معاینه پرده های بکارت

معاینه پرده های بکارت
پرده های بکارت انواع و اقسامی دارد که وجود برخی از آنها با معاینه امکان  پذیر است . شما خودتان برای معاینه و مشاهده پرده بکارت ، آینه ای را پایین دیوار اتاق قرار دهید(آینه ای که معمولا به همراه شمعدان در همه خانه ها هست و به طور متحرک قابلیت بالا و پایین رفتن را دارد ، انتخاب مناسبی است).
 اندام جنسی خود را برهنه کنید و پاها را به نحوی قرار دهید که اندامتان در آینه به وضوح قابل مشاهده باشد.
سپس به کمک دست لبه های خارجی اندام را به آهستگی و احتیاط کنار بزنید. بدین ترتیب که با استفاده از انگشت های میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می کنید و  با استفاده از یک چراغ قوه یا چراغ خواب که محل استقرار آن را قبلا درست کرده اید نور را به آینه می تابانید تا نور به داخل  مهبل منعکس شود تا به خوبی قابل مشاهده باشد. 
 اگر هم مشاهده نکردید نگران نشوید ، چون در افراد زیادی پرده در عمق قرار دارد و به راحتی قابل مشاهده نیست . گاهی آن قدر پرده در انتهای واژن قرار دارد که حتی طول آلت جنسی برخی از مردان نیز برای رسیدن به پرده و برداشتن آن کفاف نمی دهد. بنا بر این جای نگرانی نیست و خیالتان راحت باشد. ضمنا برای معاینه خودتان احتیاط کنید که تحریک نشوید و شیطان پیروز نشود. توصیه من این است که لزومی ندارد خودتان را معاینه کنید . خیالتان راحت باشد ، مشکلی نیست.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان