معرفی بهترین هتل‌های کاشان برای هر سلیقه و بودجه

معرفی بهترین هتل‌های کاشان برای هر سلیقه و بودجه

کاشان یکی از شهرهای قدیمی استان اصفهان است که به سبب تاریخ غنی و طبیعت بکر، مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد.

این شهر با توجه به بهره‌مندی از بناهای تاریخی متعدد، پتانسیل بالایی برای جذب توریست دارد و حتی گردشگران خارجی زیادی علاقه‌مند به بازدید از این شهر زیبا هستند.

از‌سوی‌دیگر، فاصله کوتاه کاشان از تهران، سبب شده است که اهالی پایتخت در تعطیلات مختلف به این شهر سفر کنند. با توجه به این موضوع، تصمیم بر آن شد که بهترین هتل های کاشان را به شما معرفی کنیم تا از اقامت خود در این شهر، نهایت لذت را ببرید.‌ همراه ما باشید.

 

معرفی بهترین هتل‌های کاشان برای هر سلیقه و بودجه

 

مروری بر بهترین هتل‌ های شهر تاریخی کاشان

کاشان اگرچه یک شهر کوچک بوده و برای بسیاری از افراد ناشناخته باقی مانده است، اما پتانسیل‌های بالقوه‌ای برای جذب گردشگر دارد. یکی از پتانسیل‌های این شهر، تاریخ غنی آن است.

کاشان از سالیان دور مورد توجه درباریان قرار گرفته بود؛ از‌این‌رو، آثار تاریخی قابل توجهی در گوشه‌و‌کنار این شهر دیده می‌شوند. از‌سوی‌دیگر، این شهر ازنظر طبیعی نیز حرف‌ها برای گفتن دارد.

خواهید دید که چگونه آبشاری زیبا در نزدیکی کویری حیرت‌انگیز قرار گرفته و منظره بی‌نظیری را خلق کرده است. در شهر کاشان می‌توانید هم‌زمان از آبشار نیاسر و کویرهای اطراف دیدن کنید.

برای لذت‌بردن از این همه زیبایی، بسیار مهم است که در اقامتگاهی مطلوب اقامت داشته باشید. هتل ‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، می‌توانند به‌عنوان بهترین‌های هتل کاشان لقب بگیرند.

 

هتل مهینستان راهب

اقامتگاه مهینستان راهب یکی از خانه‌های قدیمی شهر کاشان است که پس از بازسازی و مرمت، به‌عنوان اقامتگاه سنتی مشغول‌به‌کار شده است.

 

معرفی بهترین هتل‌های کاشان برای هر سلیقه و بودجه

 

این خانه زیبا مربوط به اواسط یا اواخر دوره قاجاریه بوده و کاملاً بر‌اساس معماری آن دوره ساخته شده است. به‌راحتی می‌توانید المان‌های مربوط به معماری عصر قاجار را در گوشه‌و‌کنار خانه مشاهده کنید.

هتل مهینستان راهب در سال ۱۳۸۹ زیر نظر برترین اساتید معماری مورد مرمت قرار گرفت. نهایتاً در سال ۱۳۹۳ بازسازی به پایان رسید و این خانه زیبا فعالیت خود را به‌عنوان یک هتل سنتی آغاز کرد.

هتل مهینستان راهب در محله درب‌باغ واقع شده و در دو طبقه با ۳ حیاط مجزا ساخته شده است. این هتل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامتی رؤیایی در کاشان باشد.

 

بوتیک‌هتل سرای صباغیان

بوتیک‌هتل سرای صباغیان کاشان یکی‌دیگر از هتل‌ های سنتی و بسیار زیبای کاشان است که در نزدیکی بازار سنتی و سرپوشیده کاشان واقع شده است.

بنای این هتل، خانه‌ای قدیمی است که بیش از ۲۵۰ سال قدمت دارد و از معدود خانه‌های قدیمی است که سال‌ها پیش به ثبت ملی رسید. بنای این هتل در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع ساخته شده و دارای ۳ طبقه است.

مجموعاً ۱۷ باب اتاق به‌همراه یک حیاط مرکزی به‌شکل گودال باغچه در سرای صباغیان ساخته شده‌اند. این هتل علاوه‌بر ارائه بهترین امکانات و خدمات، دسترسی مطلوبی به نقاط مهم شهر دارد که سبب می‌شود بتوانید به‌راحتی از دیگر جاذبه‌های کاشان بازدید کنید.

 

هتل امیرکبیر کاشان

یکی از هتل ‌های گران‌قیمت کاشان، هتل سه‌ستاره امیرکبیر است. این هتل در سال ۱۳۵۶ ساخته شده بود و سال‌ها به‌عنوان بهترین هتل کاشان فعالیت می‌کرد.

پس‌از گذشت ۴۰ سال از احداث این بنا، سازه در سال ۱۳۹۶ برای ارتقاء وضعیت کیفی هتل، مورد بازسازی قرار گرفت. در‌حال‌حاضر، هتل امیرکبیر در ۶ طبقه ساخته شده و مجموعاً ۱۰۵ اتاق در طبقات آن در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

هتل امیرکبیر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامتی به‌یادماندنی در کاشان باشد؛ چراکه در نزدیکی باغ فین و موزه امیرکبیر واقع شده و به سایر نقاط شهر نیز دسترسی قابل قبولی دارد. علاوه‌بر آن، می‌توانید از بهترین امکانات با قیمتی ایده‌آل در هتل امیرکبیر بهره‌مند شوید.

 

اقامتگاه خانه عامری‌ها

 

معرفی بهترین هتل‌های کاشان برای هر سلیقه و بودجه

 

هتلی که در این قسمت به شما معرفی می‌شود، قطعاً یک پیشنهاد ویژه و وسوسه‌انگیز است. اقامت در خانه عامری‌ها به‌منزله اقامت در یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های کاشان خواهد بود؛ خانه‌ای که متعلق به دوره زندیه است.

سرای عامری همان‌طور که از نامش پیداست، منتسب به خانواده‌ای به همین شهرت بود و سال‌ها محل زندگی آن‌ها محسوب می‌شد. این عمارت زیبا در‌حقیقت از به‌هم‌پیوستن چند خانه تو‌در‌تو ساخته شده و زیبایی بی‌بدیلی دارد.

از سال ۱۳۹۳ هتل سرای عامری با ۳۸ اتاق، میزبان مسافرانی است که از شهرهای دور و نزدیک به کاشان سفر می‌کنند. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت رزرو خانه عامری نسبت به سایر اقامتگاه‌های سنتی،‌ اندکی بیشتر است.

 

اقامتگاه آریانا

هتل آریانا در کاشان بدون شک یکی از خاص‌ترین هتل‌ هایی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. این اقامتگاه تنها هتل سنتی ایران است که به سالن اسپا مجهز شده و بالاترین سطح خدمات را در این حوزه ارائه می‌دهد.

اقامتگاه آریانا همچون بسیاری از هتل‌ های سنتی کاشان، یک خانه قدیمی است که پس‌از مرمت و بازسازی، به‌عنوان یک هتل سنتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این هتل از دو حیاط مجزا تشکیل شده که حیاط اصلی ۱۰ باب واحد اقامتی را در دل خود جای داده و حیاط دوم، دارای ۷ باب اتاق است. با اقامت در این هتل اقتصادی و درعین‌حال منحصربه‌فرد، اقامت جذابی را در شهر زیبای کاشان تجربه خواهید کرد.

 

رزرو اقامتگاه‌های سنتی و هتل‌ های مدرن کاشان از فلای تودی

افزون‌بر مواردی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد، شهر کاشان چندین و چند هتل دیگر نیز دارد که هر یک به‌نوعی می‌توانند اقامتی به‌یادماندنی را به شما هدیه کنند.

برای رزرو این هتل‌ ها می‌بایست مدتی پیش‌از سفر به سایت فلای تودی مراجعه کرده و اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید. پلتفرم فلای تودی تمام این هتل ‌ها را با ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه‌بر آن، می‌توانید بلیط قطار کاشان را نیز از‌طریق این سایت خریداری کرده و سفری خاطره‌انگیز را آغاز کنید. جالب است بدانید که خدماتی نظیر اخذ ویزای توریستی یا رزرو تور نیز در این پلتفرم ارائه می‌شوند. خوب است خودتان نگاهی به این خدمات داشته باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان