کلمه کلیدی کانونی

مجموعه : دانستنی ها
کلمه کلیدی کانونی

لیست بهترین خوانندگان پاپ ایرانی

در این مقاله قصد داریم، در مورد ۱۰ خواننده محبوب و پرطرفدار با شما صحبت کنیم تا بهترین‌ ها را هنگام دانلود آهنگ انتخاب کنید

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده را خواننده محبوب ایرانی، بعد ازمرتضی پاشایی می‌دانند. این خواننده متولد سال 1366 است، سه خواهر دارد و در شهر تربت حیدریه به دنیا آمد. او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم به پایان رسانید.

ورود به عرصه صدا را می‌توان از سال 1380 دانست. هنگامی که در سن 14 سالگی قرائت قران را آغاز کرد و به تدریج در زمینه موسیقی شروع به فعالیت کرد.

در سن 17 سالگی در کلاس‌های نوازندگی استاد مهدی نیک نام شرکت کرد و اهنگ (هنوزم) به عنوان اولین کار او در زمینه موسیقی به ثبت رسید.
همچنین 6 سال بعد توانست اولین کنسرت زنده خود را اجرا کند. اجرای حرفه‌ای او را می‌توان از سال 1394 در شهر کرج دانست.

از محبوب‌ترین آهنگ های محسن ابراهیم زاده می‌توان به تب عشق، طاقچه بالا، دونه دونه، چقدر زود و… اشاره کرد.

 

رضا صادقی

رضا صادقی متولد مرداد ماه سال 1358 است. موسیقی خود را در زمینه پاپ آغاز کرده و تا کنون ادامه داده است. او در لیست خوانندگان مشهور ایرانی قرار دارد.

وی در کودکی حادثه ناگواری را در زمینه سلامتی پشت سر گذاشت، اما با تلاش‌های خانواده توانست تا حدود زیادی به زندگی عادی برگردد.

در اغلب اهنگ‌های خود سعی کرده است که مسؤلیت ترانه سرایی و آهنگ سازی کارهایش را بر عهده بگیرد. از توانایی فوق العاده او که سبب محبوبیت زیادش در میان مردم شده، اجراهای زنده قوی روی صحنه است.
آهنگ مشکی رنگ عشقه معروف ترین ترانه اوست. از دیگر آهنگ‌های او می‌توان، وایسا دنیا، زندگی کن، فقط گوش کن، یکی بود یکی نبود، چقدر سخته و… را نام برد.

 

سامان جلیلی

وی در 3 مرداد 1370 در کرج متولد شد، اما اصالت او مازندرانی است. سامان جلیلی به خوانندگی ترانه‌های سبک پاپ علاقه دارد.

علاقه او به خوانندگی باعث شد تا در سن 16 سالگی گیتار زدن را شروع کند و با تشویق و ترغیب خانواده و دوستان به صورت جدی تصمیم گرفت حرفه خود را دنبال کند.
جلیلی دانشجوی انصرافی رشته معماری است. تلاقی اولین کار او بود، اما می‌توان گفت که آلبوم پرتگاه را به صورت رسمی در سال 1393 منتشر کرد.

کنسرت رسمی وی در بهمن ماه سال 1393، در سالن برج میلاد تهران اجرا شد. این اتفاق زمانی رخ دادکه تنها 23 سال داشت. الگوی زندگی خود را شادمهر عقیلی می‌داند.

تا کنون آهنگ‌ها و آلبوم‌های زیادی ازسامان جلیلی منتشر شده است. اگر به دنبال دانلود آهنگ این خواننده هستید، وای دلم، تو رو دوست دارم، تمومش کن، ستاره و هوای خونه گزینه های خوبی هستند.

 

علی لهراسبی

وی در 20 فروردین سال 1355 متولد شد. خواننده‌ محبوبی است که سبک پاپ را دنبال می‌کند. فرزند ارشد خانواده است و سه برادر دارد. در کودکی نیز قاری قرآن بود.

پس از آن که دیپلم خود را در در دبیرستان دکتر نصیری در تهران گرفت، برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته الکترونیک به دانشگاه آزاد کرج رفت و هم اکنون نیز در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت دارد.

در طی خوانندگی خود توانسته با همکاری شادمهر عقیلی کارهای ارزشمندی را پخش کند. در زمستان 1390 آلبوم تصمیم را بعد از جنجال بر سر مجوز آن بالاخره منتشر کرد.

از مهم ترین اتفاقات زندگی او عمل حنجره‌اش بوده است. در طول تجربیات خود همکاری‌های بسیاری با صدا و سیما داشته است که می‌توان از این میان به تیتراژ فیلم‌هایی مانند دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد. قطعه‌های چشمامو می‌بندم و رویا جز پرطرفدارترین و بهترین کاری‌های او برای دانلود آهنگ است.

 

احسان خواجه امیری

او یکی از معروف‌ترین خواننده‌های ایرانی که بسیار خوش صدا و پرطرفدار است. وی فرزند ایرج، خواننده سنتی ایرانی است. تحصیلات خود را در رشته کامپیوتر ادامه داد.

خواجه امیری در یک خانواده هنرمند پرورش یافت، به طوری که در سن 5 سالگی در زمینه موسیقی شروع به کار کرد و رفته رفته توانست در نواختن سنتور، ویولن و پیانو مهارت پیداکند.

همچنین در سن 17 سالگی، اولین آلبوم خود و پدرش را با نام (من و بابا) منتشر کرد. موفقیت زیاد این آلبوم به علت حضور پدرش ایرج بود. به گفته خود او علاوه بر پدرش، آقای اصفهانی الگو وی بوده است.

 

حمید هیراد

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد متولد بهمن ماه سال 1370 در یکی از روستاهای گیلان متولد شد. اولین ترانه او که بی تاب نام داشت با همکاری گروه پازل بند صورت گرفت.

این ترانه در 15 اسفند 1395 پخش شد. یک سال بعد توانست ترانه مستقل خود را به نام مستم کن، روانه بازار کند.
هیراد در مسیر خوانندگی خود، مورد انتقاد شدیدی از سوی شاعران، منتقدان و ترانه سراها قرار گرفت.

به عقیده صاحب نظران او در کارهای خود سرقت ادبی انجام داده و حقوق صاحبان حقیقی را ضایع کرده است. بعد از مدتی میان هیراد و شاعران در نهایت توافقی صورت گرفت.

قرار بر این شد هیراد در اینستاگرام خود به صورت رسمی عذرخواهی کند و از هیچ ترانه‌ای بدون ذکر نام شاعر استفاده نکند.

همچنین وی در سال 1398 به بیماری سرطان خون مبتلا شد و مدتی زیادی با این بیماری دست و پنجه نرم کرد و تا حدود زیادی توانست با این بیماری مقابله کند. از ترانه‌های معروف او برای دانلود آهنگ می‌توان شب که شد، ماه من، شوخیه مگه و… را نام برد.

 

آرون افشار

خواننده جوان کشور، زاده 1 تیر 1377 است. نام اصلی وی وحید افشار است. آرون افشار نام هنری اوست. اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد به دنیا آمده است.

از همان دوران کودکی علاقه خود را به موسیقی نشان داد و ساز تخصصی او گیتار است. این خواننده جوان اولین کنسرت خود را در سالن همایش‌های برج میلاد در سال 1398 اجرا کرد.
این خواننده محبوب کشورمان، توانسته در مدت فعالیت خود، طرفداران زیادی را جذب خود کند، زیرا آهنگ‌های او از سبک خاصی برخوردار هستند.

ترانه جانم باش یکی از کارهای پرطرفدار، آرون است. از افراد مؤثر در پیشرفت هنری افشار، معین راهبر است. در حال حاضر افشار مجرد بوده و ازدواج نکرده است. اگر به دنبال دانلود آهنگ هستید، ترانه‌های جانم باش، طبیب ماهر، خط و نشان، شب رویایی بهترین هستند.

 

حمید عسکری

20 مهر 1357 در آبادان به دنیا آمد. اما اصالت وی شیرازی است. تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت صنعتی ادامه داد.

به دلیل علاقه‌ای که به موسیقی و ترانه داشت در همان دوران دانشجویی به دنبال علاقه خود رفت. شروع به کار او را می‌توان از سال 1377 دانست.

هنگامی که با گروه موسیقی مهرگان همکاری کرد و در سال 1382 بعد از ترک این گروه آهنگ‌سازی را آغاز کرد. در سال 1385 نخستین، آلبوم خود را به نام کما منتشر کرد. یک سال بعد پرفروش ترین آلبوم کشور را نصیب خود کرد.
چند سال بعد کنسرت‌های خود را در شهرهای نیویورک، واشینگتن، لس آنجلس و تورنتو اجرا کرد.
عسکری همچنین در زمینه بازیگری به ایفای نقش پرداخته است و در فیلم‌های دختران هوا، شانس، عشق، تصادف، سریال سی و نه هفته، دو دوست بازی کرده است.

علاوه بر خوانندگی و بازیگری به ورزش نیز علاقه دارد و فوتبال ورزشی است که دنبال می‌کند. از ترانه‌های او می‌توان به دلم مونده، بی تفاوت، دل دل نکن به رفتن را نام برد.

 

بهنام بانی

11 مهر سال 1366 در دامغان دیده به جهان گشود. فعالیت هنری خود را از سال 1392 شروع کرد. بهترین خواننده پاپ در سال 1402 در جشن حافظ، شناخته شد.

در دوران کودکی قاری قرآن بود و در همان دوران علاقه به موسیقی در او هویدا شد و در کنار پدر تمرین موسیقی می‌کرد. در دوران نوجوانی از راهنمایی‌های استاد محمد نوری استفاده کرد.

در جوانی با گروه موسیقی روژان همکاری داشت، مهدی یغمایی نیز در این گروه بود. همچنین در فیلم گشت ارشاد 3 در سال 1400 به ایفای نقش پرداخت. در حال حاضر او مجرد است و همسر و فرزندی ندارد.
بهنام بانی علاوه بر خوانندگی ورزش را هم دنبال می‌کند و عضو تیم فوتبال هنرمندان است. او در بازی دوستانه در مقابل پرسپولیس توانست گلی را به ثمر برساند که باعث شادی او و طرفدارانش شد.

اولین اجرای زنده او روی صحنه در سال 1396 بود. جالب‌ترین اتفاق این کنسرت این بود که تمامی بلیط‌ها در کمتر از 15 دقیقه به فروش رفت. مدیریت اغلب کارهای بانی در فعالیت‌هایش بر عهده‌ی حامد برادران است.
از ترانه‌های پرطرفدار او برای دانلود آهنگ میتوان قرص قمر، خوش حالم، تویی انتخابم را نام برد.

 

رضا بهرام

این خواننده محبوب زاده بیست دی ماه 1370 در شهر یزد است. صدای خاص و متفاوت او باعث شد که خیلی زود نامش بر سر زبان‌ها بیفتد و طرفداران زیادی را به خود جلب کند. تحصیلات وی کارشناسی مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد است.
علاقه دیگر او علاوه بر موسیقی، فوتبال است که در تیم‌های فولاد یزد و فولاد خوزستان بازی کرده است، اما به دلیل مصدومیت از ورزش کناره گیری کرد. در سال 1397، نخستین ترانه‌اش به نام از عشق بگو، منتشر شد.

مهارت او در خوانندگی شگرف است به طوری که ترانه‌های او در لیست پردانلود ترین آهنگ‌ها قرار دارد. در سال 1398 در کیش اولین کنسرتش را برگزار کرد.

سبک رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و به همین خاطر است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از معروف ترین کارهای او، دیوانه، از عشق بگو، موبه مو، گل عشق را می‌توان نام برد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان