ramazan
ramazan

الاغ تروریست! ورژن جدید

مجموعه : اخبار
الاغ تروریست! ورژن جدید

 

به گزارش العالم، تروریستها این دو بمب را با کاه مخفی کرده بودند. به گفته منابع امنیتی، تروریست‌ها قصد داشتند این دو بمب را به صورت کنترل از راه دور منفجر کنند.

در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: روزنامه‌های وابسته به ارتجاع عرب که دچار کمبود مواد تبلیغاتی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران هستند، دست به دامن مهره‌های رژیم صدام شده و با نسبت دادن دروغ‌هائی از زبان آنها به مسئولان نظام جمهوری اسلامی، اهداف خود را دنبال می‌کنند.

روزنامه “المشرق” چاپ بغداد اخیراً نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال 1369 به عزت الدوری معاون صدام که به ایران سفر کرده بود گفت: “اشغال کویت توسط عراق، یک فرصت تاریخی است که در اختیار شما قرار گرفته، از کویت خارج نشوید”. نکته جالب اینست که امیر کویت در سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به کویت در دهه 80 به وی گفت ما کویتی‌ها از شخص شما متشکریم که با اشغال کشورمان توسط عراق مخالفت کردید و حاضر نشدید حمله عراق به کویت را تأیید کنید و آن را خلاف قانون بین‌الملل دانستید.

* سایت عراقی “سومریه نیوز” به نقل از منابع امنیتی نوشت: نیروهای امنیتی به الاغی مشکوک شدند که در یکی از جاده‌های کشاورزی نزدیک منطقه “المنصوریه” (35 کیلومتری شرق بعقوبه) به تنهایی حرکت می‌کرد. نیروهای امنیتی پس از متوقف کردن این الاغ، متوجه شدند که این حیوان دو بمب با خود حمل می‌کند.به گزارش العالم، تروریستها این دو بمب را با کاه مخفی کرده بودند. به گفته منابع امنیتی، تروریست‌ها قصد داشتند این دو بمب را به صورت کنترل از راه دور منفجر کنند. آنها معمولاً از این روش برای هدف قرار دادن نقاط ایست و بازرسی و نیروهای امنیتی استفاده می‌شود.

 انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان