ramazan
ramazan

لاغرترین زنان ستاره هالییود (عکس)

لاغرترین زنان ستاره هالییود (عکس)

 

در این بخش 10 ستاره را می بینید که رژیم های غذایی را امتحان کرده، وزن از دست داده و شکست خورده اند.

تکیه کردن روی یک برنامه غذایی بد بدون نتیجه پایدار پولتان را هدر می دهد. برخی از این رژیم ها اثرات جانبی دارند، از تنفس بد و تکرر ادرار، تا خستگی و سوخت و ساز پایین بدن.

نازوب، لاغرترین زنان ستاره هالیوودی طبق نظر جسیکا کراندال متخصص تغذیه، و سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا (ADA) این روزها هر هفته با یک رژیم جدید آشنا می شویم، و پیدا کردن یک برنامه غذایی که تاثیرگذار و فریبنده باشد کاری راحت است.

افراد عادی و نه فقط ستاره ها با عادت های قدیمی بیمار شده و اضافه وزن پیدا کرده اند، آنها در جستجوی کاری جدید هستند تا برای تغییر زندگی انجام دهند.

1. کایرا نایتلی :

اندام کایرا نایتلی به خاطر لاغری بیش از اندازه و حالت پسرانه اش بارها در تیتر خبرها آمده است. بعد از شایعه هایی که اخیرا اعلام شده این بازیگر منتظر فرزندی است، اندام لاغرش طرفدرانش را نگران کرد.کایرا همراه با خانواده و دوستانش اصرار دارد که لاغری بدنش در نتیجه خوب بودن ژن و سریع بودن سوخت و ساز بدنش است که همه را از پدرش ویل نایتلی بازیگر تئاتر ارث برده است.

 

لاغرترین زنان ستاره هالییود (عکس)

 

2. توری اسپلینگ :

کاهش وزن توری اسپلینگ در مراسم فرش قرمز سال 2009 به خوبی دیده می شد. او با لباس کیمنو و تیپ اسپرت استخوانی تر نشان می داد. او دلیل کاهش وزنش را استرس می داند.   سلامت او هم در سال 2010 افت داشته چون رابطه پر از استرسی با مادرش، کندی اسپلینگ داشته و بعد از تولد دومین پسرش در سال 2008 رژیم مایعات گرفته است.

 

لاغرترین زنان ستاره هالییود (عکس)

 

3. لیندسی لوهان :

تنها مشکلات لیندسی مشکلات قانونی نیستند. اندام بسیار لاغر او نیز منبع نگرانی است.به گزارش نازوب این خواننده و بازیگر اخیرا اعتراف کرده که در غذا خوردن بی نظم بوده و بیشتر الکل می نوشد. ما امید داریم که لیندسی بالاخره بفهمد باید از این شیوه دست بکشد و خراب کردن زندگی اش را متوقف کند.

لاغرترین زنان ستاره هالییود (عکس)

 

4. کریستینا ریچی :

ما از تماشای کریستینا در فیلم Sleepy Hollow و Casper لذت بردیم. اما عکس های جدید او ما را ناامید کرد. این بازیگر دیگر سالم و زیبا به نظر نمی رسد. برای این زن با ظاهر و وزن عالی چه اتفاقی افتاده است؟

 

لاغرترین زنان ستاره هالییود (عکس)

 

5. کلیر دانس :

کلیر دانس یک بازیگر نمادین سینمای هالیوود است. او برای نقشش در فیلم My So-Called Life مشهور است. برعکس دیگر بازیگران زن که فرزند دارند کلیر دانس موفق شده از جنجال ها دور بماند. کلیر همچنین ترتیبی داده از نوسانات وزنی اجتناب کرده اما مثل اینکه تا حدی پیش رفته تا به وزن قحطی زدگان درآید.

 

دانس علی رغم رژیم متعادل پیشین اقرار کرد که از غذا به عنوان کمک کننده احساسی استفاده می کند. وقتی که او دانشجوی دانشگاه ییل بوده، وعده هایی غذایی زیادی در رستوران می خورده تا بر فشار و عصبانیت حاصل از امتحانات غلبه کند. اما استخوان های بیرون زده کمر او چنین چیزی را نشان نمی دهد، زیرا خوردن احساسی بیشتر سبب اضافه وزن می شود.

 

لاغرترین زنان ستاره هالییود (عکس)

لاغرترین زنان هالیوود


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان