بیوگرافی آریانا ولی نژاد قهرمان دوچرخه سوار که در آتش سوخت

بیوگرافی آریانا ولی نژاد قهرمان دوچرخه سوار که در آتش سوخت

بیوگرافی آریانا ولی نژاد قهرمان ملی پوش دوچرخه سوار

دوچرخه سواری رشته ی ورزشی دیگری است که خانم ها می توانند در آن شرکت داشته باشند. خانم آریانا ولی نژاد با علاقه ای که به دوچرخه سواری داشت پا به این حرفه ی ورزشی گذاشت و موفقیت های خود را با تلاش به ثبت رساند.

 

بیوگرافی آریانا ولی نژاد

آریانا متولد 1379 در خرم آباد است. او از همان کودکی علاقه و حرفه ی خود را در رشته دوجرخه سواری شروع کرد. و اکنون در رده سنی زیر 23 سال به صورت حرفه ای رکاب می زند.

 

بیوگرافی آریانا ولی نژاد قهرمان دوچرخه سوار که در آتش سوخت

 

قهرمانی و مدال دوچرخه سواری آریانا

او برای ادامه این حرفه ی ورزشی و ثبت قهرمانی به کمپ جهانی دوچرخه سواری به کرده جنوبی اعزام شد.

در تیر سال 1398 آریانا موفق به کسب مدال نقره مسابقات جاده بانوان جوانان کشور به میزبانی تهران شد. سپس  در تیر 1400 دومین مدال طلای رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور را کسب کرد.

 

آریانا دختری که در بخش استقامت جاده رده ی سنی جوانان در مسابقات دوجرخه سواری به عنوان نخست این رقابت ها رسید.

 

بیوگرافی آریانا ولی نژاد قهرمان دوچرخه سوار که در آتش سوخت

 

همچنین ولی نژاد در ماده تایم تریل با ثبت زمان 14 دقیقه و 7 ثانیه زودتر از سایر رقیبان از خط پایان گذشت و دومین مدال طلای خود را در این رقابت ها به دست آورد و در این ماده هم به تیم ملی دعوت شد.

 

خبر تلخ و تاسف آور برای ملی پوش کشور آریانا ولی نژاد قهرمان دوچرخه سواری

زمستان سال 1402، 9 اسفند در خرم آباد خبر تلخ دیگری تیتر روزنامه ها را گرفت. انفجار بخاری بر اثر نشت گاز در خانه پدری آریانا در خرم آباد باعث سوختگی 70 درصد این دختر جذاب ورزشکار شد. این دختر جوان قهرمان، برای ادامه درمان در بیمارستان سوانح سوختگی به اصفهان منتقل شد.

وضعیت حیاتی آریانا خوب است اما برای بهبود این حجم سوختگی او بسیار متاثر شدیم و امیدواریم هر چه زودتر سلامت جسم و روح خود را از این شوک بزرگ بدست آورد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان