شگفت انگیزترین دوقلوهای دنیا با 87 روز فاصله! + عکس

شگفت انگیزترین دوقلوهای دنیا با 87 روز فاصله! + عکس

دراین بخش جالب با شگفت انگیزترین تولد اولین دوقلوها با فاصله 87 روز آشنا می شوید!!

 

دوقلوها عالم بسیار زیبایی دارند که گاهی شگفتی هایی فراتر از شباهت بیش از حد در میان آن ها رخ می دهد. گاهی دوقلوها دچار بیماری شده و از برخی اندام به هم متصل می شوند گاهی نیز با فاصله های طولانی ازهم متولد می شوند.

“ماریا جونز” به تازگی دوقلوهاش به دنیا آمده اند که البته معجزه ای بزرگ برای زنده و سالم ماندن آن ها رخ داده است چرا که فرزندان این خانم با ۸۷ روز فاصله به دنیا آمده اند.

 

شگفت انگیزترین دوقلوهای دنیا با 87 روز فاصله! + عکس

 

این خانم در زمانی که باردار بوده است دچار مشکلاتی شده که مجبور می شود یکی از فرزندانش را نزدیک به ۳ ماه زودتر به دنیا آورد اما در موردی نادر فرزند دومش زنده ماند و به حیاتش در دل مادر ادامه داد.

قل دوم نیز پس از ۸۷ روز به دنیا آمد تا یکی از رکوردهایی گینس نیز شکسته شود. “امی” و “کتی” دوقلوهایی هستند که هنوز وارد دنیا نشده رکورد طولانی ترین فاصله بین دوقلوها را بشکنند. رکورد قبلی این رشته مربوط به سال ۱۹۹۶ است که فاصله بین یک دوقلوی آمریکایی ۸۴ روز است.

زنده ماندن بجه اول نیز یکی از معجزات بوده است به طوری که او تنها ۱ کیلوگرم وزن داشته به همین علت چند روزی را در دستگاه زنده ماند ولی از این موضوع جان سالم به در برد. این دو کودک این روزها در سلامت کامل هستند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان