آشنایی با انواع اتاق‌های هتل ارم قشم

آشنایی با انواع اتاق‌های هتل ارم قشم

آشنایی با انواع اتاق‌های هتل ارم قشم

یکی دیگر از جزایر خلیج فارس که معمولاً به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌شود، جزیره قشم است. قشم بزرگترین جزیره ایران و خاورمیانه است که به لحاظ تقسیمات کشوری، جزء استان هرمزگان به حساب می‌آید.

این جزیره به خاطر جاذبه‌های طبیعی گردشگری و موقعیت تجاری مناسبی که دارد، یکی از قطب‌های گردشگری ایران است. به همین خاطر افراد زیادی هر ساله برای گذراندن تعطیلات خود، راهی این بخش جنوبی در کشور می‌شوند.

اما قبل از شروع هر سفری، باید به فکر رزرو محل اقامت بود. هتل ارم قشم، یکی از اقامتگاه‌های معروف این جزیره با امکانات مناسب است.

در این مطلب قصد داریم تا انواع اتاق‌های این هتل را به شما معرفی کنیم تا در سفر به قشم، یکی از آن‌ها را متناسب با نیاز خود رزرو کنید.

 

آشنایی با انواع اتاق‌های هتل ارم قشم

معرفی هتل ارم قشم

یکی از هتل‌های چهار ستاره‌ای که در سفر به قشم می‌توان رزرو کرد، هتل ارم است. این هتل در زمینه به وسعت یک هکتار قرار گرفته و ۸۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد.

ساختمان این هتل ۵ طبقه بوده و شامل ۱۰۰ اتاق و سوئیت با شرایط اقامتی متفاوت است. طراحی تمامی این واحد‌های اقامتی بر اساس استاندارد‌های روز صنعت هتلداری بوده و ظرفیت پذیرش ۳۰۰ می‌همان را دارند.

موقعیت مکانی هتل ارم قشم بسیار جالب بوده و مسافران آن دسترسی راحتی به بازار‌های قشم و سواحل زیبای خلیج فارس دارند.

وجود رستوران و کافی شاپ در طبقات این هتل، نیاز مسافران به نوشیدنی و غذا را رفع می‌که و نیازی نیست تا برای صرف غذا به بیرون از هتل یا مرکز جزیره بروید.

سالن همایش، سالن بازی‌های رایانه‌ای، بیلیارد، سالن بدنسازی، آمفی تئاتر، اتاق بازی کودک، چایخانه سنتی و فواره موزیکال تنها بخشی از امکانات هتل ارم قشم برای گردشگران است.

 

آشنایی با انواع اتاق‌های هتل ارم قشم

هتل ارم سعی کرده تا با تقسیم‌بندی اتاق‌های خود به سه کلاس A و B و C، به مسافران در انتخاب اتاق کمک کند.

این کلاس‌بندی بر اساس استاندارد‌های هتلداری بوده و اتاق را بر اساس موقعیت آن‌ها در طبقات ساختمان و چشم‌اندازی که دارند، تقسیم‌بندی می‌کند.

در ادامه با هر کدام از این سه کلاس از اتاق‌ها در هتل ارم قشم آشنا خواهیم شد.

 

۱ – اتاق‌های کلاس A

اتاق‌های کلاس A در طبقات اول، دوم و سوم از ساختمان هتل قرار دارند. چشم انداز این اتاق‌ها رو به شهر بوده و با ظرفیت‌های مختلفی برای مسافران قابل رزرو هستند.

اگر جزء مسافران حساس به سر و صدا هستید، بهتر است که از بین اتاق‌های کلاس A یکی را برای خود انتخاب کنید. بیشتر اتاق‌های این کلاس، از نوع دو تخته توئین و دو تخته دبل هستند. اما سوئیت‌های بزرگی هم هستند که دارای اتاق خواب جداگانه بوده و یک تخت دو نفره در آن‌ها وجود دارد.

 

۲ – اتاق‌های کلاس B

این گروه از اتاق‌ها در طبقه همکف لابی قرار دارند و به همین خاطر دسترسی مهمانان به امکانات هتل بسیار راحت است.

مثلاً برای فردی که قرار کاری دارد، اتاق‌های کلاس B بهترین انتخاب است. چون به راحتی می‌تواند خود را به لابی مجموعه رسانده و جلسه خود را برگزار کند.

در بین اتاق‌های این بخش، انواع مختلف دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته و چهار تخته دوبلکس قابل رزرو هستند.

 

۳ – اتاق‌های کلاس C

برای مسافرانی که به دنبال دسترسی راحت به حیاط هتل ارم قشم هستند، اتاق‌های کلاس C بهترین گزینه است. این اتاق‌ها در طبقه زیر همکف منفی یک قرار داشته و یعنی همسطح با حیاط هتل هستند.

چنین ویژگی شاید برای یک مسافر جوان و مجرد خیلی مهم نباشد؛ اما برای خانواده‌ای که نوزاد تازه به دنیا آمده دارد، بسیار مهم است. چون بالا بردن وسایل زیادی و پایین آوردن آن‌ها از طبقات بالایی ساختمان هتل، مشکل است.

در بین اتاق‌های کلاس C، انواع مختلف دو تخته (برای دو نفر)، سه تخته (برای خانواده‌های سه نفری) و چهار تخته وجود دارد.

در اتاق‌های سه تخته، یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره وجود دارد که مناسب خانواده‌های کم جمعیت است. برای خانواده‌های پرجمعیت هم، اتاق‌های چهار تخته پیشنهاد می‌شود.

اما بهترین نوع از اتاق‌های کلاس C، سوئیت یک خوابه دو نفره است که مخصوص زوج‌های جوانی است که برای گذراندن ماه عسل به جزیره قشم رفته‌اند. این سوئیت‌ها مجهز به اتاق خواب بوده و یک تخت دو نفره دارد.

 

آشنایی با انواع اتاق‌های هتل ارم قشم

 

۴ – اتاق‌های ویو دریا

شاهد تمام دغدغه‌ی شما برای مسافرت به قشم، تماشای دریا و غروب یا طلوع خورشید آن باشد. برای تماشای چنین منظره‌ای، باید از اتاق‌های رو به دریا هتل ارم قشم استفاده کنید.

اتاق‌های سه تخته رو به دریا، شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره هستند و چشم انداز فوق‌العاده‌ای به آب‌های خلیج فارس دارند.

امکانات رفاهی موجود در این اتاق‌ها، می‌تواند تمام نیاز مسافران را رفع کند. البته اقامتگاه‌های دو تخته توئین و دبل رو به دریا هم برای مسافران در دسترس است.

 

قیمت اتاق در هتل ارم کیش

هتل ارم قشم در اصل یک اقامتگاه چهار ستاره با امکانات ویژه است و قیمت اتاق‌های آن بر اساس موقعیت، ظرفیت، چشم انداز و بزرگی یا کوچکی آن‌ها تعیین می‌شود.

چون هزینه اقامت در اتاق‌های متراژ بالا، بیشتر از اتاق‌های عادی است. اگر چنانچه سرویس اضافی برای فرزندان یا دیگر اعضای خانواده خود بخواهید، باید پول بیشتری را پرداخت کنید.

تعداد روز‌های رزرو هم جزء فاکتور‌های تأثیرگذار در هزینه اقامت شما در هتل ارم کیش است. البته با رزرو آنلاین اتاق‌های این مجموعه از طریق سایت فلای تودی، می‌توان از درصد‌های تخفیف هم مطلع شد.

 

کلام آخر

سفر به قشم و پیاده روی در سواحل زیبای خلیج فارس، برای هر گردشگری جذاب و خاطره انگیز است. اما سفر شما زمانی کامل خواهد شد که مکانی برای استراحت شبانه و رفع خستگی داشته باشید. هتل ارم قشم، جزء هتل‌های لوکس و پرطرفدار در این جزیره است.

تنوع اتاق‌های این مجموعه باعث می‌شود تا مسافران به هر نوع اتاقی با ظرفیت‌های مختلف و ویوی خاص، دسترسی داشته باشند.

در این مطلب توضیحاتی در خصوص اتاق‌های هتل ارم قشم و انواع آن‌ها ارائه دادیم تا متناسب با نیاز خود، یکی از آن‌ها را در سایت فلای تودی رزرو کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان