفارش تابلو فرش با عکس دلخواه مشتریان است.

این گزینه به خریداران این امکان را می‌دهد تا تابلوفرشی با طرح و عکس دلخواه خود سفارش دهند. در زیر به برخی از جنبه‌ها و مزایای این سرویس اختصاصی اشاره می‌شود:

انتخاب طرح شخصی: با امکان سفارش تابلو فرش با عکس دلخواه، مشتریان به خوبی می‌توانند یک طرح یا عکس شخصی را انتخاب کرده و آن را بصورت تابلو فرش داشته باشند. این امر به خریداران امکان می‌دهد تا یک اثر هنری منحصر به فرد سفارش دهند.
شخصی‌سازی فضا: با استفاده از تابلو فرش عکس شخصی، مشتریان می‌توانند فضای خود را به نحوی شخصی‌تر و زیباتر تزئین کنند. این گزینه به آنها این امکان را می‌دهد که با طرح‌ها و عکس‌های خود، فضاهای منزل، اداره یا فروشگاه خود را به شکلی خاص آراسته کنند.
هدیه منحصر به فرد: سفارش تابلو فرش با عکس دلخواه به عنوان یک هدیه منحصر به فرد و ارزشمند برای عزیزان نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. ارسال یک تابلو فرش با عکس خاص به عنوان هدیه، نشان از اهتمام و ارزش دادن به شخص مقابل خواهد بود.
حفظ خاطرات: استفاده از عکس‌های شخصی، خاطرات و لحظات خاصی را یادآوری می‌کند. با داشتن یک تابلو فرش با عکس دلخواه، مشتریان می‌توانند لحظات خاص و به یادماندنی را در قابی زیبا ثبت کنند.

 

تابلو فرش ماشینی عکس شخصی

 

مزایای خرید تابلو فرش ماشینی از هیدا دکور

خرید آنلاین تابلو فرش ماشینی از هیدا دکور، مرکز تخصصی تولید تابلوفرش ماشینی در کاشان، امکان انتخاب و سفارش آسان و همچنین خرید بدون واسطه و با قیمت ارزان را فراهم می‌کند.

تجربه خریدی راحت و مطمئن از این مرکز، انتخاب هوشمندانه‌ای است. در ادامه، تعدادی از مزایای خرید تابلو فرش ماشینی از هیدا دکور را ذکر میکنیم.

تنوع محصولات

هیدا دکور به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه تابلو فرش ماشینی، تنوع زیادی از طرح‌ها و سایزها را در فروشگاه آنلاین خود ارائه می‌دهد.

این تنوع به خریداران این امکان را می‌دهد تا به راحتی تابلویی را با ترکیبی از طرح و رنگ مطلوب برای فضای مدنظر خود انتخاب کنند.

سفارش با سایز دلخواه

از طریق فروشگاه آنلاین هیدا دکور، خریداران می‌توانند تابلو فرش ماشینی خود را با ابعاد دلخواه سفارش دهند. این امکان به خریداران این قابلیت را می‌دهد تا یک تابلو با اندازه دلخواه و متناسب با فضای خود داشته باشند. همچنین طرح قاب تابلو فرش نیز بصورت دلخواه قابل انتخاب و سفارش است.

ارسال به سراسر کشور

هیدا دکور خدمات ارسال به سراسر کشور را ارائه می‌دهد. این امکان به خریداران در تمام نقاط کشور این اجازه را می‌دهد تا به راحتی تابلوفرش‌های مورد نظر خود را سفارش دهند و به آسانی درب منزل تحویل بگیرند.

پشتیبانی مشتریان

فروشگاه آنلاین هیدا دکور با ارائه خدمات پشتیبانی موثر، به خریداران این اطمینان را می‌دهد که در صورت هرگونه سوال یا مشکلی، می‌توانند با تیم پشتیبانی تماس حاصل کرده و به راحتی و در سریعترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

ضمانت بازگشت وجه

ارائه ضمانت بازگشت وجه، نشان از اعتماد هیدا دکور به کیفیت محصولات خود است. ضمانت بازگشت کالا و بازگشت وجه یکی از سیاست‌های مشتری‌مدارانه هیدا دکور است که اطمینان می‌دهد مشتریان در صورت نارضایتی یا هر مشکل دیگری با محصول خود، امکان بازگشت آن و دریافت وجه پرداختی را دارند.

با توجه به این مزایا، خرید تابلو فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین هیدا دکور نه تنها به راحتی و سرعت خرید کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود خریدی با اطمینان و آسوده داشته باشید.

نتیجه گیری

خرید تابلو فرش ماشینی از هیدا دکور یک تصمیم هوشمندانه و مطمئن می‌باشد. این انتخاب به دلایل مقرون به صرفه بودن قیمت تابلو فرش ماشینی، جذاب بودن آن برای تزئین فضاها با آثار هنری زیبا و سایر مزایای گفته شده، توصیه می‌شود.

از جنس بادوام، طراحی‌های متنوع و زیبا، قابلیت سفارش با ابعاد و طرح دلخواه و تنوع در انتخاب قاب، تا ضمانت بازگشت وجه و تاکید بر رضایت مشتری، همه این عوامل، تابلو فرش ماشینی را به یک گزینه جذاب و ارزشمند برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون منازل، ادارات، یا فضاهای تجاری تبدیل کرده است.

با توجه به این مزایا، خریداران می‌توانند با اطمینان از تجربه خرید خود لذت ببرند و فضاهای خود را با تابلو فرش ماشینی خریداری شده از هیدا دکور، به شکلی زیبا و منحصر به فرد تزئین کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تابلو فرش ماشینی و خرید تابلو فرش ماشینی با قیمت ارزان، به وبسایت فروشگاه هیدا دکور در اینجا مراجعه کنید.

تابلو فرش ماشینی, خرید تابلو فرش ماشینی, قیمت تابلو فرش ماشینی, هیدا دکور.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان